دومین آلبوم «آرش و مسیح» منتشر شد

منبع: برترین ها

78

1399/12/27

12:52


دومین آلبوم رسمی برادران آرش و مسیح عدل‌پرور طی روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ با عنوان «هر روز، هر شب» پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

خبرگزاری مهر: دومین آلبوم رسمی برادران آرش و مسیح عدل‌پرور طی روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ با عنوان «هر روز، هر شب» پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

دومین آلبوم «آرش و مسیح» منتشر شد

 آلبوم «هر روز، هر شب» در ۹ قطعه با اشعار و ملودی‌های «آرش و مسیح» تولید و منتشر شد. در این آلبوم هنرمندانی چون مسعود جهانی (مدیر هنری آلبوم)، اشکان آبرون، حسن بابامحمودی و اشکان محمدیان به عنوان تنظیم کننده حضور دارند.

سعید سال افزون تهیه کننده آلبوم درباره این اثر گفت: ۶ تا ۷ ماه تولید این آلبوم زمان برد چرا که آرش و مسیح به خاطر وسواس زیاد که در انتخاب آثارشان دارند، برای آلبوم بسیار وقت و انرژی صرف کردند و از بین حدود ۲۰۰ شعر و ملودی آماده که در همه این سال‌ها آنها را ساخته‌اند، به این ۹ قطعه رسیدند. این وسواس کاری همیشه در تمام مسیر هنری آنها بوده و همواره اهمیت زیادی برای آنها داشته است.

وی ادامه داد: این دومین آلبوم رسمی مسیح و آرش است که در سه سال فعالیت رسمی آنها، انتشار دو آلبوم منطقی ست و همه استانداردهای محتوایی و هنری در آنها رعایت شده است. آلبوم نخست آنها اسفند ماه سال ۹۷ به نام «دریا» منتشر شد و استقبال خیلی خوبی از آن شد کما اینکه قطعه «دریا» یکی از پرمخاطب‌ترین قطعات همه این سال‌های موسیقی پاپ در ایران بود.

سال افزون درباره تعدد چهره‌های سرشناس در بخش تنظیم این اثر و رکورد زنی پیش فروش و فروش اینترنتی این آلبوم نیز بیان کرد: تعدد موزیسین‌های سرشناس در این آلبوم از دیگر دلایل وسواس کاری و احترام زیاد آرش و مسیح به مخاطبانشان است. همیشه انتظارات از این دو بالاست و آنها باید بهترین خروجی ممکن را در اختیار دوستداران موسیقی قرار دهند. همیشه موزیک‌های متفاوتی را در اختیار دوستدارانشان قرار داده‌اند و همین تفاوت بوده که آرش و مسیح امروز در راس پرمخاطب‌ترین خواننده‌های پاپ ایران هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو