دانلود PreSonus Studio One Pro 5.2 – برنامه تولید آهنگ

دانلود PreSonus Studio One Pro 5.2 – برنامه تولید آهنگ


منبع: پی سی دی

103

1399/12/26

14:34


دانلود PreSonus Studio One Pro 5.2 - برنامه تولید آهنگ

Presonus Studio One Pro استودیو قدرتمند و حرفه ای در زمینه ی تولید و ویرایش آهنگ است ، شما با استفاده از PreSonus Studio One می توانید مانند یک فرد موزیکدان و استودیوی پیشرفته اقدام به ساخت آهنگ های حرفه ای کنید. PreSonus Studio One با ظاهر گرافیکی بسیار مناسب و رابط کاربری کاربرپسند این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید صداهای ضبط شده را در برنامه بارگذاری کنید و سپس با استفاده از ابزارهای متعددی که در برنامه تعبیه شده اند اقدام به ویرایش و تنظیم موزیک ها کنید.

PreSonus Studio One با پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی و با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های تولید آهنگ راه را برای هر چه زیباتر شدن موزیک برای شما هموار می کند. سازگاری با MIDI که امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد و امکان کار برروی Track ها به تعداد نامحدود و همچنین قابلیت استفاده از Drag & Drop در بسیاری از عملکردها خصوصیات کلیدی PreSonus Studio One را تشکیل می دهند. ضبط ، ویرایش و تبدیل فایل های صوتی جز اصلی ترین قابلیت های این برنامه هستند و کاربران می توانند با وارد کردن موزیک در برنامه و ویرایش فوق حرفه ای کار تبدیل و گرفتن خروجی با بهترین کیفیت را انجام دهند. همچنین وجود صدها افکت صوتی و انواعی از پلاگین ها که برای بدست آوردن صداهایی با قابلیت هایی نظیر چندکاناله بودن و یا سه بعدی سازی صداها نیاز است هم جز امکانات جانبی اما مهم و کلیدی هستند. برخی دیگر از قابلیت های Presonus Studio One Pro شامل عدم نیاز به آموزش خاص , ویرایش صداها با نهایت امکانات , پشتیبانی از صداهای چند کاناله , پردازش سریع و قدرتمند فایل های حجیم صوتی , وجود انواعی از پلاگین ها و افکت ها , سازگاری کامل با MP3 با متعلقاتش , امکان تبدیل و ذخیره سازی با کیفیت دلخواه و …. هستند

دانلود

نیم بها

دانلود برنامه تولید آهنگ PreSonus Studio One Pro

نسخهحجمسرور پی سی دی
نصبی198MBDOWNLOAD
 

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود PreSonus Studio One Pro 5.2 - برنامه تولید آهنگ

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید.
3. فایل های پوشه Fix را به مسیری که نرم افزار را نصب کردید کپی کنید
4. اتصال اینترنت را قطع کنید و با استفاده از keygen سریال فعال سازی  را تولید کرده و برنامه را کرک کنید(آموزش کامل کرک داخل فایل موجود است).
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو