طرز تهیه اشپاتزل خوشمزه یک غذای آلمانی محبوب و لذیذ

منبع: آرگا

121

1400/1/7

08:04


اشپاتزل یکی از غذاهای بسیار خوشمزه می باشد که امروزه در اکثر کشورها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و نحوه تهیه آن نیز ساده و راحت است، در این مقاله قصد داریم طرز تهیه اشپاتزل با طعم بی نظیر را به شما دوستان عزیز آموزش دهیم.

آلمانی ها خوراک های بسیار خوشمزه و پرطرفداری دارند که دارای انواع مختلفی هستند و با روش های متفاوتی نیز تهیه می شوند که یکی از انواع آن اشپاتزل می باشد که یک خوراک گیاهی خوش طعم است و در واقع نوعی پاستا می باشد که خمیر آن با آرد، نمک، تخم مرغ و کمی آب گازدار تهیه می شود، در ادامه مطلب طرز تهیه اشپاتزل را به شما دوستان عزیز آموزش خواهیم داد تا آن را تهیه و در آن اعضای خانواده تان نوش جان کنید.

آموزش تهیه اشپاتزل

در مطالب قبلی شما عزیزان را با طرز تهیه غذای آلمانی بسیار خوشمزه آشنا کردیم تا بسته به ذائقه تان  غذای مورد نظر تان را تهیه و نوش جان کنید، بنابراین اگر شما نیز به دنبال یک غذای بسیار متنوع و خوشمزه هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید تا آن را تهیه و نوش جان کنید.

مواد لازم جهت تهیه اشپاتزل

  • کره : دو قاشق غذا خوری
  • جعفری تازه خرد شده : دو قاشق غذا خوری
  • شیر : یک چهارم پیمانه
  • تخم مرغ : دو عدد
  • نمک : نصف قاشق چای خوری
  • پودر فلفل سفید تازه : یک سر انگشت
  • پودر جوز هندی : نصف قاشق چای خوری
  • آرد همه کاره : یک پیمانه
  • آب : یک گالون

نحوه تهیه اشپاتزل

طرز تهیه اشپاتزل با طعم عالی و بی نظیر

در روش تهیه این غذای آلمانی بسیار خوشمزه ابتدا باید فلفل سفید، جوز هندی، نمک و آرد را با هم ترکیب کرده سپس تخم مرغ ها را با کمک هم زن هم بزنید و همراه با شیر به صورت یکی در میان به مواد خشک بیفزایید.

حالا مواد را با هم ترکیب کرده تا کاملا نرم و یکدست شود سپس خمیر به دست آمده را داخل اسپاتزل ساز، و یا یک الک سوراخ بزرگ و یا رنده فلزی فشار دهید.

در این مرحله از نحوه تهیه اشپاتزل، به تدریج و در یک زمان به آب در حال جوش  افزوده و اجازه دهید به مدت پنج تا هشت دقیقه بپزد سپس آن را آبکش نمایید.

در مرحله پایانی اشپاتزل آبکش شده را داخل مارگارین یا کره سرخ کرده سپس روی آن جعفری تازه خرد شده ریخته و نوش جان کنید.

طرز تهیه اشپاتزل با طعم عالی

ضمن سپاس از همراهی شما دوستان عزیز، امیدواریم از آشپزی این بخش نهایت لذت را برده باشید و به خوبی با دستور تهیه این غذای آلمانی بسیار خوشمزه آشنا شده باشید، در پایان به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم به منظور آشنایی با دستور تهیه انواع غذای ملل می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو