سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید صبح امروز سه شنبه با حضور در منزل سردار شهید محمد حسین کوسه چی ضمن عرض تسلیت و تبریک به خانواده و فرزندان آن شهید افزود: شهید حاج محمد حسین کوسه چی از فرماندهان نسل انقلاب و جنگ بود که بار مبارزه را از دهه ۵۰ تا لحظه شهادت بر دوش گرفته بود.

وی با بیان اینکه سردار کوسه چی هرگز عرصه تلاش، فدکاری، مجاهدت و ایثار را در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب را رها نکرد، افزود: این سردار بزرگ از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران ۸ سال دفاع مقدس و سه دهه پس از جنگ همواره در صف و میدان، انجام ماموریت می‌کرد و میدان نبرد را بر علیه دشمنان بسیج می‌کرد.

سردار رشید تاکید کرد: جوانان ما از همت بلند، اراده و روح بزرگ سرداران شهید همچون همدانی، حاج قاسم سلیمانی، ‌استوار و کوسه چی که در دهه ششم عمر خود همچنان با سخت کوشی با جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی مبارزه و مجاهدت می کردند باید درس بیاموزند.

وی خاطرنشان کرد: سردار کوسه چی از خیل عظیم رزمندگان و فرماندهانی بود که نسلی حماسه‌ساز، متعهد، ‌آرمان خواه، مسوول، ‌مظلوم و بی‌ادعا بودند.

سردار سرتیپ پاسدار محمدحسن کوسه‌چی (پارساکیان) دبیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) و از یادگاران جانباز و فرماندهان دوران دفاع مقدس ۲۲ اسفند سال ۹۹ دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.