دانلود Maplesoft Maple 2021.0 – نرم افزار محاسباتی حل معادلات دیفرانسیل

دانلود Maplesoft Maple 2021.0 – نرم افزار محاسباتی حل معادلات دیفرانسیل


منبع: پی سی دی

103

1399/12/26

00:04


دانلود Maplesoft Maple 2021.0 - نرم افزار محاسباتی حل معادلات دیفرانسیل

کمپانی کانادایی Maplesoft نسخه ی دیگر از پکیج محاسبات تکنیکی خود را به نام Maple منتشر کرد.یکی از مهترین تفاوت های این نسخه با نسخه های پیشین سطح بالای حل معادلات دیفرانسیل می باشد. این معادلات به صورت آشکاری بهینه شده و این شامل تمام عملیات ریاضی می شود،مانند عملیات اصلی و پردازش های حرفه ای الگوریتم های اطلاعات.

نرم افزار Maple همچنین شامل بیش از 27 نوع محاسبه ی جدید نیز می باشد.بر طبق گفته ی سازنده این نرم افزار سردمدار کارآیی و مقیاس پذیری در بین نرم افزارهای محاسباتی می باشد. امکانات خاص این نسخه مانند پشتیبانی از حل معادلات دیفرانسیل ، در هیچ نرم افزار محاسباتی دیگر یافت نمی شود. نسخه ی جدید آن عددهای ضبط شده را نمایش داده و بیش از 96% از مجموعه منابع معادلات دیفرانسیل را به راحتی حل می کتد.

با کمک برنامه Maple کاربران می توانند اطلاعات بسیار حجیم را تنظیم کرده و حتی با استفاده از جدول جدید اطلاعات آن ، برنامه های بسیار جذاب و قدرتمند خلق کنند.کنترل کننده ی جدید آن امکان کنترل بهتر روی مقاطع مختلف کار و کنترل پیشرفته روی امور محاسباتی را برای کاربران ایجاد می کند. کاربران این نرم افزار می توانند از ابزار محاسباتی قابل کلیک آنلاین آن نیز استفاده کنند .

سازندگان Maple یکی از مهمترین قدم ها را در توسعه ی این نرم افزار برداشته اند و امروز این مجموعه در زمینه های مختلفی از مدیریت عیارها برای آموزش مبانی ریاضی استفاده می شود .  موارد بهینه شده در این نسخه شامل بیش از 160 نوع گراف و عملیات برای رندر کردن عبارات ریاضی در هر زمینه ای می باشد.

سیستم جبر کامپیوتری آن که رابط کاربری بسیار مناسبی دارد امکان حل محاسبات سمبولیک و عددی را معادلات و انتگرال های مختلف برای شما فراهم می کند.

دانلود

نیم بها

دانلود نرم افزار حل معادلات دیفرانسیل Maplesoft Maple

نسخهحجمسرور پی سی دی
نصبی1.74GBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود Maplesoft Maple 2021.0 - نرم افزار محاسباتی حل معادلات دیفرانسیل

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید
2. هنگام نصب نرم افزار گزینه Single User Activation و سپس Activate later را انتخاب کنید و قسمت purchase code را خالی بگذارید.
3. پس از نصب آپدیت موجود در پوشه Upgrade 2020.1 را نیز نصب کنید
4. سپس فایل CrackMaple2020.0x64.exe موچود در پوشه Maplesoft_2020.1_Crack را به مسیر نصب شده داخل پوشه \bin.X86_64_WINDOWS\ کپی و اجرا کنید.
4. در انتها پوشه license را به مسیر اصلی نرم افزار کپی کنید
 
 
توجه : این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو