دانلود بازی Paradise Lost برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

دانلود بازی Paradise Lost برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl


منبع: دانلود ها

99

1400/1/6

23:56


داستان بازی Paradise Lost به جنگ جهانی دوم باز می‌گردد. جنگ ۲۰ سال دیگر ادامه داشته است؛ تا زمانی که نازی‌ها موشک‌های هسته‌ای را به بیشتر اروپا پرتاب کردند. شعله‌های آتش جنگ فروکش پیدا می‌کند آن کل اروپا در هاله‌ای از رمز و راز فرو رفته است. اروپا در معرض نابودی کامل قرار دارد و هنوز هم تابش مرگبار جنگ هسته‌ای روی آن احساس می‌شود. برخی از این نقاط برای سایرین قابل دسترسی نیست و همین موضوع را بحرانی‌تر می‌کند. شما در بازی نقش Symymon را خواهید داشت. او یک پسر ۱۲ ساله است که پس از مرگ مادرش در سرگردانی کامل به سر می‌برد. او در این حین یک زمین بایر هسته‌ای پیدا کرده و به یک پناهگاه عظیم نازی پی می‌برد. او هم اکنون در جستجوی یک مرد ناشناس است که مادرش از او یاد کرده بود. حال سوال اینجاست که او کیست و می‌توان او را پیدا کرد؟

Paradise Lost REPACK PC-SKIDROW | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Paradise-Lost

بازی Paradise Lost شما را به یک پناهگاه هسته‌ای امنیتی خواهد برد که در آن فناوری پیشرفته‌ای وجود دارد. تصاویر عجیبی از بت پرستانی در این پناهگاه دیده می‌شود که در نهایت شما را به یک شهر زیر زمینی هدایت خواهد کرد. شما باید داستان این پناهگاه را کشف کرده و آن را تصرف کنید. بازی سرنوشت نهایی ساکنین این پناهگاه را برای شما روایت خواهد کرد و خود شما نیز باید سر از ماجرا درآورید. با وجود اینکه این پناهگاه وجود دارد، اما بازهم جهان در معرض ویرانی کامل قرار دارد. در این بین دختر مرموزی به نام ایوا، از طریق فناوری Bunker با شما تماس می‌گیرد. شما باید او را پیدا کنید و از طریق وی به مردی برسید که تصویرش در عکس مادر شما وجود دارد. سرانجام شما با پیدا کردن وی تنها نخواهید بود و می‌توانید به هدف بازی برسید. بازی فضای دلهره‌آور و بسیار جذابی دارد و می‌تواند برای چند ساعت شما را سرگرم کند.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی SKIDROW تحت عنوان Paradise Lost REPACK-SKIDROW فشرده سازی شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۱۷٫۶گیگابایت به ۱۱٫۵گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۵ الی ۱۳ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۱۷٫۹گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
info

The war persisted for 20 more years only to end in flames when the Nazis launched nuclear missiles on most of Europe. In the aftermath, the heart of Europe remains shrouded in the mystery of complete destruction and deadly radiation, inaccessible to the rest of the world.

You play as Szymon, a 12-year-old boy who’s just discovered a massive Nazi bunker while wandering the barren, nuclear wasteland of Poland after his mother’s death. He’s searching for an unknown man from a photograph his mother cherished. Who is he? Will you be able to find him?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: i5

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 960

Storage: 30 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: i7

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Geforce GTX 1060

Storage: 30 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو