دیدن مردم در صف مرغ انسان را آتش می‌زند

منبع: برترین ها

92

1399/12/29

21:46


خطیب نماز جمعه قم خطاب به دولت مردان گفت: کنترل قیمت و مواظبت از بازار بسیار مهم است و دیدن مردم در صف مرغ انسان را آتش میزند و این صحنه های آزار دهنده باید برداشته شود و این ها قابل تحمل برای وجدان دلسوز نیست.

ایسنا: خطیب نماز جمعه قم خطاب به دولت مردان گفت: کنترل قیمت و مواظبت از بازار بسیار مهم است و دیدن مردم در صف مرغ انسان را آتش میزند و این صحنه های آزار دهنده باید برداشته شود و این ها قابل تحمل برای وجدان دلسوز نیست.

دیدن مردم در صف مرغ انسان را آتش می‌زند

آیت الله علیرضا اعرافی:

آیت الله اعرافی با اشاره به آیه 102 سوره آل عمران عنوان کرد: تقوا یک مقوله محدود ویک درجه ای نیست، بلکه نردبانی با چندین پله است که به بی نهایت راه دارد و هرچه در تقوا پیش بروید بازهم حق خدا ادا نشده است همچنین تقوای بدست آمده ممکن است با یک هجمه شیطان ازبین برود و عاقبت به خیر نشویم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات لیله القدر سرنوشت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور و جلوه گاه حضور آزادانه مردم است، بیان کرد: در انتخابات شورا باید هوشمندانه عمل کرد و باید آدم هایی پاک دست، متدین و پایبند به قوانین شرع و اخلاق انتخاب شوند و هم مردم و هم گروه هایی که آن را معرفی می کنند باید به این امر توجه کنند.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه منتخبین باید کارشناس و متخصص باشند، اظهار کرد: منتخبان باید دید راهبردی داشته باشند و آسیب های اجتماعی شهر را بشناسند و فرهنگ و ارزش‌های اخلاقی را مهم بشمارند.
وی ادامه داد: رئیس جمهور دومین مقام کشور است و وجود ویژگی هایی مانند هوشمندی، اخلاص، انقلابی بودن، مجاهدت در راه خدا و...در رئیس جمهور بسیار مهم است و خطا در این زمینه آسیب های بزرگی ایجاد میکند.

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به اینکه انتخاب رئیس جمهور روی فرهنگ، اقتصاد، جامعه و سیاست تاثیر می‌گذارد، بیان کرد: اگر فردی شجاع، دارای فکر و برنامه، حکیم و مقاوم انتخاب شود بسیاری از مشکلات قابل رفع و کاهش است.

وی در رابطه با برجام عنوان کرد: حرف های بی حساب را نشنونید و باور نکنید؛ زیرا تجربه نشان داده اگر ما کوتاه بیایم آنها کوتاه نخواهند آمد همچنین سیاست مداران اشتباه تحلیل نکنند و به خورد مردم ندهند.

وی بابیان اینکه رسیدگی به فقرا وظیفه همه است خطاب به دولت مردان گفت: کنترل قیمت و مواظبت از بازار بسیار مهم است و دیدن مردم در صف مرغ انسان را آتش میزند و این صحنه های آزار دهنده باید برداشته شود و این ها قابل تحمل برای وجدان دلسوز نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو