10 ترند بهار ۲۰۲۱ | ترند مد و استایل بهار 1400

منبع: زیبامون

816

1399/12/26

11:52


در این بخش از زیبامون با ترندهای مد و استایل در بهار 2021 و 1400 آشنا بشید و استایلی شیک و جذاب مطابق با این ترندهای پرطرفدار داشته باشید.

10 ترند بهار ۲۰۲۱  | ترند مد و استایل بهار 1400

اگرچه سال 2020 و 2021 جز سال های آرام برای دنیای مد و فشن بودند اما با شروع فصل بهار 2021 ، از استایل های جسورانه و شیک رونمایی شده است.

در چند هفته گذشته استفاده از کت های اورسایز و بزرگ ، کیف های آبی پر رنگ و ماسک صورت براق و شفاف در فضای مد و فشن تسلط داشت. اما با نزدیک شدن به فصل بهار ، ترندهای مد و فشن هم دست خوش تغییر شدند و از هفته مد پاریس تا میلان از سبک های جدید و خاص الهام گرفته و ترندهای متفاوت و جدیدی رو ارائه کردند.

ما نیز در این بخش از زیبامون دات کام به معرفی 10 ترند بهار ۲۰۲۱ برای مد و استایل پرداخته ایم که مطمئنا این ترندهای جذاب و شیک میتونه به شما کمک کنه تا در بهار 1400 استایلی جذاب و شیک مطابق با ترند بهار 2021 داشته باشید.

 

1. کت های اورسایز و دارای اِپُل سر شانه - ترند مد و استایل بهار 2021

پوشیدن کت های اورسایز و بزرگ که در قسمت سر شانه دارای اپل هست و شکل و شمایلی شبیه به کت های دهه 80 میلادی داره ، جز ترندهای پرطرفدار در بهار 2021 محسوب میشه. بهترین پیشنهاد این هست که این کت های بزرگ و اورسایز رو با شلوار راسته بپوشید و یا این کت رو با دامن کوتاه یا شلوارک چرمی ست کنید تا یک استایل مدرن و جذاب در بهار 2021 داشته باشید.

رنگ آبی پودری ، زغالی و رنگ های خنثی از جمله بهترین رنگ هایی که میتونید برای کت انتخاب کنید و برای بهار 1400 استایلی خاص و منحصر به فرد داشته باشید.

 

کت های اورسایز

 

حتما بخوانید: 40 مدل مانتو کتی 2021 + عکس

 

2. ماسک صورت مشکی -  ترند مد و استایل بهار 1400

در سال 2021 همچنان باید برای محافظت از سلامتی خود و دیگران ماسک بزنیم و چه بهتر که این کار رو به گونه ای انجام بدیم که استایل ما رو زیباتر و جذاب تر کنه! استفاده از ماسک صورت سیاه ، یکی از ترندهای محبوب برای بهار 1400 هست که میتونید به راحتی با هر نوع لباس و استایلی که دارید ست کنید و پوشش خیلی خوبی رو برای بینی و دهان خود داشته باشید.

بهتره ماسک صورت مشکی رو از پارچه ابریشمی انتخاب کنید تا تنفس راحت تری داشته باشید و یا برای افزایش جذابیت ماسک صورت از تزئینات مختلفی مثل گلدوزی یا آرم و مارک مورد نظر خودتون استفاده کنید.

این رنگ از ماسک صورت رو میتونید با هر نوع از استایلی چه کژوال و روزمره و چه رسمی و سنتی استفاده کنید و در هر صورت شیک و جذاب باشید.

 

ماسک صورت مشکی

 

حتما بخوانیدآموزش دوخت ماسک پارچه ای [طریقه و الگوی دوخت] + فیلم

 

3. روسری - ترند مد و استایل بهار 2021

اگر چه پوشیدن روسری برای ما ایرانی ها و خانم های مسلمان کاملا عادی و رایج هست اما جالبه بدونید که پوشیدن روسری به یکی از ترندهای پرطرفدار در بهار 2021 تبدیل شده و خانم ها در همه جای دنیا از این ترند 2021 استقبال کردند. در واقع این ترند از یک روند شیک و جذاب از دهه 50 و 60 میلادی الهام گرفته شده و مجددا در سال 2021 هم بسبار پرطرفدار و محبوب شده است.

روسری نه تنها از موها محافظت می کنه میتونه جلوه زیبایی رو برای لباس شما به وجود بیاره و باعث میشه تا شیک تر از همیشه به نظر برسید. شما میتونید روسری رو هم در زیر چانه گره بزنید و هم در پشت سر جمع کنید و یا به شکل دستمال گردن به دور گردن بپیچانید و یا از دسته کیف خود اویزان کنید و از این طریق از یک روسری شیک و زیبا در استایل خود استفاده کنید.

 

روسری

 

حتما بخوانید: ترند شال و روسری 2021

 

4. استایل خانومانه با رنگهای پاستلی - ترند مد و استایل بهار ۲۰۲۱

در بهار 2021 نیز استفاده از رنگهای روشن و پاستیلی ترند و پرطرفدار هست و زیبایی ویژه ای رو برای استایل خانم ها به وجود میاره. این رنگهای جذاب که از نوشیدنی های یخی تابستانی (سوربت یا سُربِی  یا Sorbet) الهام گرفته شده ، برای انواع طیف رنگ پوست مناسب هست و میتونه جز انتخاب های خیلی عالی برای روزهای گرم و زیبایی بهاری باشه.

رنگ هایی مثل نعنایی ، یاسی ، لیمویی ، آبی آسمانی ، کره ای ، گلبهی و غیره از جمله بهترین رنگهای پاستلی برای بهار 2021 و 1400 هستند که میتونید در استایل خود مورد استفاده قرار بدید.

 

رنگهای پاستلی

 

5. کیف زرد - ترند مد و استایل بهار 1400

در بهار 2021 ، استفاده از کیف زرد بسیار ترند و پرطرفدار هست و میشه گفت امسال در فصل بهار ، کیف زرد خیابان ها رو تسخیر میکنه! استفاده از این ترند جذاب در استایل خانم ها بسیار ساده هست فقط کافیه یک کیف دستی کوچک به رنگ زرد تهیه کنید و از این طریق جلوه ای خاص و جدید رو به استایل خودتون در بهار 1400 اضافه کنید.

خوشبختانه رنگ زرد دارای سایه های بسیار متنوع و زیادی هست که میتونید متناسب با سلیقه و نظر خودتون بهترین رنگ زرد رو انتخاب کرده و از این طریق استایل بهاری و مطابق با ترند 2021 داشته باشید.

 

کیف زرد

 

حتما بخوانید: 34 مدل جدید کیف زنانه و دخترانه2021

 

6. مانتو های سنتی -  ترند مد و استایل بهار 1400

برای اینکه استایل شما مطابق با مد و ترند 2021 باشه بهترین پیشنهاد این هست که برای عید 1400 یک مانتو سنتی و جذاب تهیه کنید و تمام روزهای این فصل زیبا رو با مانتو سنتی و شیکی که دارید سپری کنید. استفاده از هنرهای دستی مثل گلدوزی ، سوزن دوزی ، ملیلیه دوزی و غیره بر روی این مانتوها جلوه و جذابیت ویژه ای رو به وجود میاره و میتونه تمام توجهات رو به خودش جلب کنه.

شما میتونید مانتو سنتی مورد علاقه خودتون رو در هر رنگ و طرحی که تمایل دارید انتخاب کنید و مطمئن باشید که در هر صورت استایل شما فوق العاده شیک و مطابق با ترند بهار 2021 خواهد بود.  

 

مانتو های سنتی

 

حتما بخوانید: 53 مدل مانتو سنتی 2021 | جدیدترین و شیک ترین مدل مانتوها

 

7. چکمه های بلند تا روز زانو به رنگ سفید - ترند مد و استایل بهار 2021

این مدل از چکمه های بلند از روی چکمه های رقصندهای کلاسیک گوگو (classic gogo dancers) الهام گرفته شده و در بهار 2021 بسیار مورد توجه خواهد بود. شما میتونید این چکمه های بلند و سفید رو با یک دامن کوتاه یا پیراهن کوتاه ساده یا طرح دار بپوشید و یک استایل بهاری فوق العاده جذاب و منحصر به فرد داشته باشید. 
 

چکمه سفید

 

8. ترکیب رنگ زرد و شتری برای استایل بهاری 2021

اگه قصد دارید استایلی جدید و مطابق با مد روز داشته باشید بهتون پیشنهاد میکنیم از ترکیب رنگ زرد و شتری خنثی استفاده کنید. این ترکیب رنگ از دهه 70 میلادی الهام گرفته شده و در روزهای بهاری 2021 دوباره پرطرفدار و ترند شده است.

تطبیق دادن و ترکیب این دو رنگ در استایل بهاری شما جلوه فوق العاده ای ایجاد میکنه و یک ترکیب ظریف و در عین حال خیره کننده رو برای استایل خانم ها به وجود میاره که واقعا ارزش امتحان کردن رو داره.

 

ترکیب رنگ زرد و شتری

 

9. اکسسوری های زنانه و دخترانه به رنگ آبی - ترند مد و استایل بهار 2021

برای اینکه استایل شما رنگ و رویی جدید به خودش بگیره نیازی نیست هزینه زیادی انجام بدید؛ شما می تونید با اضافه کردن اکسسوری هایی به رنگ ابی، استایلی مطابق با ترند بهار 2021 داشته باشید و خوشتیپ تر از همیشه به نظر برسید. از ویژگی های مثبت این ترند این هست که شما گزینه های خیلی زیادی برای انتخاب دارید و میتونید از کیف و کفش گرفته تا کلاه و روسری و زیورآلات و سایر مواردی که به نظر خودتون جذاب به نظر میرسه رو به رنگ آبی انتخاب کرده و استایل بهاری و مد روز خودتون رو کامل کنید.

 

اکسسوری های زنانه و دخترانه به رنگ آبی

 

10. کیف ریشه دار - ترند مد و استایل بهار 2021

وقت اون رسیده که اجازه بدید کیف شما حرف اول رو در استایل بهاری 2021 بزنه و با انتخاب یک کیف جدید و خاص مطابق با ترند بهار 2021 ، متفاوت تر از همیشه باشید. در بهار 2021 کیف هایی که دارای ریشه و حاشیه اغراف آمیز هستند جز ترندهای بسیار پرطرفدار و محبوب قرار گرفته و ظاهری شیک و متفاوت رو برای استایل خانم ها ایجاد میکنند. 

شما میتونید این مدل از کیف زنانه رو برای هر موقعیتی که قرار هست حضور داشته باشید انتخاب کنید به شرطی که برای موقعیت های رسمی و خاص ، رنگهای تیره مثل قهوه ای و مشکی رو انتخاب کنید و برای موقعیتهای عادی و روزمره و یا مواقعی که می خواهید استایلی کاملا خاص و متفاوت داشته باشید به سراغ رنگهای خیره کننده و جذاب مثل قرمز یا سبز بروید.

 

کیف ریشه دار

 

سخن آخر

آشنا شدن با ترندهای محبوب مد و استایل برای بهار و تابستان 2021 و 1400 به شما این امکان رو میده تا برخی از ایتم های مربوط به استایل بهاری خودتون رو مطابق با این ترندها انتخاب کنید و در فصل جدید خوشتیپ تر و جذاب تر باشید. شما کدوم یکی از این ترندهای جدید رو دوست داشتید؟ آیا موافق استفاده از این ترندها در استایل خودتون هستید؟

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو