محمدرضا هدایتی: امیدوارم لایق این باشم سیستان و بلوچستان مرا فرزند خود بداند

70

1400/1/6

12:44


محمدرضا هدایتی، بازیگر، صداپیشه و خواننده مهمان برنامه «نوروزترین نوروز» شبکه پنج سیما بود.

محمدرضا هدایتی: امیدوارم لایق این باشم سیستان و بلوچستان مرا فرزند خود بداند

گروه سینمایی هنرآنلاین: محمدرضا هدایتی در برنامه «نوروزترین نوروز» شبکه پنج مقابل رضا صادقی نشست و به سئوال‌های او پاسخ گفت. هدایتی درباره اینکه خودش فکر می‌کند در عرصه بازیگری محبوب‌تر بوده یا در عرصه‌های دیگر مثل خوانندگی و صداپیشگی، گفت: هر کسی که کار هنری انجام می‌دهد وقتی موثر است که مردم او را دوست داشته باشند. حال اگر مردم در بازیگری، خوانندگی یا صداپیشگی مرا دوست دارند لطف آنهاست و خودم هم همان را ترجیح می‌دهم.

او ادامه داد: جنوبی‌ها بسیار خونگرم هستند و خاکش دامنگیر است، من سعی کردم هر کاری انجام می‌دهم دروغ به آن ورود نکند و اگر مردم کارهای مرا دوست دارند به دلیل این بوده که از خاک جنوب و سیستان و بلوچستان  آمده است.

هدایتی اظهار کرد: وقتی بازیگری را شروع کردم، دیدم که می‌توانم متفاوت باشم و از اولین باری که معروف شدم اعلام کردم که بچه زاهدان هستم، چون افراد کمی از سیستان و بلوچستان دیده شده‌اند. امیدوارم که لایق این باشم سیستان و بلوچستان مرا فرزند خود بداند.

نوروز از نو

او بیان کرد: دوست دارم مردم  به کارهایی که ما به عنوان کار کمدی انجام می‌دهیم  بخندند نه اینکه خودمان فقط بخندیم، بارها دیده‌ام که مردم پشت صحنه را بیشتر دوست دارند، اما من چون با  تئاتر شروع کردم و در آن زمان خندیدن نقطه ضعف به حساب می‌آمد، ناخودآگاه یاد گرفته‌ام که وقتی اتفاقاتی حین فیلمبرداری هم رخ می‌دهد نخندم.

هدایتی درباره نقش‌هایی که بازی کرده و به ویژه نقش جدی در سریال «در چشم باد» گفت: از میان نقش‌هایی که بازی کردم مردم طغرل را خیلی دوست داشتند و هنوز هم دیده می‌شود. درباره نقشم در سریال «در چشم باد» باید بگویم از اعتماد کارگردان تشکر می‌کنم که اجازه بازی در این سریال را  به من داد و خیلی خوب هم دیده شد. امیدوارم که مردم هم نقش‌های کمدی و هم نقش‌های جدی مرا دوست داشته باشند.

او در ادامه از روند شکل‌گیری شخصیت پسرعمه زا در مجموعه کلاه قرمزی و جاهایی که ایرج طهماسب خط مشی تعیین می‌کند و جاهایی که در اختیار صداپیشه قرار می‌دهد شرح داد و افزود: وقتی که برای کار با گروه آقای طهماسب رفتم، ایرج طهماسب به من گفت ما در کلاه قرمزی متن نداریم تمام بداهه است و فکر کردیم تو به درد این کار می‌خوری. بعد از چند جلسه صحبت به شخصیت و کاراکتر پسر عمه زا رسیدیم، در مجموعه «کلاه قرمزی» شخصیت سازی‌ها کاملا توسط خود آقای طهماسب ایجاد می‌شود و مابقی کارها  و دیالوگ‌ها به عهده صداپیشگان است.

برنامه «نوروزترین نوروز» به کارگردانی علی خسروی و تهیه‌کنندگی کاوه امیری جاوید تا 13 فروردین هر شب حوالی ساعت 21 روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو