تزیین خانه با سنگ با به کار گیری خلاقیت های ارزان و زیبا

تزیین خانه با سنگ با به کار گیری خلاقیت های ارزان و زیبا


منبع: دکوراسیون

1,207

1400/1/2

13:00


تزیین خانه با سنگ

تزیین خانه با سنگ می تواند زیبایی و جذابیت خاصی را به دکوراسیون داخلی منزل ببخشد و شما می توانید به راحتی و با به خرج دادن کمی خلاقیت وسایل تزیینی مختلفی را به کمک سنگ بسازید همچنین می توانید به وسیله سنگ های دکوراتیو به تزیین دیوار پشت شومینه و دیوار پشت تلویزیون و … بپردازید.

ایده هایی برای تزیین خانه با سنگ

سنگ یکی از قدیمی ترین متریال ها برای طراحی معماری داخلی منزل به شمار می رود و استفاده از این متریال برای دکوراسیون های مدرن و کلاسیک کاربرد زیادی دارد. در ادامه ایده هایی برای تزیینات منزل با سنگ را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

تزیین منزل به کمک سنگ

تزیین و طراحی دکوراسیون منزل با سنگ

شومینه و تلویزیون جزء نقاط کانونی در هر خانه ای به شمار می روند و شما می توانید برای تزیین دیوار این قسمت های منزل از سنگ های تزیینی و خاص استفاده کنید و سنگ هایی آنتیک را روی دیوار شومینه قرار بدهید تا دیوار بیشتر جلب توجه کند و از دیدن آن لذت کافی را ببرید.

یکی از سنگ هایی که از آن در طراحی دکوراسیون منزل استفاده زیادی می شود سنگ مرمر است و شما می توانید برای تزیین ستون ها از این مدل سنگ استفاده کنید و تغییرات مثبتی را در طراحی دکوراسیون منزل تان ایجاد نمایید. از سنگ مرمر می توانید برای تزیین روی کابینت ها و اپن و پیشخوان و … استفاده نمایید همچنین می توانید به کمک سنگ مرمر فضای سرویس بهداشتی و حمام را تزیین نمایید.

اجرای دکوراسیون داخلی

از سنگ های دکوراتیو برای تزیین دیوار بین کابینت ها نیز استفاده می شود که این ایده خلاقانه و کاربردی می باشد و باعث ایجاد تغییر قابل توجهی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه می شود همچنین برای تزیین دیوار پشت تختخواب می توانید از سنگ های روشن یا تیره استفاده کنید که انتخاب رنگ سنگ به اندازه فضای اتاق خواب و نوع نورپردازی آن بستگی دارد.

تزیین خاص منزل با سنگ

 

تزیین اتاق غذاخوری با سنگ

تزیین شیک منزل با سنگ

مدل های طراحی منزل با سنگ

تزیین شومینه با سنگ

تزیین اتاق غذاخوری با سنگ

تزیین دیوار پشت تلویزیون به کمک سنگ

تزیین اتاق خواب با سنگ

تزیین دیوار پذیرایی با سنگ

مدل تزیین منزل با سنگ

تزیین شیک منزل با سنگ

تزیین دیوار با سنگ

تزیین زیبا دیوار با سنگ

تزیین دکوراسیون منزل به کمک سنگ

تزیین دیوار با سنگ

تزیین دیوار پشت تلویزیون با سنگ

تزیین بین کابینت ها با سنگ

طراحی دکوراسیون منزل با سنگ

طراحی دکوراسیون منزل با سنگ

تزیین قسمت های مختلف منزل با سنگ

اگر به هر دلیل استفاده از سنگ برای تزیین دیوارها و کفپوش منزل برای شما مقدور نیست می توانید وسایل تزیینی مختلفی را که از سنگ ساخته شده اند تهیه کنید و برای تزیین قسمت های مختلف منزل از آن ها استفاده نمایید.

به کمک سنگ می توانید وسایل تزیینی مختلف نظیر میز جلو مبلی و تابلو هنری و سینی و جاشمعی و گلدان و … را بسازید که هر یک از این وسایل باعث خلق فضای خیره کننده ای در دکوراسیون داخلی منزل می شوند.

گلدان ها یکی از کاربردی ترین وسایل تزیینی در هر خانه ای به شمار می روند و شما می توانید گلدان های سنگی را در قسمت های مختلف منزل قرار بدهید و از این طریق فضایی شاد و بی نظیر را در دکوراسیون داخلی منزل تان ایجاد کنید. ساخت جاشمعی با سنگ نیز یکی دیگر از انواع ایده های خلاقانه و کاربردی می باشد.

برای تزیین قاب آینه نیز از سنگ های دکوراتیو استفاده می شود و بهتر است رنگ سنگ ها را روشن انتخاب کنید تا جذابیت دکوراسیون داخلی منزل تان تکمیل شود.

ساخت جاشمعی با سنگ

تزیین زیر بشقابی با سنگ

مدل های تزیین خانه با سنگ

تزیین دیوار خانه با سنگ های زیبا

تزیین جالب دیوار با سنگ

تزیین جاشمعی با سنگ

تزیین جاشمعی با سنگ

قاب دیواری سنگی

تزیین کفپوش خانه با سنگ

تزیین شیک منزل با سنگ

تزیین خانه با سنگ

تزیین دیوار با سنگ

تزیین دیوار با قاب عکس سنگی

تزیین منزل به کمک سنگ

تزیین جالب منزل با سنگ

تزیین جالب منزل با سنگ

مدل تزیین منزل با سنگ

تزیین منزل با سنگ

دیزاین زیبا منزل با سنگ

تزیین دیوار پشت شومینه با سنگ

تزیین قاب عکس با سنگ

تزیین قاب با سنگ

تزیین دیوار با سنگ

تزیین خانه با سنگ های روشن و تیره

تزیین سینی با سنگ

تزیین سینی با سنگ

ساخت وسایل تزیینی سنگی

تزیین جاشمعی با سنگ

تزیین گلدان با سنگ

تزیین تابلو با سنگ

تزیین قاب عکس با سنگ

ساخت آباژور با سنگ

تابلو سنگی

در این مطلب روش هایی برای تزیین منزل با سنگ را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو