ماجراهای سفر پرحاشیه بهاره، نیوشا و الهام به کیش

منبع: برترین ها

123

1400/1/5

23:37


بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی سه بازیگری هستند که علی‌رغم تاکید‌های پیاپی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دوران شیوع کرونا، با پست‌های متعدد اینستاگرامی از سفر خود به کیش خبر دادند.

خبرآنلاین: بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی سه بازیگر زنی هستند که تحویل سال ۱۴۰۰ را در کیش گذرانده‌اند.

ماجراهای سفر پرحاشیه بهاره، نیوشا و الهام به کیش

۴۱۲ هزار بازدید تعداد دفعاتی است که لایو بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی در آغاز سال نو در جزیره کیش دیده شد. لایوی که در آن هیچ نشانی از علم به شیوع دم‌به‌دم بیشتر کرونا در کشور نیست.

سوال این است که چهار میلیون‌ و هفتصد هزار نفر فالوئر بهاره رهنما، دو میلیون‌ و نهصد هزار نفر فالوئر نیوشا ضیغمی و یک‌ میلیون‌ و هفتصد هزار نفر فالوئر الهام حمیدی با دیدن پست‌های متعدد اینستاگرامی بازیگران موردعلاقه‌شان و کنارهم‌گذاشتن واژه‌های شیوع کرونا، نبود واکسن، سفر و عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، به چه نتیجه‌ای می‌رسند؟

قسمتی از لایو اینستاگرامی بهاره رهنما و نیوضا ضیغمی در کیش را در این ویدئو ببینید.

ماجراهای سفر پرحاشیه بهاره، نیوشا و الهام به کیش

لاله صبوری، در واکنش به سفر دیگر بازیگران سینما و تلویزیون به نقاط مختلف کشور، بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، توییتی کنایه‌آمیز را منتشر کرد.

او در توئیترش نوشت: «چرا همه همکارانم، کیش و ترکیه و شمال، بی‌ماسک هستند، ولی من خونه بابامم؟ تازه همه‌اش هم می‌گویم مواظب باشید اوضاع خطری است. دیوونه‌ای چیزی‌ام؟»

بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی از جمله بازیگرانی هستند که نوروز ۱۴۰۰ را همراه با همسران‌شان در کیش گذراندند و پست‌های متعدد اینستاگرامی‌شان حکایت از عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این سفر دارد.

ماجراهای سفر پرحاشیه بهاره، نیوشا و الهام به کیش

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو