دانلود بازی ترسناک Hanako برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

دانلود بازی ترسناک Hanako برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS


منبع: دانلود ها

142

1400/1/3

00:47


بازی Hanako یک تجربه‌ی ترسناک و ماجراجویانه است که از جانب سازندگان ژاپنی تجربه خواهید کرد. اگر بازی‌های ترسناک ساخت ژاپن را پیش از این تجربه کرده باشید، می‌دانید که جنس ترس این بازی چگونه خواهد بود. این بازی شما را در یک فضای مرگ‌آور قرار خواهد داد و می‌توانید سبک متفاوتی را داشته باشید. بازی تنها ۲ الی ۴ ساعت گیم‌پلی دارد و بسته به مهارتی که خودتان دارید، می‌توانید آن را به اتمام برسانید. سیستم ذخیره‌سازی بازی نیز کاملا متفاوت از همه چیز است و کم کم به آن آشنا خواهید شد. داستان بازی مربوط به سه دانش آموز کلاس پنجمی است که از یک جاده‌ی ممنوعه عبور کرده و دچار مشکل بزرگی می‌شوند. آن‌ها با این کار خود با هاناکو آشنا می‌شوند که یک شیطان نفرین شده بوده و قرار است که ترس و وحشت را برای آن‌ها ایجاد کند. هاناکو قصد دارد که این دوستان را از هم جدا کرده و به اهداف خودش دست پیدا کند.

Hanako PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Hanako

در بازی Hanako خواهید دید که چگونه می‌توانید از دست هاناکو فرار کرده و در نهایت دوستان دیگر خود را پیدا کنید. هدف شما در این بازی فرار است، اما تنها با حل کردن معماها می‌توانید به اهداف خود دست پیدا کنید. شما باید موانع را برطرف کرده و با حل کردن معماها، به نقشه‌ی اصلی مدرسه دست پیدا کنید. این نقشه به شما کمک خواهد کرد که مشکلات بزرگ‌تر را کنار زده و تنها راه فرار خود را پیدا کنید. شما باید در بازی بتوانید تمامی مناطق را با دقت اسکن کرده و معماهای بیشتر را برای حل کردن پیدا کنید. از ویژگی‌های بازی می‌توانیم به گیم‌پلی غیرخطی آن اشاره کنیم که سبب می‌شود پایان‌های متعددی در بازی شکل بگیرد. این پایان‌ها بسته به مهارت شما چیدمان شده‌اند و بنابراین سعی کنید بر ترس خود غلبه کرده و به بهترین شکل ممکن بازی را به اتمام برسانید. بازی در سبک وحشت و بقا است و تنها در صورت به سراغش بروید که دل و جرات ترس را دارید.

info

Three 5th graders enter their school way past their curfew to curse a fellow student with the ritual of Hanako. Suddenly, Hanako is now after them, and they are separated. You play the role of one of the students and must find the others and fight through the hauntings of Hanako! Authentic Japanese School Action Survival Horror.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1+ x64

Processor: Intel/Amd

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia/Amd

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

Sound Card: Yes

Additional Notes: Wear headphones and play in the dark.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 x64

Processor: Intel/Amd

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia/Amd

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

Sound Card: Yes

Additional Notes: Wear headphones and play in the dark.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Hanako-DARKSiDERS:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو