مرگ بازیگری که مقابل الیزابت تیلور درخشید

منبع: ایران آرت

73

1400/1/4

22:27


سیگال برای بازی در فیلم "چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد؟" در سال ۱۹۶۶ در مقابل "الیزابت تیلور" و "ریچارد برتون" نامزد اسکار شد.

ایران آرت: جرج سیگال بازیگر نامزد اسکار فیلم‌هایی چون "چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد؟" و سریال "گلدبرگ‌ها" سه‌شنبه این هفته در سن ۸۷ سالگی درگذشت.

سیگال در هشت سال اخیر در سریال کمدی خانوادگی "گلدبرگ‌ها" شبکه‌ی ABC ظاهر می‌شد. آخرین اپیزود فیلمبرداری شده با بازی او پیش از مرگش، اپیزود شانزدهم از فصل هشتم بود که قرار است ۷ آوریل روی ایر برود.

سیگال بیشتر برای بازی در سیت‌کام "فقط به من تیراندازی کن!" (Just Shoot Me!) شبکه‌ی NBC شناخته می‌شد. او در این سریال نقش "جک گالو" صاحب امتیاز مجله‌ی "بلاش" را بازی کرد و برای آن دو نامزدی گلدن گلوب را به دست آورد و سپس سیگال در دهه‌ی ۱۹۸۰ در درام کارآگاهی "قانون مورفی" (Murphy’s Law) شبکه‌ی ABC دیده شد.

به گزارش ۳۰نما سیگال برای بازی در فیلم "چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد؟" در سال ۱۹۶۶ در مقابل "الیزابت تیلور" و "ریچارد برتون" نامزد اسکار شد. او در فیلم‌های دیگری چون "کشتی احمق‌ها" (Ships of Fools) "استنلی کرامر"، "خداحافظ برویرمن" (Bye Bye Braverman) "سیدنی لومت"، "پاپا کجاست؟" (Where’s Poppa?) "کارل راینر" و "شکاف کالیفرنیا" (California Split) "رابرت آلتمن" نقش‌آفرینی کرده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو