بازیگر "مرا به نام خودت صدا بزن" متهم به تجاوز شد

منبع: ایران آرت

93

1399/12/29

15:58


ایران آرت: آرمی همر ستاره‌ی "مرا به نام خودت صدا بزن" (Call Me By Your Name) از سوی زنی به نام "افی" به تجاوز جنسی متهم شده است. این زن پنجشنبه این هفته با حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی به همراه وکیل خود "گلوریا آلرد" این اتهام را مطرح کرد.

او ادعا می‌کند که این تجاوز آوریل سال ۲۰۱۷ روی داده و می‌افزاید بازیگر "به‌شکل خشونت‌آمیزی" به او تجاوز کرده و چند بار سر او را به دیوار کوبیده است. این زن اضافه می‌کند که همر چند "اقدامات خشونت‌آمیز" دیگری علیه او بدون رضایتش مرتکب شده است.

افی می‌گوید: "فکر کردم می‌خواهد مرا به قتل برساند." و اضافه می‌کند که همر او را ترک کرده بی‌آنکه نگران سلامت او پس از تجاوز باشد: "به این درک رسیدم که تسلط روانی او بر من بود که در بسیاری سطوح به من آسیب زد."

به نوشته 30نما این زن در ادامه می‌گوید: "در تاریخ ۲۴ آوریل ۲۰۱۷، آرمی همر به‌شکل خشونت‌آمیزی برای بیش از چهار ساعت در لس‌آنجلس به من تجاوز جنسی کرد. در این حین او مکرراً سر مرا به دیوار کوبید و صورتم را کبود کرد. او اقدامات خشونت‌آمیز دیگری بدون رضایت علیه من انجام داد."

در ماه‌های اخیر پیام‌های خصوصی همر در شبکه‌های اجتماعی درز کرد و تمایلات جنسی او فاش شد. درز این پیام‌ها سبب شد که همر از چندین پروژه‌ی بزرگ از حمله کمدی "ازدواج ناگهانی" (Shotgun Wedding) با بازی "جنیفر لوپز" و "پیشنهاد" (The Offer) شبکه‌ی پارامونت+ در مورد حواشی پشت صحنه‌ی تولید فیلم ‌"پدرخوانده" کناره‌گیری کند. آژانس WME نیز اعلام کرد که به همکاری خود با همر پایان می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو