لیزر بیکینی چیست؟

منبع: فرزند

348

1399/12/26

10:28


لیزر بیکینی چیست؟

ما در این مقاله قصد داریم شما را با لیزر بیکینی آشنا کنیم و عوارض و مزایای استفاده از این روش را به شما بگوییم تا شما را نسبت به آن آگاه کنیم.

دغدغه بسیاری از خانم ها وجود موهای زائد در قسمت بیکینی می باشد و همیشه به دنبال راهی برای از بین بردن آن ها و راحتی از آن ها می باشند. استفاده از ژیلت ها و پودر های موبر موهای آن قسمت را به خوبی از بین می برد اما آن ها رویش مجدد دارند و هر بار باید از ژیلت برای از بین بردن آن ها استفاده کرد.

همچنین بسیاری از پودر های موبر موجب حساسیت می شوند و علاوه بر بوی بدی که دارند ممکن است موجب خارش و سوزش در آن ناحیه شوند.

بعضی از افراد اپیلاسیون را برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده می کنند این روش بسیار دردناک می باشد و فقط رشد مو ها را به مدت دو الی سه هفته متوقف می کند و بعد ازآن موهای شما دوباره رشد می کند.

استفاده از روش لیزر برای از بین بردن موهای بیکینی یکی از بهترین روش های موثر می باشد و علاوه بر اینکه موهای زائد شما را در قسمت بیکینی از بین می برد همچنین رشد آن ها را متوقف می کند و دیگر موهای زائد شما در قسمت بیکینی رشد نمی کنند به علت همین موضوع افراد زیادی از این روش استفاده می کنند و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است زیرا همه ی خانم ها به دنبال راه حلی برای خلاص شدن از موهای زائد خود می باشند و لیزر بیکینی یکی از راه حل های مناسب برای رهایی از موهای زائد می باشد.

پس اگر شما یک خط بیکینی صاف و زیبا و بدون مو را دوست دارید بهتر است از روش لیزر بیکینی استفاده کنید و برای همیشه از موهای زائد خود خلاص شوید این روش بر خلاف سایر روش ها موجب خارش و یا سوزش نمی شود و زمانی که از این روش استفاده می کنید انگار که کلا از قبل هیچ مویی نداشتید.

برای بسیاری از افراد سوال است که آیا لیزر بیکینی موجب سرطان میشود؟

یکی از عوارض لیزر بیکینی که عموما گفته می شود سرطان است درحالی که لیزر بیکینی منجر به سرطان نمی شود زیرا انرژی نور از طریق لیزر به سطح عمیق پوست نفوذ نمی کند و بر روی سطح پوست باقی می ماند به همین دلیل موجب سرطان نمی شود.

تعداد جلسات لازم برای لیزر بیکینی ۶ الی ۸ جلسه می باشد و فاصله هر جلسه به مدت ۴۰ روز می باشد. سعی کنید تمام جلسات لیزر را کامل انجام دهید تا نتیجه ی خوبی از آن دریافت کنید زیرا انجام ندادن جلسات به طور کامل ممکن است نتیجه ی خوبی نداشته باشد.

انتخاب یک پزشک متخصص برای انجام این کار یک امر خیلی مهم و ضروری می باشد زیرا زمانی که پزشک شما مهارت و تجربه ای در این زمینه نداشته باشد ممکن است مشکلاتی از جمله سوختگی برای پوست شما ایجاد شود و پوست شما آسیب ببیند بنابراین در انتخاب پزشک خود دقت زیادی داشته باشید تا به پوست شما آسیبی وارد نشود و شما از انجام کار خود پشیمان نشوید.لیزر بیکینی اگر با دقت و توسط پزشک با تجربه انجام شود نتیجه ی خیلی عالی به شما می دهد.

برخی از مو ها ممکن است در مقابل لیزر مقاوم باشند و یا بعد از لیزر مجدد رشد کنند اما این مو ها مثل قبل ضخیم نمی باشند و خیلی کمتر از قبل رشد می کنند البته در بعضی از افراد ممکن است این اتفاق بیفتد ولی در بعضی از افراد موهای زائد کلا از بین می روند.

لیزر بیکینی علاوه بر فوایدی که دارد عوارضی نیز دارد که در اینجا به آن ها می پردازیم البته این عوارض خیلی خفیف و موقتی می باشند و خیلی زود رفع می شوند.

شایع ترین عوارض لیزر بیکینی عبارتند از:

ممکن است اطراف فولیکول های مو کمی دچار تورم شود که این نشانه موقتی است و از بین می رود.

تغییرات رنگدانه پوست در افرادی که پوست تیره دارند اتفاق می افتد و بعد از چند روز از بین می رود و پوست به حالت اولیه خود باز می گردد.

قرمزی خفیف پوست که اکثرا در همه ی افراد ایجاد می شود و خیلی زود از بین می رود.

سوزش موقتی که ممکن است منجر به پوسته پوسته شدن، تاول و یا زخم شدن شود که به مرور زمان این علائم خوب می شوند.

۱-آیا آقایان نیز می توانند از لیزر بیکینی استفاده کنند؟

بله این روش منحصر به خانم ها نمی باشد و آقایان نیز برای راحت شدن از موهای زائد خود می توانند از این روش استفاده کنند زیرا سایر روش ها مثل اپیلاسیون بسیار دردناک می باشد و ممکن است به پوست آن ها آسیب وارد شود.

۲-آیا لیزر بیکینی درد دارد؟

هنگامی که شما تصمیم به لیزر کردن موهای بیکینی خود می کنید باید مقداری درد را نیز تحمل کنید زیرا لیزر علاوه بر اینکه بر روی از بین بردن موهای شما کار می کند روی پوست نیز اثر می گذارد و ممکن است کمی درد را ایجاد کند که این درد قابل تحمل می باشد.

۳-قبل از لیزر بیکینی چه کارهایی را نباید انجام داد؟

بهتر است حدود یک ماه قبل از انجام لیزر از وکس و اپیلاسیون استفاده نکنید و همچنین از کرم های مختلف و هرچیزی که موجب مختل شدن فولیکول مو می شود خودداری کنید تا لیزر شما به خوبی انجام شود.

۴-انتخاب پزشک متخصص برای انجام این کار تاثیری بر روی لیزر شما دارد؟

انتخاب یک پزشک متخصص برای انجام این کار یک امر خیلی مهم و ضروری می باشد زیرا زمانی که پزشک شما مهارت و تجربه ای در این زمینه نداشته باشد ممکن است مشکلاتی از جمله سوختگی برای پوست شما ایجاد شود و پوست شما آسیب ببیند بنابراین در انتخاب پزشک خود دقت زیادی داشته باشید تا به پوست شما آسیبی وارد نشود و شما از انجام کار خود پشیمان نشوید.لیزر بیکینی اگر با دقت و توسط پزشک با تجربه انجام شود نتیجه ی خیلی عالی به شما می دهد.

اگر دوست دارید درباره لیزر موهای زائد بیشتر بدانید می توانید به سایت http://bia2safa.net/goto/web/url/2222818 مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو