دانلود WinZip System Utilities Suite 3.14.0.28 – بهینه سازی کامپیوتر وینزیپ

دانلود WinZip System Utilities Suite 3.14.0.28 – بهینه سازی کامپیوتر وینزیپ


منبع: پی سی دی

113

1399/12/29

00:55


دانلود WinZip System Utilities Suite 3.14.0.28 - بهینه سازی کامپیوتر وینزیپ

WinZip System Utilities Suite نرم افزاری در جهت بهینه سازی و رفع اشکالات کامپیوتر می باشد ، بیش از 20 ابزار مختلف برای افزایش کارآیی سیستم در نرم افزار بهینه سازی کامپیوتر وینزیپ تعبیه شده است. تمامی عملکردهای آن تنها با یک کلیک انجام می شوند و این سادگی کار را برای کاربران فراهم می کند. رابط گرافیکی نرم افزار بسیار کاربر پسند طراحی شده و جریان کاری کاملا ابتکاری دارد.

ویژگی برنامه بهینه سازی کامپیوتر WinZip System Utilities Suite :

–    پاک سازی سیستم : کامپیوتر خود را از انواع فایل های ناخواسته پاک سازی کنید. WinZip System Utilities دارای چندین ابزار قدرتمند برای اسکن و حذف فایل های اضافه از روی سیستم می باشد و اینکار تنها با چند کلیک ساده انجام می شود.
–    محافظت از سیستم : WinZip System Utilities دارای ابزارهایی برای محافظت از سیستم در برابر انواع خطرات ، کرش ها و حذف شدن اطلاعات است. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید هارد درایوهای خود را برای خطاهای سیستم های پرونده و هارد دیسک، اسکن کنید ، فایل های مهم خود را به صورت دائمی حذف کنید و رد و پای خود را از کارهای کامپیوتر کاملا حذف کنید.
–    پشتیبان گیری : WinZip System Utilities دارای ابزاری برای تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی فایل ها و اطلاعات می باشد. ابزار Undelete این نرم افزار می تواند فایل هایی که به صورت تصادفی پاک کرده اید را به راحتی بازیابی کند.
–    بهینه سازی سیستم : WinZip System Utilities شامل ابزارهای مفید برای بهینه سازی سیستم می باشد تا کامپیوتر شما به صورت روان و بسیار سریعتر اجرا شود. مدیریت رجیستری، یکپارچه سازی هارد دیسک، آزاد سازی بخش های حافظه، آپدیت درایورهای سیستم و بسیاری امکانات دیگر برای بهینه سازی سیستم شما نقش مهمی ایفا می کنند.

دانلود

نیم بها

نسخه نرم افزار بهینه سازی کامپیوتر WinZip System Utilities Suite

نسخهحجمسرور پی سی دی
نصبی57MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود WinZip System Utilities Suite 3.14.0.28 - بهینه سازی کامپیوتر وینزیپ

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید.
3. فایل های پوشه fix را با توجه به نسخه سیستم عامل خود به مسیری که نرم افزار را نصب کردید کپی کنید
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو