خرید انگشتر مردانه گران قیمت

خرید انگشتر مردانه گران قیمت


منبع: دلگرم

287

1400/1/4

11:59


خرید انگشتر مردانه گران قیمت

سایت زرسی با استفاده از مرغوب ترین نگین انگشتر قیمتی و نیمه قیمتی و کیفیت ساخت رکاب انگشتر مردانه بصورت کاملا دست ساز با نقره استرلینگ را تضمین می کنند .

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های زرسی بوده و این مجموعه بخاطر اعتماد و حمایت مردم همواره سعی بر این داشته تا جواهراتی را با بالاترین کیفیت عرضه نماید.

همیشه روی رکاب انگشتر مردانه فاخر و گران قیمت نگین های درخشان و متفاوتی مثل نگین فیروزه، زمرد، یاقوت، الماس و... را می بینیم، در طراحی جواهرات مانند انگشتر نقره مردانه دست ساز اگر نگین انگشتر مناسب و با کیفیتی انتخاب شود، زیبایی انگشتر مردانه به بالاترین حد ممکن می رسد.

انگشتر مردانه یکی از محبوب ترین زیورآلات در بین آقایان است و به همین خاطر دانستن یکسری موارد درباره ی خرید انگشتر مردانه گران قیمت مانند اینکه انگشتر مردانه گران قیمت چه ویژگی هایی دارد که باعت می شود آقایان آن را به انگشتر مردانه ارزان قیمت ترجیح بدهند و اینکه چه عواملی در تعیین قیمت انگشتر مردانه تاثیر زیادی دارد، بسیار مهم است. از آنجاییکه دانستن این موارد می تواند از عوامل موثر در خرید موفق انگشتر مردانه گران قیمت باشد. به همین خاطر در ادامه به این موارد می پردازیم، پس با ما همراه باشید.

انگشتر مردانه گران قیمت

انتخاب نگین انگشتر مناسب برای رکاب انگشتر مردانه

انواع انگشتر مردانه گران قیمت در جنس‌ها و طرح‌های مختلف برای طرفداران این زیورآلات در تمام کشورها از جمله ایران تولید می‌شود و نگین‌ انگشتر از مهمترین ملاکهای انتخاب انگشتر مردانه برای آقایان محسوب می‌شود. به همین خاطر انتخاب یک نگین انگشتر مناسب می تواند ارزش انگشتر مردانه را چند برابر کند. اگر شما نگین انگشتری از قدیم دارید یا قصد خرید نگین انگشتر را دارید و می خواهید آن نگین را روی یک رکاب انگشتر مردانه سوار کنید، قطعا نمونه های بسیار زیادی رکاب انگشتر مردانه را مشاهده می کنید تا یک رکاب انگشتر مردانه چشم شما را بگیرد و آن مدل رکاب را برای نگین خود سفارش بدهید. تجربه نشان داده است، افرادی که برای اولین بار می خواهند سفارش ساخت انگشتر مردانه یا زنانه بدهند و تجربه ای در سفارش ساخت انگشتر ندارند، اگر خودشان نگین و رکاب انگشتر را انتخاب کنند، در اکثر مواقع زمانی که رکاب مورد نظرشان ساخته می شود و نگین روی رکاب انگشتر قرار می گیرد، مشاهده می کنند که ترکیب نگین و رکاب ساخته شده نه تنها جذاب نشده، بلکه آن چیزی هم که انتظار داشتن بشود، نشده است. خوب این دقیقا همان نکته ای است که می خواهیم در مورد آن توضیح بدهیم. خیلی وقت ها شده که یک نگین قیمتی زیبا را دیده اید که روی یک رکاب نامناسب سوار شده است و آن رکاب ارزش واقعی نگین را از بین برده و ظاهر زیبای آن نگین قیمتی را زشت کرده است و بلعکس بعضی مواقع می بینید که یک نگین نیمه قیمتی یا ارزان روی رکابی سوار شده است که برای آن نگین بسیار مناسب است و باعث شده زیبایی نگین چند برابر شود و ظاهر انگشتر را بی نظیر کند. و حتی آن انگشتری که هزینه ی زیادی برای ساخت آن پرداخت نشده است بخاطر همین ترکیب رکاب و نگین مناسب، به یک انگشتر مردانه گران قیمت تبدیل شود. حتما تا الان متوجه این موضوع شده اید که انتخاب نگین قیمتی و نیمه قیمتی مناسب برای هر رکاب انگشتر مردانه و زنانه، نیاز به تخصص و تجربه دارد. به همین دلیل هم هست که می بینید یک انگشتر مردانه زیبا و جذاب نسبت به انگشتر مردانه ای که شاید نگین مشابه داشته باشد ولی زیبا و جذاب طراحی نشده باشد، قیمت بیشتری دارد.

انگشتر نقره مردانه دست ساز گران قیمت

دست ساز بودن انگشتر مردانه

همانطور که می دانید انگشتر های دست ساز چون کار دست می باشند و در آن خلاقیت های متفاوتی انجام می گیرد و قیمت انگشترهای دست ساز به نسبت انگشتر ماشینی یا ریختگی، گران تر می باشد. دلیل اصلی این که انگشتر نقره مردانه دست ساز گران قیمت است می توان به این اشاره کرد که کار زیادی بر روی آن انجام شده است و ظاهری بهتر دارد.

مورد بعدی هم می توان به قلم زنی، آیینه کاری، شبکه کاری و مخراج کاری و دیگر کارهایی که روی رکاب انگشتر نقره مردانه دست ساز زده می شود، اشاره کرد. اگر قلم زنی رکاب انگشتر توسط فردی ماهر زده شده باشد و دارای ظرافت های خاص خود باشد و طرح کاملا واضح و بسیار تمیز باشد آن وقت است که می توان ادعا که کرد این انگشتر نقره مردانه گران قیمت است. برای آیینه کاری، شبکه کاری، مخراج کاری و... هم تمامی مواردی که برای قلم زنی گفته شده، اگر رعایت شود بر قیمت انگشتر افزوده می شود.

انگشتر نقره مردانه گران قیمت

عیار نقره انگشتر نقره مردانه

یکی از مواردی که در تعیین قیمت انگشتر مردانه نقره نقش دارد، عیار نقره است که معمولا اگر عیار نقره بالا باشد، کیفیت و قیمت انگشتر بیشتر می شود.

اگر در زمان خرید انگشتر مردانه نقره آن را بررسی کردید، حتما به عددی که روی این رکاب انگشتر نقره درج شده برخورد کرده اید. بله درست متوجه شدید عدد ” ۹۲۵ “، خوب معنی این عدد چیست؟ این عدد نشان می دهد که این انگشتر نقره از نقره ای با عیار ۹۲۵ یا نقره استرلینگ ساخته شده است.

اگر انگشتر نقره شما دارای نشان نبود باید آن را بررسی کنید. معمولا علائم تشخیص انگشتر نقره اصل، عدد ۸۰۰ و ۹۲۵ و حرف s می باشد که Silver یا Sterling را نشان می دهد. با استفاده از عیار نقره نیز می توانید اصل بودن آن را تشخیص دهید.

به شما عزیزان این اطمینان خاطر را می دهیم که اگر تمام نکات مهمی که در این مطلب گفته شده است را رعایت کنید، می توانید صاحب یک انگشتر نقره مردانه دست ساز فاخر و بسیار زیبا شوید و دیگر نگران اینکه آیا هزینه ای که برای انگشتر نقره مردانه شما پرداخت کرده اید زیاد است، نباشید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو