دانلود بازی Dandy Ace برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Dandy Ace برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

119

1400/1/6

23:56


بازی Dandy Ace یک تجربه‌ی راگ لایک فوق‌العاده سریع است که باید به دنبال یک شعبده باز افسانه‌ای در تلاش برای ترکیب و استفاده از کارت‌های جادویی خود باشید. مبارزه و غارت از المان‌های اصلی این بازی است و می‌توانید همه‌ی هیولاهای دور خود را نابود سازید. شما همواره در کاخ در حال تغییر خود نشسته‌اید و کارت‌هایی را باهم ترکیب کرده و قدرت خود را شکل می‌دهید. هرکدام از این کارت‌ها، سبک بازی و قدرت خاصی را به شما می‌دهد و می‌توانید ترکیبیات جدیدی از آن را نیز تجربه کنید. لی لی قهرمان شگفت انگیز این بازی است که چالش‌های عجیب و غریبی را از سر گذرانده است و می‌تواند در این کاخ مجلل، موجودات عجیب و غریبی که به وی حمله می‌کنند را نابود سازد. شما باید خرده ریزهای طلا را جمع کرده و از دستیارانی نیز به عنوان متحد در این راه پر پیچ و خم استفاده کنید. بازی تجربه راگ لایت جذابی هم برای شما خواهد داشت.

Dandy Ace PC-CODEX

دانلود-بازی-Dandy-Ace

در بازی Dandy Ace می‌توانید نبردهای اکشن ایزومتریک را تجربه کنید. در چنین نبردهایی، می‌توانید با مرگ دوباره راهی میدان شوید، اما دیگر هیچ چیز مانند سابق نخواهد بود. ساخت و سازهای خود را شخصی سازی کرده و سعی کنید که از کارت‌های قدرتمند استفاده کنید. هر کدام از این نبردها نیازمند شخصیت‌هایی است که سبک نبرد متفاوتی دارند و اتفاقا باید از کارت‌های قدرت روی آن‌ها استفاده کنید. قدرت گیم‌پلی بازی منحصربه‌فرد است و می‌توانید با هزار مدل آن‌ها را ترکیب کنید. چالش‌های جهان بازی متداوما در حال تغییر است و هرکدام زیبایی خاصی را به همراه خواهد داشت. بازی از پیشرفت غیرخطی برخوردار است و مبارزه با باس فایت‌ها، بهترین قسمت از بازی است که هیچگاه شما را خسته نخواهد کرد. فضای گرافیکی و انیمیشنی بازی نیز جالب توجه است و می‌توانید از حضور در چنین دنیایی لذت ببرید.

info

Dandy Ace is an over the top fast-paced roguelike experience that follows a fabulous magician seeking to combine and use his magical cards while fighting and looting his way to defeat the Green-Eyed Illusionist, Lele, who has imprisoned him in a cursed mirror. While battling your way through Lele’s ever changing palace, combine different cards with more than a thousand possibilities, each with their own playstyles and powers. Every run provides new challenges and combinations for players to explore as they progress closer to Lele.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7+

Processor: Intel i5+

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Nvidia 450 GTS / Radeon HD 5750 or better

DirectX: Version 9.0

Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel i5+

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 460 / Radeon HD 7800 or better

DirectX: Version 9.0

Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Dandy Ace-CODEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو