رئیس جمهور از وزیر امور اقتصادی و دارایی برای تلاش های مجدانه و‌ اهتمام در اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیک ‌در حوزه های بورس و اوراق بهادار، خدمات غیرحضوری و تسهیل فضای کسب و‌کار، بیمه ها و خزانه داری کل کشور با اهدای لوح، تقدیر نمود.

در حاشیه جلسه امروز شورای اجرایی فناوری اطلاعات، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، از وزیر امور اقتصادی و دارایی برای تلاش های مجدانه و‌ اهتمام در اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیک ‌در حوزه های بورس و اوراق بهادار، خدمات غیرحضوری و تسهیل فضای کسب و‌کار، بیمه ها و خزانه داری کل کشور  با اهدای لوح، تقدیر نمود.

در لوح تقدیر رئیس جمهور خطاب به وزیر اقتصاد آمده است:

جناب آقای دکتر فرهاد دژپسند

وزیر امور اقتصادی و دارایی

دولت الکترونیک و هوشمند یکی از برنامه های اولویت دار دولت تدبیر و امید بوده است و برای تحقق این هدف اقدامات مناسبی در ایجاد زیر ساخت و سکوهای خدماتی به منظور تسریع در خدمات رسانی به مردم و شفافیت انجام شده است.

بدین وسیله از تلاش های مجدانه جنابعالی در اهتمام به اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیکی ‌در حوزه های بورس و اوراق بهادار، خدمات غیرحضوری و تسهیل فضای کسب و‌کار، بیمه ها و خزانه داری کل کشور تقدیر و تشکر به عمل می آید.

امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(ع)، و اهداف دولت تدبیر و امید، همچنان در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و ایران و کسب رضایتمندی مردم عزیز موفق و مؤید باشید.