دانلود بازی Black Legend برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

دانلود بازی Black Legend برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW


منبع: دانلود ها

129

1400/1/6

23:56


داستان بازی Black Legend در مورد یکسری اسکادران مرموز است که برای کمک به مقاومت، در برابر یک فرقه متعجب و مرگبار صف آرایی می‌کنند. آن‌ها برای این منظور به شهر نفرین شده گرنت رفته و قصد دارند که عمق این شهر را کاوش کنند. در طی این کاوش و جستجو، دیوانگی خاصی را خواهیم دید که در هیجان انگیزترین تجربه‌ی استراتژیکی و RPG خود آن‌ها را خواهید دید. بازی در خیابان‌های ویران شده گرنت جریان دارد. گرنت شهری است که در قرن هفدهم میلادی براساس معماری کشورهای کم ارتفاع طراحی شده است و در شمال غربی اروپا قرار دارد. شما باید گویه به گوشه این شهر را جستجو کرده و همه چیز را کشف کنید. پیچ و تاب‌های پنهان بسیاری را در بازی می‌بینیم و در نهایت به گنجینه‌هایی نیز خواهید رسید که شخصیت‌های متعدد در آن حضور دارند.

Black Legend REPACK PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Black-Legend

در بازی Black Legend می‌توانید یک سیستم کیمیاگری جذاب و مبتنی بر مبارزات کمدی‌وار برپا کنید. بازی به تسلط کافی نیاز دارد و باید بتوانید ترکیب متنوعی از آسیب‌ها را به دشمنان خود وارد کنید. دشمنان شما به هشدارها توجهی نکرده و همواره به شهر حمله می‌کنند. هرکدام از شخصیت‌های بازی در کلاس ۱۵ گانه بازی قرار می‌گیرند و هرکدام نیز دارای توانایی‌ها و تجهیزات خاص و منحصربه‌فردی هستند. شما می‌توانید مهارت‌ها آن‌ها را در طبقات خاص کشف کرده و تسلط کافی روی آن‌ها داشته باشید.

این قهرمانان در نهایت آزادی را برای ساکنین شهر گرنت پدید خواهد آورد و این شما هستید که می‌توانید نبردهای تاکتیکی بازی را به بهترین شکل ممکن جلو ببرید. در این بازی سطح دشواری ابتدایی را باید انتخاب کرده و برای آزادی خود تلاش کنید. اگر مایل به تجربه‌ی داستان هستید، سعی کنید دشواری را در حالت نرمال گذاشته و تمرکز بیشتری روی اتفاقات داشته باشید. رفته رفته فرقه‌های بیشتری به بازی اضافه خواهند شد.

info

Lead a squadron of Mercenaries into the accursed city of Grant to aid a struggling resistance against a deadly cult of fanatics. Explore deep into the city to eradicate a madness inflicting fog that shrouds the streets in this thrilling alternate history Turn-Based Strategy RPG!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64 Bit/ Windows 8 64 Bit/ Windows 10 64 Bit

Processor: Intel Core i5-760 / AMD Phenom II X4 965

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVidia GTX 580 / AMD Radeon HD 7870

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64 Bit/ Windows 8 64 Bit/ Windows 10 64 Bit

Processor: Intel Core i7-6700K/ AMD Ryzen 5 1600X

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 970 / AMD Radeon RX 480

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Black Legend REPACK-SKIDROW:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو