سیلوستر استالونه صدای کوسه شد!

منبع: ایران آرت

148

1400/1/7

14:25


"شاه کوسه" که استالونه صداپیشه این نقش می‌شود در واقع یک کوسه‌ انسان‌نماست و یکی از غریب‌ترین شخصیت‌ها در کامیک‌های دی‌سی

ایران آرت: معمای صداپیشه نقش "شاه کوسه"‌ (King Shark) در فیلم "جوخه انتحار" جیمز گان حل شد. در حالی که بسیاری تصور می‌کردند تایکا وایتیتی در این نقش صداپیشگی می‌کند، جمعه گذشته با انتشار اولین تریلر رسمی فیلم فاش شد که استالونه ایفاگر این نقش خواهد بود.

"شاه کوسه" در واقع یک کوسه‌ی انسان‌نماست و یکی از غریب‌ترین شخصیت‌ها در کامیک‌های دی‌سی، بنابراین منقطی است که گان این شخصیت را برای فیلمش انتخاب کند. از سوی دیگر انتخاب استالونه برای این نقش نیز کاملاً به جا به نظر می‌رسد. ستاره‌ی "راکی" در فیلم "نگهبانان کهکشان" سابقه‌ی همکاری با گان را دارد.

گان علاوه بر رونمایی از تریلر، پوسترهایی اختصاصی برای شخصیت‌های فیلم منتشر کرده و توضیحاتی در مورد بازیگرانش ارائه داده است.

به نوشته 30نما در خلاصه‌ی داستان رسمی فیلم آمده است: "به جهنم یا "بل رو" خوش‌آمدید، زندانی با بالاترین نرخ مرگ و میر در ایالات متحده آ. جایی که بدترین ابرشرورها نگهداری می‌شوند و جایی که آن‌ها برای خروج هر کاری می‌کنند – حتی به گروه فوق-سری و فوق-مرموز "تسک فورس اکس" می‌پیوندند. مأموریت مرگ-یا-عمل امروز؟ گرد‌آوری گروهی از تبه‌کاران از جمله بلاداسپورت، پیس‌میکر، کاپیتان بومرنگ، رت‌کچر ۲، سیوانت، شاه کوسه، بلک‌گارد، جاولین و روانی محبوب همه، هارلی کویین. سپس تجهیز آن‌ها با سلاح‌های سنگین و انداختن آن‌ها (به معنای واقعی کلمه) در منطقه‌‌ی دور افتاده و تصرف‌شده‌ی جزیره‌ی کورتو ماتیز. این جوخه باید از جنگلی مملو از نیروهای دشمن در هر گوشه و کنار عبور کند و مأموریت اکتشاف و نابودی خود را انجام دهد، در حالی که تنها کلونل ریک فلگ در کنار آن‌هاست تا فرماندهی‌شان کند… و آماندا والر از طرف دولت در گوششان، تمامی حرکات‌شان را زیر نظر گرفته. و مثل همیشه، یک حرکت اشتباه به مرگ آن‌ها می‌انجامد (چه به دست دشمن، چه هم‌تیمی چه خود والر). اگر کسی اهل شرط‌بندی است، علیه آن‌ها سرمایه‌گذاری کند – همه‌ی آن‌ها."

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو