بیوگرافی هدیه بازوند | روژان سریال نون خ

بیوگرافی هدیه بازوند | روژان سریال نون خ


597

1400/1/2

14:52


بیوگرافی هدیه بازوند بازیگر خوش چهره که این روزها در نقش روژان سریال نون خ مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است را در ایران بانو بخوانید. او بازیگری را از سریال هشتک خاله سوسکه شروع کرد و حالا در یکی از پر بیننده ترین سریال های نوروزی از شبکه یک پیوسته است.

 

عکس های هدیه بازوند

بیوگرافی هدیه بازوند

بیوگرافی هدیه بازوند:

نام: هدیه

نام خانوادگی: بازوند

متولد: ۲۷ مرداد ۱۳۶۶ در بندرعباس

شغل: بازیگر

وضعیت تاهل: مجرد

عکس های هدیه بازوند

زندگینامه هدیه بازوند:

هدیه بازوند زاده ۲۷ مرداد ۱۳۶۶ در بندرعباس بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. او در بندرعباس متولد شده اما اصالتا کورد کرمانشاهی بوده و دو برادر هم دارد و می گوید با اینکه اصالتا کورد است اما به شدت شهر خود بندرعباس را دوست دارد. او فارغ التحصیل لیسانس مهندسی معماری می باشد و  با گذراندن دوره های بازیگری از تلویزیون بصورت جدی وارد این عرصه شد و حالا تجربه سینمایی نیز دارد.

عکس های کودکی هدیه بازوند

عکس کودکی هدیه بازوند ,قد هدیه بازوند

شروع فعالیت هنری :

خانم بازوند دوره های بازیگری را از کلاس های موسسه امین تارخ شروع کرد سپس وارد موسسه نقش اول شد و در کلاس های سیروس الوند و بهرنگ توفیقی هم شرکت کرد.

 

هدیه بازوند بازیگر سریال نون خ

همسر هدیه بازوند کیست

هدیه بازوند با بازی در سریال هشتگ خاله سوسکه بطور رسمی وارد دنیای بازیگری شده و با بازی در سریال نون خ بـه شهرت بالایی دست پیدا کرد. خانم بازوند میگوید: مـن از طریق موسسه نقش اول با آقای امیر معقولی آشنا شدم و از طریق ایشان کـه مدیر تصویر برداری سریال بودند، بـه پروژه «نون خ» معرفی شدم.

هدیه بازوند در سریال نوروزی نون خ در کنار بازیگرانی چون سعید آقاخانی و پاشا جمالی و ندا قاسمی ، شیدا یوسفی و صبا ایزدپناه بازی قابل قبولی را از خود به جا گذاشت . او در این سریال نقش روژان دختر خانواده نورالدین خانزاده که این نقش را سعید آقاخانی بر عهده دارد می باشد

هدیه بازوند و سعید اقاخانی

هدیه بازوند اهل کجاست

خانم بازوند در سال ۹۷ ابتدا با سریال هشتگ خانه سوسکه به کارگردانی محمد مسلمی جلوی دوربین رفت و سپس نقش کوتاهی در فیلم سینمایی آنجا همین ساعت بکارگردانی سیروس الوند داشت و سپس  در نوروز ۹۸ با سریال نون خ بکارگردانی سعید آقاخانی در نقش روژان دختر نورالدین خانزاده وارد قاب تلویزیون شد که این سریال می تواند نقش مهمی در آینده هنری اش داشته باشد.

هدیه بازوند در هشتک خاله سوسکه

عکسی از همسر هدیه بازوند در اینترنت نیست

 

هدیه بازوند درباره نقش روژان:

خانم بازوند در مورد نقش روژان و اینکه ارتباط برقرار کردن اون با این شخصیت چه قدر برای او دشوار بوده است اینطور می گوید: مـن یک دختر شهری ام با تحصیلات دانشگاهی اما روژان دختری روستایی با مدرک دیپلم بود، افکار مـن و روژان باهم فرق دارد اما از نظر روحی و خصوصا «کرد» بودن خودم، با نقش روژان بـه خوبی ارتباط برقرار کردم.

عکس قدیمی هدیه بازوند

هدیه بازوند instagram

درمورد انتقادات به لهجه کردی:

هدیه بازوند در مورد انتقادات به لهجه کردی برخی مخاطبان هم اینطور اظهار نظر کرده است: سریال کـه پخش شد عده ای از کرد زبانان مهربان و نازنین انتقاد کردند و گفتند کـه لهجه مـا کردی نیست. مـا بخاطر پخش سراسری نمی توانستیم کردی صحبت کنیم، و وادار بودیم با لهجه صحبت کنیم کـه انگار یک کرد زبان می‌خواهد پارسی حرف بزند.

 

 

علاقه به مطالعه

خانم بازوند به مطالعه علاقه بسیاری دارد و در مورد این عادت خوب خود اینطور گفته است : به کتاب خواندن علاقه زیادی دارم و معمولا اوقات فراغتم را کتاب می خوانم، معمولا وقتم رو در منزل می گذرانم و زیاد اهل تفریح بیرون از منزل نیستم.

زندگی شخصی هدیه بازوند

او همچتیت در مورد زندگی شخصی و حریم خصوص خود احترام خاصی قائل است و در این باره گفته است: احترام زیادی برای آدمها قائلم و دوسشون دارم اما به شدت مخالف سرک کشیدن در زندگی شخصی هستم، به نظرم اطلاعات زندگی شخصی باید محفوظ بماند. اصلا تمایلی به صحبت کردن راجب زندگی خود ندارم.

هدیه بازوند

هدیه بازوند اینستاگرام,بیوگرافی هدیه بازوند

ازدواج هدیه بازوند:

خانم بازوند در مورد ازدواج خود اینطور توضیح داده است که : اینقدر کار به سرم ریخته است که دیگر وقت نداشته ام به ازدواج فکر کنم و اکنون مجرد است. این بازیگر متولد مرداد ماه است و معیارهای خاص خودش را برای ازدواج و انتخاب همسر دارد و می گوید هنوز کیس مناسبی پیدا نشده است. به دلیل علاقه زیادی که به خواندن رمان های بلند دارد حتی یک دقیقه هم وقت آزاد ندارد و برای شوهرداری آمادگی لازم را ندارد.

اینستاگرام هدیه بازوند

صفحه اینستاگرام هدیه بازوند در حال حاضر بالغ بر ۶۵ هزار نفر دنبال کننده دارد که در روزهای اخیر رکورد جذب فالوور را در اینستاگرام از آن خود کرده است. او در حال حاضر ۶۲ پست را در صفحه شخصی خود برای هوادارانش به اشتراک گذاشته است و ۳۲۵ نفر را دنبال می کند. در صورتی که تمایل دارید جدیدترین عکس های اینستاگرام او را ببینید باید به آدرس hediyeh_bazvand مراجعه کنید.

عکس واقعی هدیه بازوند

پیج هدیه بازوند

تیپ هدیه بازوند

هدیه بازوند ویکی پدیا

 

 

فیلم شناسی هدیه بازوند:

سریال های تلویزیونی:

  • سریال هشتگ خاله سوسکه (۱۳۹۷)
  • سریال نون خ (۱۳۹۸)
  •  سریال نون خ ۲ (۱۳۹۹)

فیلم های سینمایی:

  • آنجا همان ساعت (۱۳۹۷)

 

هدیه بازوند کرد است؟

هدیه بازوند در هشتگ خاله سوسکه

بیوگرافی هدیه بازوند و زندگی خانوادگی اش

منبع: شبناک/سیمرغ/ایرناک/بخارمگ/سماتک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو