مدل مانتوهای فون دار زنانه و دخترانه جدید و شیک برای سلیقه های مختلف

مدل مانتوهای فون دار زنانه و دخترانه جدید و شیک برای سلیقه های مختلف


منبع: آرگا

572

1399/12/27

11:32


یکی از ضروری ترین لباس ها برای خانم های ایرانی مانتو است. مانتو ها در انواع مدل های مختلفی طراحی می شوند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان مانتو با طرح مناسبی را انتخاب کنید, در ادامه این مطلب انواع مدل مانتو فون با طرح کوتاه و بلند را مشاهده خواهید کرد.

مدل مانتو فون از انواع مدل مانتوهای محبوب و پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان است, این مدل مانتوها در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شوند که انتخاب قد مانتوها به اندازه قد و فرم اندام خانم ها بستگی دارد.

اغلب خانم ها تمایل دارند تا کلکسیونی از انواع مدل مانتوهای متنوع را در کمد لباس خود داشته باشند مدل مانتوی فون، و مدل مانتو کتی از انواع مدل مانتو ها با طرح های متفاوت و خاص هستند و اگر شما تمایل دارید که شیک پوش و جذاب به نظر برسید بهتر است این مدل مانتوها را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل مانتو فون کوتاه و مشکی

مدل مانتو فون زنانه و دخترانه با طرح های شیک و زیبا مد سال

مدل مانتوها طرح های متنوعی دارند که هر کدام برای مکان های خاصی طراحی شده اند و بهتر است خانم ها مدل مانتوشان را بر اساس مکانی که قرار است در آنجا حضور پیدا کنند انتخاب نمایند. در ادامه تصاویری از انواع مدل مانتوهای فون با طرح های شیک و زیبا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

مدل مانتو فون با طرح مجلسی

مدل مانتوهای کوتاه فون جدید و شیک

مانتوهای فون دار کوتاه از پرطرفدارترین انواع طرح های مانتوها در بین خانم های جوان هستند این مدل مانتوها در انواع طرح های اسپرت و ساده و مجلسی دوخته می شوند که بهتر است مدل مانتوها را همانطور که گفته شد بر اساس مکانی که قرار است مانتویتان را در آنجا بپوشید انتخاب کنید. مانتوهای فون دار در انواع رنگ های روشن و تیره موجود هستند که انتخاب رنگ مانتوها را بهتر است با توجه به رنگ پوست و شکل اندام تان انتخاب کنید.

مدل مانتو اسپرت و شیک

مانتوی فون زیبا با رنگ روشن

مدل مانتو مجلسی کار شده زنانه

مانتوی مجلسی فون

مدل مانتو زیبا و شیک زنانه مجلسی

مانتوی مجلسی کوتاه فون

مدل مانتو فون مجلسی

مانتوی زنانه و دخترانه با طرح فون

مانتو فون مشکی

مانتوی دخترانه فون شیک

مدل مانتو فون طرحدار

مانتوی طرح دار فون مجلسی

مدل مانتو مجلسی جدید

مانتوی جدید فون مجلسی خوش رنگ

مدل مانتو دخترانه

مانتوی کوتاه فون با طرح شیک و زیبا

مدل مانتو فون سفید

مدل مانتو اسپرت دخترانه

مدل های متنوع مانتوی فون بلند

مانتوهای بلند جذابیت و زیبایی خاصی را به اندام شما می دهند و علاوه بر این مانتوها با طرح بلند باعث می شوند تا پوشیده تر و با حجاب تر به نظر برسید.

اگر شما تمایل دارید که عیب های موجود در قسمت پایین تنه تان پوشیده شود مدل مانتوی بلند فون می تواند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشد. مانتوی بلند فون برای خانم ها با قد بلند و متوسط انتخاب مناسبی است و بهتر است خانم های قد کوتاه از پوشیدن مدل مانتوهای فون خیلی بلند خودداری کنند زیرا این مدل مانتوها فقط قد شما را کوتاه تر نشان می دهند.

اگر شما قد کوتاهی دارید و تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس از مانتوهای فون بلند استفاده کنید بهتر است این مدل مانتوها را با کفش های پاشنه بلند بپوشید تا اندام و قد شما متناسب تر به نظر برسد.

مدل مانتو بلند زنانه

مدل مانتوی زنانه فون دار با طرح بلند

مدل مانتو جدید فون دار

مانتوی فون زنانه با طرح زیبا و شیک

مدل مانتو قهوه ای فون

   مانتوی کارشده فون قهوه ای

مدل مانتو سبز

مدل مانتو تابستانه زنانه

مانتو فون زنانه

مدل مانتوی فون مجلسی با طرح بلند و زیبا

مدل مانتو زرشکی زنانه

مانتوی دخترانه فون با طرح ساده و شیک

مانتو فون مجلسی

مانتوی زنانه فون دار با طرح شیک و زیبا

مانتو قهوه ای با طرح بلند

مدل مانتوی قهوه ای بلند

مدل مانتو زنانه مجلسی با طرح فون

مدل مانتوی بلند فون و شیک زنانه

مانتو فون زنانه با طرح شیک و مجلسی

مدل مانتوهای فون دار با طراحی شیک و زیبا

در خرید انواع لباس اکثر خانم ها تمایل دارند مدل های متنوعی از لباس یا تن پوش را انتخاب و خریداری نمایند. مانتو از پرکاربردترین لباس های زنانه می باشد که خانم ها برای حضور در هر مکانی از آن استفاده می کنند به همین خاطر تمایل دارند در کمد لباس خود مدل مانتو مجلسی، اسپرت، اداری و … را با طراحی و دوخت های مختلف داشته باشند تا به اقتضا و موقعیت هر مکانی بهترین تن پوشش را پوشند و با تنوع طرح در این مدل لباس ها همواره استایلی متنوع و در عین حال خاص و شیک داشته باشند.

سعی کرده ایم در ادامه این بخش مدل های جدیدتر و شیک تری از انواع مدل مانتوهای فون دار یا فون را در اختیار دختر خانم های شیک و خانم های مشکل پسند قرار دهیم. هر یک از این مدل مانتوها دارای طرح و دوختی منحصر به فرد و دوست داشتنی می باشند که افراد با سلیقه های متفاوت می توانند بر اساس علاقمندی خود به طرحی خاص و همچنین با در نظر گرفتن نوع استایل خود، ایده آل ترین انتخاب را داشته باشند و زیبایی فوق العاده ایی را به تیپ و ظاهر شان برای حضور در مکان های مختلف و مجالس گوناگون ببخشند.

جدیدترین مدل مانتو فون

مدل مانتوهای فون با طرح جدید

مدل مانتوهای فون با طرح شیک

مدل مانتوهای فون با طرح منحصر به فرد

مدل مانتوهای فون با طرح دوست داشتنی

مدل مانتوهای فون با طرح ایده آل

قشنگ ترین مدل مانتو فون

مدل مانتوهای فون با طرح مد روز

مدل مانتوهای فون با طرح متفاوت

مدل مانتوهای فون با طرح خواستنی

مانتوهای فون در مدلهای زیبا

مانتوهای فون در مدلهای جالب

بهترین مدل مانتو فون

مانتوهای فون در مدلهای منحصر به فرد

مانتوهای فون در مدلهای ایده آل

مانتوهای فون در مدلهای بی نظیر

مانتوهای فون در مدلهای دوست داشتنی

مانتوهای فون در مدلهای به روز

به روز ترین مدل مانتو فون

مانتوهای فون در مدلهای متنوع

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل مانتو فون با طرح های کوتاه و بلند زنانه و دخترانه را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با الگوبرداری از این مانتوها با طرح فون زیبا و متفاوتی را برای خود انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو