دکوراسیون نسکافه ای با طراحی کاربردی در نقاط مختلف منزل

دکوراسیون نسکافه ای با طراحی کاربردی در نقاط مختلف منزل


منبع: آرگا

202

1400/1/3

19:03


این مطلب را به دکوراسیون نسکافه ای و قلم زدن در مورد رنگ زیبا و در عین حال آرامش بخش وخنثی اختصاص داده ایم، آرگا امیدوار است توانسته باشد توجه شما برای ساعتی به خود جلب کرده و مفید واقع شده باشد.

از رنگ های خنثی ایده آل و البته قابل توجه در رنگ ها می توان به رنگ زیبا و قابل توجه نسکافه ای اشاره کرد که در در زمینه ه های مختلف از جمله دکوراسیون و البته طراحی کاربرد زیادی دارد؛ در رابطه با همین آرگا بخ معرفی و نمایش درآوردن ایده های زیبا و شیکی شده است تا توجه شما همراهان عزیز را به خود جلب نماید.

ایده های زیبای دکوراسیون نسکافه ای

نسکافه ای رنگی است در دسته ی رنگ های خنثی به شمار می آید که کاربرد زیادی در آرایش، پوشاک، دیزاین و مد دارد. اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند به طراحی منزل با استفاده از رنگ های خنثی با فضایی آرام و دلچسب می باشید می توانید با بهره گیری از رنگ نسکافه ای و البته رنگ های ترکیبی دیگر از خانواده قهوه ای بهره ببرید. حتما لازم نیست قلم در دست بگیرید و نقاش شوید، نقاشی هنری است که در زمینه های مختلف و با استفاده از روش های مختلف صورت می گیرد؛ طراحی یکی از این زمینه است که شما را در رساندن به هدف خود یعنی نقش زدن برساند، ایجاد یک نقش و طرح ایده آل و فوق العاده خانه ای زیبا، فضایی آرامش بخش و دلچسب، و خانواده ای سالم و کانونی صمیم و گرم را به دنبال دارد و صد در صد هدف و آرزوی آرگا همین است.

گالری لوکسی از ایده های دکوراسیون نسکافه ای

مجموعه ای دلچسب و ناب از ایده های دکوراسیون نسکافه ای

رنگ نسکافه ای

رنگ نسکافه ای رنگی است که از خانواده رنگ قهوه ای محسوب می شود و تاثیر آن هنگام استفاده مانند قهوه ای شکلاتی است, از همین موضوع می توانید نهایت بهره را برده و برای طراحی منزل از تلفیقی از رنگ ها از جمله قهوه ای، شکلاتی و نسکافه ای و کرم بهره ببرید؛ این ها همگی جزو رنگ های خنثی به شمار می روند که البته قهوه ای رنگ گرم نیز محسوب می شود که می توانید با رنگ های خنثی دیگر از جمله سفید و همچنین رنگ های سرد مانند آبی و یا سبز ترکیب کنید؛ به منظور داشتن هارمونی لازم حتما هنگام ترکیب نهایت دقت را داشته باشید.

دیزاین شیک و لاکچری نسکافه ای

جهت اینکه به یک ترکیب ایده آل و دارای هارمونی دست پیدا کنید می توانید به این صورت عمل کنید، هر کدام از مبلمان، بالش، پرده، فرش و یا کوسن ها را به یکی از این رنگ ها انتخاب کنید و یا از رنگ نسکافه ای با تناژهای مختلف استفاده کنید. همانطور که در قسمت بالا گفته شد باید دقت داشته باشید تا هماهنگی میان آنها رعایت گردد.

مجموعه ای ایده آل و دلچسب از چیدمان نسکافه ای

ایجاد محیطی آرامش بخش و دلچسب

نسکافه ای به خوبی با رنگ های سبز و آبی ترکیب می گردد و در نتیجه حس لطافت و تازگی را در فضا به وجود می آورد، از تعدادی صندلی جهت رفع نما و شکل تیره مبل بهره ببرید و همچنین کوسن هایی تزیینی جهت روشن تر کردن نمای این مبلمان (دارای رنگ تیره) را اضافه کنید. استفاده از سه رنگ نسکافه ای و سیاه و سفید می توانید تصویری مثال نزدنی را را ارائه دهد: به این صورت که از مبلمان و پرده های نسکافه ای و اکسسوری های سفید و فرش و یا کوسن سیاه، سیاه و سفید بهره ببرید  البته این فقط یک پیشنهاد است و یک ایده، شما با بازی با رنگ و به کارگیری آنها در محیط و زمان مناسب می توانید تصاویری ناب و خلاقانه خلق کنید.

مجموعه ای دلچسب و ناب از ایده های دکوراسیون نسکافه ای

نورپردازی

شاید بارها شاهد به کارگیری رنگ نسکافه ای در دکوراسیون منازل مختلف و در قسمت های گوناگون ان از جمله اتاق خواب، اتاق پذیرایی، آشپزخانه و … بوده اید؛ ممکن است این ترکیب همانند ایده های ارائه شده بالا دارای ترکیبی زیبا و هماهنگی لازم باشند؛ اما باز هم زیبایی و نتیجه دلچسب نهایی را ندارند؛ این فاقد بودن را می توان دلیل یک نبود و بکار نبردن یک  عنصر به نام نورپردازی دانست. نورپردازی همانی است که ضربه ی آخر تمامی مراحل و تمامی کارها را می زند؛ اگر شما هر چقدر هم که طراحی زیبا و منحصر به فردی داشته باشید به دلیل به کار نبردن این عنصر می تواند خستگی را در تن شما باقی نگه دارد.

به همین منظور و برای ایجاد محیطی آرامش بخش و در عین حال زیبا و چشم نواز لازم است از نورهای رنگ روشن مانند سفید و یا کرم را استفاده کنید و با بخشیدن شفافیت و روشنی به رایج ترین راه ممکن به هدف خود برسید.

ایده هایی بینظیر و دوست داشتنی از چیدمان نسکافه ای

فضای شیک به شکل سلطنتی و کلاسیک

نسکافه ای و کرم از رنگ هایی به شمار می روند که به خوبی با یکدیگر ادغام شده و محیطی شیک و مجلل را به وجود می آورد که با افزودن رنگ های نسکافه ای – طلایی به محیطی دارای سبک سلطنتی (کلاسیک) دست پیدا می کنید.

ایده های زیبا و منحصر به فرد دیزاین نسکافه ای

مبل یکی از ارکان اصلی منزل و طراحی

همانطور که بارها گفته شده است، مبلمان یکی از بخش های مهم و پررنگ در طراحی منزل محسوب می شود که خود نیز گوناگونی زیادی را شامل می شود؛ در تقسیم بندی و شامل شدن کوچکتر رنگ بندی و تنوع رنگی دارای اهمیت زیادی است که البته سهم بالایی نیز در دیزاین و طراحی منزل را به خود اختصاص داده است. با توجه به این موضوع که رنگ نسکافه ای و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی موضوع قابل بحث ما است؛ این بخش از مطلب را مختص به ویژگی های مثبت و تاثیرات مثبت آن کرده ایم.

  • نسکافه ای رنگ روشنی است که مبلمان آن نیز این خاصیت را حفظ کرده اند.
  • همیشه به روز و روی مد می باشد.
  • به راحتی می تواند با وسایل های دیگر و همچنین اکسسوری ها هماهنگی ایجاد کند.
  • کاربرد مبلمان نسکافه ای در منزل از التهاب محیط می کاهد.
  • دارای گوناگونی زیادی در تناژ و طیف های رنگی خود است.
  • با تناژهای آرام و غلیظ تر هماهنگی خوبی دارا می باشد.

نمونه هایی ناب و نفیس از چیدمان نسکافه ای

گوناگونی در زمینه های کاربردی رنگ نسکافه ای

حتما تاکنون نسکافه خورده اید، نسکافه نوعی نوشیدنی گرم و در واقع نوعی قهوه فوری محسوب می شود که محبوبیت زیادی دارد؛ رنگ نسکافه ای نیز به همین گونه می باشد یکی از رنگ های خنثی و اما صمیمی است که از دسته قهوه ای به شمار می رود و طرفداران زیادی در صنعت طراحی و دیزاین را به خود جلب کرده است، ردپای آن را می توان علاوه بر این زمینه در صنعت آرایش نیز مشاهده کرد رنگ موهای نسکافه ای که همیشه روی مد بوده و توجه خانم های خوش سلیقه را به خود معطوف می کند.

و اما وسایل تزیینی با رنگ های طلایی یا نقره ای که همیشه محبوب اند؛ بله محبوب و پرکاربرد به ویژه برای قشر جوان و لوکس پسند که به آسانی با تناژهای مختلف رنگ نسکافه ای ترکیب می شوند. در این دکوراسیون می توانید برای دستیابی به محیطی سلطنتی و شیک از فرش نسکافه ای به همراه مبل های طلایی رنگ استفاده کنید.

ایده هایی زیبا و خاص از طراحی نسکافه ای

برای آشنایی بیشتر با طراحی سبک کلاسیک کلیک کنید.

کاربرد فرش به رنگ نسکافه ای در دکوراسیون داخلی

در گذشته فرش حرف اول چیدمان منزل را می زد، به طوری که هنگامی که قصد دیزاین خانه را داشتید در مرحله ی اول به دنبال انتخاب فرشی شیک و زیبا با رنگ مناسب بودید، البته ان زمان ها به شدت اکنون مد و دیزاین وجود نداشت اما بازهم به نوبه ی خود نظم و طراحی خاصی پیروی می شد. با همه گیر شدن استفاده از مبلمان کاربرد فرش ها کمتر و محدود شده اما از بین نرفته است, به بیانی یک همراه پیدا کرده است، فرش و مبل دو تا از عنصرهای اصلی و قابل توجه ی امروزه هستند که لازم است زمان انتخاب آنها به هماهنگی توجه گردد، همرنگ بودن و یا اختلاف یک درجه ای رنگ از گزینه های گزینشی می باشد.

انواه نمونه های دکوراسیون نسکافه ای

رنگ های هارمونی دار با نسکافه ای در دیزاین

هر رنگ دارای ویژگی هایی می باشد که بر همان اساس نیاز به ترکیب با رنگ هایی خاص نیز پیدا می کند؛ به عنوان مثال رنگ نسکافه ای است که با توجه به ویژگی هایی که دارد با مجموعه رنگ های کرم، طلایی، قهوه ای، قهوه ای شکلاتی، سیاه، سفید، سبز، آبی ترکیب شود. در همین جا تایید می کنیم که از رنگ زرد به هیچ وجه بهره نبرید.

و در ادامه دعوت می کنیم به مشاهده چند ایده ی جذاب و شیک از دیزاین نسکافه ای:

ایده های شیک و بینظیر دکوراسیون نسکافه ای

انواع ایده های کاربردی وز یبای دکوراسیون نسکافه ای

دیزاین و زیباسازی منزل نسکافه ای

طراحی و زیباسازی خانه نسکافه ای

طراحی بینظیر و کاربردی از نسکافه ای

ایده های ایده آل و خارق العاده ی دکوراسیون نسکافه ای

دیزاین شیک و لوکس نسکافه ای

ایده هایی جذاب از دکوراسیون نسکافه ای

انواع نمونه های دیزاین نسکافه ای

مجموعه ای از ایده های دوست داشتنی و تو دل برو از چیدمان نسکافه ای

انواع الگوهای زیبای دکوراسیون نسکافه ای

ایده های زیبا و جدید دکوراسیون نسکافه ای

گالری شیکی از طراحی نسکافه ای

چیدمان و زیبسازی زیبا و منحصر به فردنسکافه ای

طراحی زیبا و جذاب خانه به رنگ نسکافه ای

ایده های دیزاین و طراحی زیبای نسکافه ای

ایده های چیدمان و زیباسازی بینظیر نسکافه ای

انواع نمونه های دکوراسیون نسکافه ای

هنگامی که قصد طراحی منزل و یا تغییر دکوراسیون آن را دارید، معیارهای گوناگونی از جمله سلیقه ی شما و همچنین خانواده، ابعاد و اندازه اتاق ها (کوچک و بزرگ بودن)، میزان نورگیری و …. در مقابل شما برای این تصمیم گیری قرار می گیرند که البته برخی موارد تاثیر گذار دیگر از جمله طرح و رنگ روی مد، شیک و لاکچری بودن در آن سهیم می باشد. و اما رنگ یکی از موارد و گزینه های مهم و قابل توجه است که در تمامی مطالب یک سمت ماجرا تشکیل می دهند. در همین راستا به معرفی و نمایش ایده های جالب و شیک از رنگ نسکافه ای و دکوراسیون نسکافه ای پرداخته شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو