جسد یک گردشگر در هفت آبشار بابل از آب خارج شد

منبع: برترین ها

78

1400/1/7

18:41


جسد یک جوان تهرانی که دیروز جمعه در منطقه گردشگری هفت آبشار تیرکن بابل غرق شده بود امروز شنبه توسط ماموران آتش نشانی این شهرستان کشف و از آب خارج شد.

ایرنا: جسد یک جوان تهرانی که دیروز جمعه در منطقه گردشگری هفت آبشار تیرکن بابل غرق شده بود امروز شنبه توسط ماموران آتش نشانی این شهرستان کشف و از آب خارج شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بابل گفت که جسد این جوان ۲۵ ساله اهل شهریار استان تهران توسط غواصان و امدادگران سازمان آتش‎ نشانی از آب خارج شد.

سید مازیار حسنی افزود: پیرو اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۱۸ عصر روز گذشته بلافاصله اکیپ‌ های تخصصی امداد و نجات و غواصی سازمان آتش‎ نشانی بابل به محل حادثه اعزام شدند ولی جست و جو در شب گذشته با توجه به تاریکی هوا بی نتیجه بود ، اما صبح امروز امداد گران با تلاش بی وقفه توانستند با استفاده از لوازم و تجهیزات ویژه غواصی جسد غریق را از آب خارج کنند.

وی اظهار داشت : آتش ‎نشانان پس از خارج کردن جسد از آب و تحویل آن به عوامل آرامستان و نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه به مأموریت خود پایان دادند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بابل توصیه کرد که با افزایش سفرهای نوروزی بویژه به استان‌ها و شهرهای ساحلی و نیز حضور بیشتر در استخرها و رودخانه ها و مناطق گردشگری، باید با رعایت کامل اصول و قواعد شنا انجام شده و در صورت تمایل به شنا کردن، این کار باید در محدوده های مجاز ایمن سازی شده انجام شود.

حسنی افزود:همچنین در هنگام استفاده از قایق های تفریحی باید از جلیقه نجات و سایر تجهیزات به جهت حفظ ایمنی افراد استفاده شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو