وودی آلن رسما اتهام‌ها را رد کرد/ مسخره است اما لکه‌اش باقی مانده

منبع: ایران آرت

92

1400/1/9

22:58


خیلی مسخره است و با این حال لکه‌اش باقی مانده. و آن‌ها هنوز مایلند نه با مفهوم آزار جنسی من به دیلن بلکه با احتمالش سر و صدا به راه ایجاد کنند.

ایران آرت: وودی آلن در مصاحبه‌ نادری با برنامه‌ی "صبح یکشنبه" (Sunday Morning) بار دیگر اتهام آزار جنسی به دخترش "دیلن فارو" را تکذیب کرد. 

آلن ۸۵ ساله در این مصاحبه که تابستان سال گذشته ضبط شده می‌گوید: "او فکر می‌کند [آزار جنسی دیده]. دختر خوبی بود. معتقد نیستم که او این ادعا را از خودش درآورده. معتقد نیستم که دروغ می‌گوید. معتقدم که او به این ادعا معتقد است."

شبکه‌ی CBS می‌گوید این اولین مصاحبه‌ی مفصل تلویزیونی آلن پس از نزدیک به ۳۰ سال است. این مصاحبه روز گذشته از شبکه‌ی پارامونت+ در دسترس قرار گرفته است. آلن در این گفتگو بحث تازه‌ای مطرح نمی‌کند، اما به مسائلی می‌پردازد که با انتشار مستند چهار اپیزودی "آلن علیه فارو" (Allen vs. Farrow) شبکه‌ی HBO دوباره جنجال آفرید.

به گزارش ۳۰نما آلن که هیچ‌گاه در دادگاه مجرم شناخته نشده به برنامه‌ی "صبح یکشنبه" می‌گوید: "خیلی مسخره است و با این حال لکه‌اش باقی مانده. و آن‌ها هنوز مایلند نه با مفهوم آزار جنسی من به دیلن بلکه با احتمالش سر و صدا به راه ایجاد کنند. هر کاری که با دیلن در عمرم کرده باشم نمی‌تواند به [آزار جنسی] تفسیر شود."

آلن می‌گوید تمایل دارد با "دیلن فارو" حرف بزند اما این اتفاق چندین سال است که روی نداده. این کارگردان در این مصاحبه از رابطه‌ی خود با همسرش "سون-یی پروین" دختر به حضانت گرفته شده‌ی همسر سابقش نیز می‌گوید. "میا فارو" همسر سابق آلن با کشف این رابطه از آلن جدا شد.

آلن در مورد این رابطه می‌گوید: "آخرین چیزی که یک نفر در دنیا می‌خواهد جریحه‌دار کردن احساسات یک انسان است. ما می‌خواستیم که در نهایت این رابطه را به اطلاع همه برسانیم."

این کارگردان که در فیلم‌هایش اغلب رابطه‌ی یک مرد با زنی کم سن و سال‌تر را به تصویر می‌کشد، رابطه با سون-یی که اختلاف سنی زیادی با او دارد را "غیر-معمول" می‌خواند و اضافه می‌کند: "اگر به من می‌گفتید قرار است ازدواج کنم، از ازدواجم راضی باشم، و با زنی آسیایی تبار و بسیار جوان‌تر از خودم ازدواج کنم که در صنعت نمایش فعالیت ندارد، به شما می‌گفتم که احتمالش بسیار کم است. فکر نمی‌کنم چنین شود. اما این اتفاقی است که روی داده."

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو