دانلود بازی Clea 2 برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

دانلود بازی Clea 2 برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS


منبع: دانلود ها

181

1400/1/7

00:23


بازی Clea 2 دقیقا چهار سال بعد از فاجعه‌ی Whitlock Mansion را به تصویر می‌کشد. فلورین که خدمتکار سابق این عمارت بوده است، مصمم می‌شود که شخصی را که خیلی برایش مهم است را به زندگی بازگرداند. او برای این موفقیت، باید از چالش‌های بسیار زیادی عبور کرده و قلمروهایی فراتر از این جهان را بشکافد. وحشت و ترس در چنین دنیایی نهفته است و این تنها شما هستید که می‌توانید با فلورین به جلو بروید.

فلورین برای رستگاری تلاش می‌کند و باید دید که چه عاقبتی در انتظارش خواهد بود. این بازی روایتی ترسناک دارد و در درجه‌ی اول، مهارت‌های شما را مورد آزمایش قرار خواهد داد. دشمنان شما در این بازی به‌صورت پویا عمل خواهند کرد و معمولا در راهروهای بازی قدم زنان حرکت می‌کنند. هیچ گونه سر و صدایی نباید ایجاد کنید، چرا که دشمنان شما آن‌ها را شنیده و می‌توانند پیدایتان کنند. بازی یک تجربه ترسناک و بسیار جذاب است که علاقه‌مندان این ژانر را راضی خواهد کرد.

Clea 2 PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Clea-2

در بازی Clea 2 می‌توانید کاستوم‌های متنوعی داشته باشید و در نهایت پایان‌های متعددی را نیز تجربه کنید. سفارشی سازی یکی از بهترین ویژگی‌های این بازی است و می‌توانید بیش از هر زمان دیگری در جهان بازی غرق شوید. این اثر به‌صورت کامل، می‌تواند دنباله‌ی ارزشمندی برای نسخه‌ی سال ۲۰۱۹ آن باشد. ترس بازی بیشتر شده است و بار دیگر قرار است که یک ماجراجویی تمام عیار در جهانی ترسناک داشته باشید. دلایل متعددی برای تجربه آن وجود دارد و باید تا می‌توانید اچیومنت‌های بازی را کسب کرده و به دنبال خلق شگفتی باشید. بازی مکانیسم گیم‌پلی متفاوتی دارد و کسانی که نسخه‌ی اول را تجربه کرده‌اند، می‌توانند تسلط بیشتری روی آن داشته باشید. تنها باید مهارت خود را رفته رفته بیشتر کرده و تسلط کافی روی خود داشته باشید. طراحی شخصیت‌ها نیز در این بازی عالی بوده است و می‌توانید ارتباط بهتری با آن‌ها برقرار کنید.

info

Four years have passed since the Whitlock Mansion tragedy. Florine, a former maid, is determined to resurrect the person who means everything to her. To succeed, she must travel past the third dimension and into the realms beyond. Otherworldly horrors lie in wait, but Florine is determined to soldier on.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or above

Processor: 1.2 GHz Pentium 4 (x86–64 CPU)

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 1366 x 768

DirectX: Version 10

Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Graphics: 1920 x 1080

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Clea 2-DARKSiDERS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو