ممانعت کاخ‌سفید از شفاف‌سازی مسائل مهاجران

منبع: برترین ها

123

1400/1/11

00:06


شبکه فاکس نیوز اعلام کرد دولت جو بایدن از شفاف سازی مسائل مرتبط با مهاجران جلوگیری می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان: شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گزارش داد کاخ سفید همچنان از ورود خبرنگاران و دوربین‌های خبری به مراکز مملو از مهاجران غیرقانونی در مرز‌های آمریکا جلوگیری می‌کند و اخیرا سناتور «تد کروز» با حضور در یکی از این مراکز تلاش کرد از وضع این مرکز مملو از مهاجران غیرقانونی فیلمبرداری کند که یکی از مسئولان مرکز با این اقدام مخالفت کرد.

شبکه فاکس نیوز در ادامه گفت: سناتور تد کروز اخیرا با حضور در یکی از مراکز نگهداری مهاجران غیرقانونی با یکی از مسئولان این مرکز درباره فیلمبرداری از وضع مرکز به بحث و جدل پرداخت.

سپس تصویری منتشر شد که نشان می‌دهد سناتور تد کروز به زنی که ظاهرا در یکی از مراکز نگهداری مهاجران غیرقانونی مسئولیتی دارد، می‌گوید: شما تلاش می‌کنید واقعیات را از مردم آمریکا مخفی کنید. اینجا یکی از خطرناک‌ترین مکان‌هاست و متاسفانه سیاست شما این است که واقعیات این مرکز را مخفی کنید. من این موضوع را درک می‌کنم.

مجری شبکه فاکس نیوز گفت: وضع در مراکز مملو از مهاجران در مناطق مرزی آمریکا بحرانی‌تر می‌شود. مسئولان مرزی آمریکا هم می‌گویند انتظار دارند ورود مهاجران بخصوص مهاجران کودک به آمریکا تشدید شود.

«جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید اخیرا در مصاحبه‌ای گفت، به زودی به خبرنگاران و دوربین‌های خبری اجازه داده خواهد شد که وارد مراکز نگهداری مهاجران در مرز‌های آمریکا شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو