دانلود بازی Across the demon realm 2 برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

دانلود بازی Across the demon realm 2 برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0


منبع: دانلود ها

134

1400/1/3

01:17


داستان بازی Across the demon realm 2 پیرامون یک دارکوی مرموز است که هیچ کس چهره‌ی واقعی‌اش را ندیده است. شما در ادامه متوجه خواهید شد که دارکو یک شیطان است و در سرتاسر قلمرو شیطان، در حال انجام وظیفه هستید. گیم‌پلی بازی تنها شامل یک دکمه‌ برای پرش بوده و دکمه‌ی دیگر هم حمله به موجودات دیگر را برای شما فراهم می‌کند. بازی فاقد المان‌های نقش آفرینی است، اما سلاح‌های متنوعی خواهید داشت که برای دشمن شکست خورده مناسب خواهد بود. در این بازی از تمام کلیشه‌های بازی‌های امروزی فاصله خواهیم گرفت و قرار است که بازیکنان کمتر از تجربه‌ی آن خسته شوند. سطوح بازی گستردگی کمتری به خاطر همین مورد دارد و بیشتر حالت خطی به خود پیدا کرده است. این حالت خطی تنوع را فراموش نکرده است و کمبودهای خودش را به خوبی جبران می‌کند.

Across the demon realm 2 PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Across-the-demon-realm-2

در سرتاسر این قلمرو شیطانی، شما می‌توانید اهداف خود را تعیین کرده و به روش‌های مختلف، تغییراتی را در روند بازی انجام دهید. در محیط بازی تله‌ها، هیولاها و سیستم‌های گفتگو محور بسیار زیادی وجود دارد که پیچش‌های داستانی را برای شما ایجاد خواهد کرد. مهم‌ترین بخش بازی مربوط به سطوح عظیمی هستند که تنها در یک سرزمین آن‌ها را تجربه خواهید کرد. در ادامه شما می‌توانید محتوای جدیدی را هم داشته باشید که فارغ از بخش داستانی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

در این محتوای جدید زامبی‌ها هم وجود دارند و دشمنان جدیدی برای شما محسوب می‌شوند. هرکدام از آن‌ها نسبتا پرخاشگر هستند و می‌توانند شما را با دردسر زیادی روبرو خواهند کرد. سازندگان در همان ابتدا عنوان کرده‌اند که بازی از سطح پرتعداد و خسته کننده دوری کرده است و سعی در ارائه‌ی تجربه‌ای ساده اما زیبا بوده‌اند. طراحی گرافیکی بازی نیز ساده بوده و مشابه با آثار دهه‌ی قبل دنبال می‌شود. بنابراین گیمرهای قدیمی بیشتر به آن علاقه نشان خواهند داد.

 

info

Many developers have forgotten what makes a platformer game fun.
In my opinion we must forget the giant and redundant labyrinths and go back to basics:
Many have tried to make games that are sometimes very pretty but terribly boring after having crossed the same levels over and over again.
I simply would like to make a linear platformer where the player cannot get lost as it is unfortunately too often the case in recent productions.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: windows 7 or newer

Processor: 2Ghz or more

Memory: 3 GB RAM

Graphics: 1Gb or more

DirectX: Version 9.0

Storage: 2 GB available space

Sound Card: All

Additional Notes: It’s run perfectly on low PC

سیستم پیشنهادی:

OS: windows 7 or newer

Processor: 2Ghz or more

Memory: 3 GB RAM

Graphics: 1Gb or more

DirectX: Version 9.0

Storage: 2 GB available space

Sound Card: All

Additional Notes: It’s run perfectly on low PC

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Across the demon realm 2-DARKZER0 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو