مدل آباژور کلاسیک برای سلیقه های ساده و شیک پسند!

مدل آباژور کلاسیک برای سلیقه های ساده و شیک پسند!


منبع: دکوراسیون

521

1400/1/4

13:23


مدل آباژور کلاسیک

یکی از وسایلی تزیینی و کاربردی که از گذشته تا به امروز توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است آباژور است. در ادامه تصاویری از انواع مدل آباژور کلاسیک را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید.

مدل آباژور کلاسیک و شیک

آباژورها در انواع طرح های کلاسیک و مدرن ساخته می شوند همچنین این وسایل تزیینی مانند لوستر باعث ایجاد تغییرات مثبت در فضای منزل می شوند و تنها تفاوت آباژور با لوستر در این است که آباژور را می توان به راحت جا به جا کرد.

آباژور کلاسیک

طرح های آباژور لاکچری و خاص

برای ساخت آباژور از متریال های مختلف استفاده می شود همچنین آباژورهای چوبی امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند و شما می توانید از آن ها در فضای خانه ها با دکوراسیون مدرن و کلاسیک استفاده کنید.

بهتر است برای انتخاب مدل آباژور به سبک دکوراسیون داخلی منزل تان توجه داشته باشید. آباژور ساده برای دکوراسیون های مدرن و ساده انتخابی مناسب به شمار می رود و بهتر است در فضای خانه ها با دکوراسیون سلطنتی از آباژور با تزیینات خاص استفاده نمایید.

اجرای دکوراسیون داخلی

از آباژور سطلنتی و سنتی می توانید برای نورپردازی و تزیین اتاق نشیمن و پذیرایی و اتاق خواب استفاده نمایید همچنین این طرح آباژورها به صورت دیواری و ایستاده طراحی می شوند و اگر شما تمایل دارید آباژور فضای زیادی را در منزل شما اشغال نکند بهتر است آن را روی دیوار نصب کنید. آباژور ایستاده را هم می توانید کنار مبلمان و تخت خواب و روی پاتختی یا میز قرار بدهید.

آباژور شیک و کلاسیک

مدل آباژور ایستاده و کلاسیک

مدل آباژور زیبا و جدید

مدل آباژور زیبا

مدل آباژور کلاسیک و زیبا

آباژور زیبا

مدل آباژور شیک و زیبا

مدل آباژور شیک و زیبا

مدل آباژور ایستاده

طرح آباژور کلاسیک

مدل آباژور شیک و زیبا

مدل آباژور شیک و زیبا

آباژور دیواری همچنین باعث می شود تا دیوار منزل تزیینی خاص و متفاوت داشته باشد و شما می توانید این طرح آباژور در هر قسمتی از دیوار نصب نمایید.

آباژورها در ابعاد و سایزهای مختلف ساخته می شوند و بهتر است شما با توجه به ابعاد فضایی که قرار است آباژور را در آن قرار بدهید سایز آباژور را انتخاب کنید زیرا اگر از آباژور بزرگ در فضاهای کوچک استفاده شود به عنوان وسیله ای مزاحم به چشم می آید و اگر آباژور خیلی کوچک باشد و فضای منزل شما بزرگ باشد به عنوان وسیله دکوراتیو زیبا به چشم نمی آید.

این طرح آباژورها در انواع رنگ های کرم و قهوه ای و طلایی و مشکی و … موجود می باشند و شما می توانید رنگ آن را با توجه به رنگ سایر وسایل موجود در دکوراسیون داخلی منزل تان انتخاب کنید همچنین برای ساخت بدنه اصلی و پایه آباژور اغلب از رنگ هایی متفاوت استفاده می شود که این رنگ ها به گونه ای انتخاب می شوند که در کنار یکدیگر زیبایی و جذابیت خاصی را به دکوراسیون منزل می بخشند.

مدل آباژور کلاسیک و جدید

آباژور کلاسیک

آباژور سلطنتی

مدل آباژور شیک و خاص

آباژور کلاسیک

مدل آباژور شیک و زیبا

مدل آباژور شیک و کلاسیک

آباژور سلطنتی

آباژور کلاسیک و زیبا

طرح آباژور شیک و جدید

در این مطلب توجه شما عزیزان را به طرح های آباژور کلاسیک شیک و زیبا مخصوص افراد با سلیقه های خاص جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها آباژوری لاکچری و متفاوت را برای منزل خود انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو