دانلود بازی WRC 9 FIA World Rally Championship برای PS4

دانلود بازی WRC 9 FIA World Rally Championship برای PS4


منبع: دانلود ها

159

1400/1/6

11:24


اغلب عناوین سری بازی WRC بیشتر در طبقه‌بندی شبیه سازی رانندگی قرار می‌گیرند. این بازی‌ها در زمینه به چالش کشیدن بازیکنان خود و به کارگرفتن تمام توانایی‌های آن‌ها در زمینه رانندگی محبوب شده‌اند. به نهمین نسخه از سری بازی‌های WRC یعنی بازی WRC 9 ویژگی‌های جدیدی افزوده شده است که می‌توان تک به تک این ویژگی‌ها را چه در زمینه گرافیک بازی WRC 9 و چه در زمینه گیم پلی بازی WRC 9 بررسی کرد. کمپانی بازی‌سازی Kylotonn همواره در ساخت بازی‌هایش موتور فیزیک مختص به خود را ساخته و از آن استفاده می‌کند و این مورد را می‌توان در رابطه با گرافیک بازی WRC 9 نیز مشاهده کرد.

WRC 9 FIA World Rally Championship PS4-DUPLEX

Update v1.04; ID: CUSA19439; BACKPORT

دانلود-بازی-WRC-9-ps4

هر بازی WRC جدید با تعدادی ارتقا مختص فیزیک ماشین‌ها روانه بازار می‌شود. برای بازی WRC 9 FIA World Rally Championship ما تلاش کردیم که واقع‌گرایانه‌ترین تجربه رالی ممکن را برای مخاطبانمان ارائه دهیم. برای رسیدن به این اهداف ما اغلب از کمک‌های گیمرهای حرفه‌ای و همچنین رانندگان رالی در دنیای واقعی کمک گرفته‌ایم. علاوه بر این امسال در زمینه صدای ماشین‌های رالی نیز سعی کردیم سنگ تمام بگذاریم؛ چرا که این صدا بخش بسیار مهمی از تجربه رانندگی محسوب می‌شود و به همین دلیل صدای تمام ماشین‌ها از صفر و از نو طراحی شده‌اند.

یکی از نکاتی که زندگی را برای رانندگان حرفه‌ای سخت می‌کند آن است که این رانندگان باید یکسری دوره‌های رانندگی را به شکل هرساله دنبال کنند. بر همین اساس در ساخت بازی‌های WRC نیز باید به شکلی عمل کنیم که بازیکنان بخواهند برای تجربه عناوین جدید ترغیب شوند و نسخه‌های جدید را تجربه کنند. در طراحی بازی WRC 9 FIA World Rally Championship از داده‌های زمینی واقعی استفاده کرده‌ایم و بر همین اساس مسابقه‌های رالی در این بازی به نسبت یک به یک (۱:۱) طراحی شده‌اند. به بیان بهتر نزدیکی این مسابقات با مسابقات واقعی در نهایت حد ممکن بوده و در بازی‌ما می‌توانید شاهد احساس‌های واقعی ناشی از رانندگی و شرکت در مسابقات رالی باشید. علاوه بر این ما از یکسری تکنولوژی‌های جدید نیز برای ساختن یکسری جاده‌ها جهت اعمال کنترل بیشتر بر پیج‌ها و جزئیات ریز استفاده کرده‌ایم.

info

WRC 9 is the leading off-road simulation franchise endorsed by the world’s top drivers. It is the most in-depth rally game on the market: 3 new rallies (Kenya, Japan, New Zealand), over 15 classic cars and 100 special stages to tackle!

WRC 9 has new game modes specially designed for the community, including a Clubs system where each player can create their own championship and compete in it online with the rest of the world!

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.55

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو