مشخصات خانه معلم های زنجان (آدرس + تلفن)

مشخصات خانه معلم های زنجان (آدرس + تلفن)


منبع: آرگا

107

1399/12/27

10:04


خانه معلم های استان زنجان یکی از مراکز اسکان ویژه فرهنگیان در اسن استان است این مراکز در ایام تعطیل سال متقاضیان زیادی دارند و از نقاط مختلف ایران گردشگر جذب می کنند. این مراکز در بخش های مختلفی از این منطقه واقع شده اند و به مرکز شهر نیز نزدیک می باشند به همین دلیل تردد برای گردشگران در این منطقه راحت است.

استان زنجان یکی از استان های پر جاذبه ایران است این استان هر ساله مقصد بسیاری از گردشگران است و علت جذابیت های آن برای علاقه مندان نیز وجود فرهنگ غنی و ارزشمند می باشد مردمان این منطقه دارای فرهنگ و آداب و رسوم ویژه ای هستند آن ها مهمان نواز و خون گرم هستند و تجربه یک سفر خانوادگی به این منطقه از ایران برای خیلی از گردشگران دارای جذابیت می باشد. در ایام تعطیلات این استان مقصد بسیاری از گردشگران است و با توجه به اینکه امکانات رفاهی مناسبی برای گردشگران در این استان ارائه می شود متقاضیان زیادی از این استان بازدید می کنند. در سفر به این استان این امکان را دارید تا با استفاده از خانه معلم های زنجان هزینه های سفر خود را کاهش دهید با استفاده از این مراکز اسکان می توانید هزینه های سفر خودتان را کاهش دهید این مراکز اقامتی ویژه گردشگران فرهنگی در کشورمان هستند امتیازاتی که برای این عزیزان ارائه می شود این مراکز اسکان می باشد که با هزینه های پایین یک مکان اقامتی مناسب مانند خوابگاه یا مدارس را در اختیار این عزیزان قرار می دهند و برای کاهش هزینه های سفر می تواند گزینه مناسبی باشد.

خانه معلم های زنجان را بشناسید:

این مراکز اسکانی در بخش های مختلفی از استان وجود دارند خدماتی که توسط این مراکز برای گردشگران ارائه می شود شامل خدمات اسکان، سرویس بهداشتی، خوابگاه، بوفه، رستوران و … می باشند همچنین این دسته از مراکز نزدیک به فروشگاه ها  مکان های دیدنی شهر هستند که امکان تردد را برای شما راحت تر کرده اند و نیازی نیست مسافت های طولانی را برای رسیدن ب آن طی کنید. در ادامه این بخش نیز با مهم ترین این مراکز آشنا می شوید همچنین شما علاقه مندان این امکان را دارید تا پیش از سفر خود به این مناطق این مراکز را رزرو کنید و با خیال راحت به سفر خود بپردازید. با توجه به اینکه دیدنی های زنجان دارای جذابیت زیادی هستند هر ساله گردشگران زیادی از جاذبه های این استان بازدید می کنند و این مراکز می تواند راحتی و رفاه بیشتر را برای این گردشگران به همراه داشته باشد.

اسکان در خانه معلم زنجان

خانه معلم فرهنگیان زنجان:

آدرس: میدان جانبازان، هنرستان شهید مطهری    تلفن: ۰۲۴۳۳۷۷۱۵۷۵

خانه معلم زنجان:

آدرس: زنجان، بزرگراه ۲۲ بهمن، میدان سرباز گمنام، جاده گاوازنگ، شهرک کارمندان، خیابان اول      تلفن: ۰۲۴۳۳۴۶۵۹۲۰

خانه معلم ابهر:

آدرس: خیابان طالقانی، طالقانی شمالی، اداره آموزش و پرورش      تلفن: ۰۲۴۳۵۲۲۲۳۳۵

خانه معلم های زنجان

خانه معلم سلطانیه:

آدرس: جاده قیدار، خیابان جبلی اوغلی، مدرسه شبانه روزی شهید مدنی    تلفن: ۰۲۴۳۵۸۲۲۳۶۶

خانه معلم خرمدره:

آدرس: خیابان ۱۷ شهریور، کوچه شهید موسوی، رو به روی مدرسه شاهد مطهری    تلفن: ۰۲۴۳۵۵۲۱۴۷۹

خانه معلم خدا بنده:

آدرس: خیابان مطهری شمالی، کوچه فرهنگ، دبیرستان شهید چمران     تلفن: ۰۲۴۳۴۳۳۲۴۸۹

خانه معلم افشار:

آدرس: جنب بانک ملی، رو به روی پارک معلم، مرکز رفاهی فرهنگیان       تلفن: ۰۲۴۳۴۸۲۲۴۴۶

خانه معلم در زنجان

خانه معلم بزینه رود:

میدان معلم، خانه معلم     تلفن: ۰۲۴۳۴۶۲۳۴۴۰

خانه معلم انگوران:

آدرس: دندی خیابان بخشداری، مدرسه راهنمایی بنت الهدی      تلفن: ۰۲۴۳۲۵۲۲۳۵۶

خانه ماهنشان:

رو به روی اداره آموزش و پرورش، خانه معلم    تلفن: ۰۲۴۳۲۶۲۲۲۲۵

خانه معلم طارم:

آدرس: آببر، خیابان معلم، خوابگاه مرکزی تربیت    تلفن: ۰۲۴۳۲۸۲۲۶۸۸

خانه معلم زنجان رود:

آدرس: دبیرستان استاد شهریار، شهر نیک پی     تلفن: ۰۲۴۳۲۶۲۳۳۰۰

خانه معلم زنجان

خانه معلم ایجرود:

زرین آباد، دبیرستان استاد شهریار     تلفن: ۰۲۴۲۱۷۲۲۲۱۳

خانه معلم های زنجان در بخش های مختلفی از شهر وجود دارند نزدیک بودن این مراکز به مرکز شهر موجب می شود تا گردشگران تردد راحت داشته باشند این استان با توجه به اینکه هر ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف به خود جذب می کند در ایام تعطیلات نیز این مراکز شلوغ تر می شوند بنابراین بهتر است پیش از سفر در صورت امکان این مراکز را رزرو کنید.

مکان های دیدنی استان:

زنجان دارای جاذبه های دیدنی بی شماری است از مهم ترین مکان های دیدنی زنجان می توان به خدابنده و ماهنشان اشاره نمود آبشار ها و مراکز تجاری نیز از دیگر مکان های دیدنی در این استان هستند. آبشار آرانا، آبشار شارشار، بازار زنجان، پیست اسکی پاپایی، مجتمع تجاری نور زنجان، عمارت معین زنجان، پارک جنگلی ارم و … از دیگر زیبایی های این منطقه هستند و جذابیت های ویژه ای برای گردشگران دارند.

استان زنجان یکی از قطب های گردشگری در شمال غربی ایران است هر ساله تعداد زیادی از گردشگران به این استان سفر می کنند به ویژه در ایام تعطیل سال که این منطقه پر از گردشگر می باشد مراکز اسکان و خانه معلم های زنجان نیز مکان مناسبی برای اسکان این گردشگران می باشند زیرا هزینه های اقامت در این مراکز بسیار پایین است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو