مری ترامپ: «عمویم از مسدود شدنش در توییتر بیشتر ناراحت است تا واگذاری انتخابات»

مری ترامپ: «عمویم از مسدود شدنش در توییتر بیشتر ناراحت است تا واگذاری انتخابات»


منبع: روزیاتو

103

1399/12/29

16:01


مری ترامپ، برادرزاده دونالد ترامپ در مورد رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید او از ممنوعیت دائمی که در شبکه‌های اجتماعی نصیبش شده عصبانی است و به سیاست اهمیت نمی‌دهد. این روانشناس بالینی که سابقه نوشتن کتاب کوبنده‌ای در عمویش دونالد ترامپ دارد می‌گوید که او دوست دارد در مرکز توجهات باشد و مسدود شدنش ضربه سختی به وی زده است. او ادامه می‌دهد: «من فکر می‌کنم ممنوعیت حضور ترامپ در توییتر و برگزار نشدن مسابقات گلف در زمین‌های او بدترین اتفاقاتی هستند که برای او در ۴ سال گذشته رخ داده است. ترامپ چگونه بدون توییتر مدیریت می‌کند؟ وی دیگر متوجه شده است که بدون توییتر مردم به مثل سابق به او توجه نمی‌کنند.»

ترامپ

در ماه ژانویه و در پی حمله به ساختمان کنگره، دونالد ترامپ به دلیل تشویق به خشونت و تحریک مردم، به طور دائم از توییتر مسدود شد. حرف‌های برادرزاده ترامپ دقیقا همان حرف‌های مگی هابرمن، خبرنگار نیویورک تایمز است که در ماه فوریه در توییتی گفته بود که او از متوقف شدن میزبانی مسابقات PGA (مسابقات گلف) در بدمینستر نیوجرسی بیشتر از استیضاح شدنش ناراحت است. او می‌گوید: «او در مورد استیضاحش عصبانی بود. افرادی که موفق به صحبت با او شده‌اند این را گفتند. اما عکس‌العملش به تصمیمات PGA متفاوت و بدتر بوده است.»

ترامپ

مری که در حال حاضر از رئیس جمهور سابق بخاطر کلاهبرداری مالی شکایت کرده معتقد است که او با کنترل حزب جمهوری خواه ادامه خواهد داد. مری ایده کاندیداتوری ترامپ در سال ۲۰۲۴ را رد کرد. او گفت: «او فکر می‌کند او این اجازه را دارد تا مانند کاری که در تمام زندگی خود کرده با مصونیت از مجازات به کار خود ادامه دهد. و همچنین او این توان را خواهد داشت که از مردم پول بگیرد.» این نظرات مری در حالی گفته می‌شود که او سال گذشته کتابی با عنوان Too Much and Never Enough: How My Family Created the World’s Most Dangerous Man (خیلی زیاد و همیشه ناکافی: خانواده من چگونه خطرناک مرد دنیا را ایجاد کردند) منتشر کرد. او می‌گوید پدر دونالد ترامپ از او غفلت کرده و از لحاظ عاطفی با او بدرفتاری داشته است.

ترامپ

مری دختر فرد ترامپ، برادر بزرگتر دونالد ترامپ است که در ۴۲ سالگی دچار حمله قلبی شد. ناگفته نماند ک ادعاهای مطرح شده توسط مری ترامپ توسط دفتر مطبوعاتی دونالد ترامپ رد شده است.

بیشتر بخوانید: 

دونالد ترامپ: «دلتان برایم تنگ شده؟ ۴ سال دیگر برمی گردم»

گشتی در خانه جدید دونالد ترامپ پس از ترک کاخ سفید

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو