امتیاز تازه برای مشمولان غایب خارج از کشور

منبع: برترین ها

83

1399/12/26

17:32


رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از تمدید ضوابط و تسهیلات تردد مشمولان وظیفه غایب مقیم خارج از کشور تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ خبر داد.

خبرآنلاین: رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از تمدید ضوابط و تسهیلات تردد مشمولان وظیفه غایب مقیم خارج از کشور تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ خبر داد.

سردار تقی مهری اظهارکرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت گسترده و جهانی، مجوز خروج از کشور آن دسته از مشمولان غایبی که از تاریخ اول اسفندماه سال ۱۳۹۸ تا پایان سال ۱۳۹۹ با تایید وزارت امور خارجه مجاز به تردد به کشور بوده اند، تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ تمدید شده است.

وی افزود: کلیه مشمولان غایب مقیم خارج از کشور که کمتر از سه سال اقامت دارند به شرط آنکه تا قبل از پایان سال ۹۸ درخارج از کشوراقامت داشته و تا پایان سال ۹۹ با تایید وزارت امورخارجه مجوز خروج از کشور اخذ کرده باشند، تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۰ مهلت دارند تا از کشور خارج شوند.

مهری اضافه کرد: مشمولانی که با معافیت تحصیلی صادر شده سازمان وظیفه عمومی در دانشگاه های خارج از کشور مشغول به تحصیل هستند برای تردد به کشور نیاز به تاییدیه وزارت علوم و وزارت بهداشت دارند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو