رییس جمهوری تاجیکستان در پیامی با تبریک عید نوروز به رییس جمهوری، نوشت: اطمینان دارم همکاری‌های سودمند کشورهای ما در مسیر تعمیق و توسعه در آینده نیز گسترش یافته و با مضمون و محتوای تازه، باز هم گسترش خواهد یافت.

 در متن پیام  امامعلی رحمان خطاب به حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی، آمده است: مفتخرم که با بهترین آرزوهای عیدانه، شما و تمام مردم برادر ایران به مناسبت فرا رسیدن جشن بین المللی نوروز، تبریک و شادباش عرض نمایم.

در ادامه این پیام آمده است: باعث خشنودی است که جشن باستانی نوروز میراث ارزشمند نیاکان ما، امروزه برای میلیون‌ها تن در اقصی نقاط جهان رمز بهار، بیداری طبیعت، دوستی و حسن تفاهم، احترام یکدیگر، آغاز کارهای سازندگی و حسن نیت است.

رییس جمهوری تاجیکستان تاکید کرد: اطمینان دارم که با تکیه بر سنت‌های جاویدان نوروز خجسته، همکاری‌های سودمند کشورهای ما در مسیر تعمیق و توسعه در آینده نیز گسترش یافته و با مضمون و محتوای تازه، باز هم گسترش خواهد یافت.

امامعلی رحمان در این پیام آورده است: فرصت عیدانه امروزه را مغتنم شمرده و برای جنابعالی سلامتی کامل، سعادت و کامیابی های روزافزون و به مردم دوست ایران امنیت و آسایش، خوشحالی و شکوفایی آرزومندم