اقدام بی سابقه وودی آلن برای دفاع از خودش

منبع: ایران آرت

127

1400/1/8

21:00


آلن ۸۵ ساله همواره ادعای آزار جنسی به فارو در سنین کودکی را رد کرده و هیچ‌گاه در دادگاه مجرم شناخته نشده است.

ایران آرت: وودی آلن کارگردان متهم به آزار جنسی از سوی نادختری‌اش دیلن فارو، در اقدامی نادر با شبکه‌ CBS به گفتگو نشسته است. این ویدیو قرار است از شبکه‌ پارامونت+ پخش شود.

در این مصاحبه که در ماه ژوئیه سال گذشته ضبط شده، آلن برای اولین بار پس از نزدیک به سه دهه، در مقابل دوربین‌های تلویزیونی می‌نشیند.

لی کوان ژورنالیست برنامه‌ "صبح یکشنبه شبکه‌ CBS مجری این گفتگو است که رسماً "مصاحبه وودی آلن" نام گرفته. این مصاحبه یکشنبه ۲۸ مارس از پارامونت+ پخش خواهد شد. در بخش دیگری از برنامه، مصاحبه‌ی "گیل کینگ" با "دیلن فارو" در سال ۲۰۱۸ نیز گنجانده شده است.

به گزارش ۳۰نما، کوان تابستان سال ۲۰۲۰ و همزمان با انتشار کتاب خاطرات آلن با این کارگردان مصاحبه کرد. شبکه‌ CBS جزئیاتی از موضوعات مطرح شده در مصاحبه را فاش نکرده است. آلن ۸۵ ساله همواره ادعای آزار جنسی به فارو در سنین کودکی را رد کرده و هیچ‌گاه در دادگاه مجرم شناخته نشده است.

امسال شبکه‌ HBO مستند "آلن علیه فارو" (Allen v. Farrow) را پخش کرده است. این سریال چهار اپیزودی رابطه‌ فیلمساز با "میا فارو" در زمانی که دیلن ۷ ساله بود را شرح می‌دهد و صدای ضبط‌شده‌ی آلن در گفتگو با "میا فارو" ارائه شده. آلن با "سون-یی پروین" دختر بزرگ‌تر همسر سابقش ازدواج کرده است. نمایندگان آلن مستند شبکه‌ را محکوم کرده‌اند.

برنامه‌ "صبح یکشنبه" از سال ۱۹۷۹ در حال پخش است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو