مجریان تلویزیونی نباید ماسک بزنند

منبع: برترین ها

68

1399/12/26

17:51


مجری شبکه پنج سیما می گوید: بر اساس پروتکل‌های بین‌المللی مجریان تلویزیونی نباید ماسک بزنند چون ارتباط کلامی و تصویری باید به خوبی برقرار شود.

خبرگزاری ایسنا: مجری شبکه پنج سیما می گوید: بر اساس پروتکل‌های بین‌المللی مجریان تلویزیونی نباید ماسک بزنند چون ارتباط کلامی و تصویری باید به خوبی برقرار شود.

مجریان تلویزیونی نباید ماسک بزنند

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، راحله امینیان مجری شبکه پنج سیما که اجرای برنامه صبحگاهی «صبح تهران» و برنامه عصرگاهی «به خانه برمی گردیم» را عهده دار بوده است، با حضور در برنامه «یه روز تازه»، با اشاره به چالش استفاده از ماسک در برنامه «به خانه بر می گردیم»، در این زمینه خاطرنشان کرد: بر اساس پروتکل‌های بین‌المللی مجریان تلویزیونی نباید ماسک بزنند؛ چون ارتباط کلامی و تصویری باید به خوبی برقرار شود. البته برای فرهنگ‌سازی در بخش‌هایی از برنامه از ماسک استفاده کردیم. در ابتدا حدود ۷ ماه به صورت کامل از ماسک استفاده کردیم اما چند ماهی است که در پلاتوهایی که مهمان نداریم از ماسک استفاده نمی‌کنیم. البته مورد انتقاد مخاطبان هم قرار گرفتیم که چرا از ماسک استفاده نمی‌کنیم.

امینیان همچنین اظهار کرد: بیننده‌ها بهترین منتقدان ما هستند. در برنامه «به خانه برمی گردیم» سفره هفت‌سین ساده اما با چیدمان زیبا داشتیم که مورد انتقاد مخاطبان قرار گرفت. این سفره بدون تجمل بود و تنها چیدمان زیبا داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو