طراحی مسابقه اینستاگرامی و نحوه قرعه کشی آنلاین

طراحی مسابقه اینستاگرامی و نحوه قرعه کشی آنلاین


منبع: بیتوته

375

1400/1/11

05:21


طراحی مسابقه اینستاگرامی و نحوه قرعه کشی آنلاین



 برگزاری مسابقه اینستاگرامی

برگزاری مسابقه اینستاگرامی

 

طراحی مسابقه اینستاگرامی به شما امکان می دهد تا فالوورهای واقعی خود افزایش دهید و مشتریان جدیدی را جذب کنید . محتوای اینستاگرام با هشتگ # قرعه کشی یا # مسابقه بیش از 3 میلیون کاربر است. ولی آیا همه مسابقات اینستاگرامی موفق بودند ؟ در این مقاله ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه یک مسابقه حرفه ای را طراحی ، اجرا و آنلاین قرعه کشی کنید .

 

چرا باید یک مسابقه اینستاگرامی برگزار کرد

 

برگزاری مسابقه اینستاگرامی به شما کمک می کند تا اهداف متنوعی را تحقق بخشید:

 

جذب فالوور و مشتریان جدید

چنین مسابقه ای باید با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام به کمک یک بلاگر و اینفلوئنسر برای جذب مخاطبان جدید برگزار شود . هزینه تبلیغات در اینستاگرام برای پست و استوری متفاوت است و اینکه اگر محصول یا مارک هنوز کمتر شناخته شده است ، در توضیحات مسابقه اینستاگرامی باید درباره جایزه بیشتر توضیح دهید.

 

فعالیت مشترکین قدیمی را افزایش دهید

در این حالت ، می توانید تبلیغات هدفمندی را برای مخاطبانی که به نوعی با حساب شرکت ارتباط برقرار کرده اند (به عنوان مشترکین عضو شده در خبرنامه پیامکی یا ایمیلی و مشترکین کانال های تلگرام و یوتیوب )، راه اندازی کنید.

 

آگاهی از برند را ایجاد کنید

این نوع کمپین های مسابقه اغلب توسط برند ها و مارک های بزرگ دنبال می شود. به عنوان یک وظیفه مسابقه ، می توانید درخواست کنید عکسی سلفی از محصولات خریداری شده برند را با هشتگ اختصاصی شما صفحه اینستاگرامی خود منتشر کنند و مسابقه هشتگ را طراحی و اجرا کنید

 

فروش را افزایش دهید

در این صورت به کلیه شرکت کنندگان در مسابقه می توان تخفیف داد. سپس این احتمال وجود دارد که برخی از شرکت کنندگان در مسابقه در صورت عدم برنده شدن ، مایل به خرید محصول باشند.

 

چه ایده هایی برای طراحی مسابقه اینستاگرامی وجود دارد 

طراحی مسابقه عکس یا مسابقه ویدیویی

شرکت کنندگان باید یک عکس یا فیلم از یک موضوع خاص را در حساب خود ارسال کنند ، در حساب برگزار کننده مشترک شوند ، چندین دوست را تگ کنند و هشتگ بگذارند.

 

به خاطر داشته باشید که موضوع مسابقه باید مربوط به حساب شما باشد. به عنوان مثال ، اگر شرکتی بازی های رومیزی می فروشد ، می توانید از شرکت کنندگان بخواهید که عکس بازی تخته ای مورد علاقه خود را در حساب اینستاگرام خود قرار دهند.

 

طراحی مسابقه تگ و کامنت اینستاگرام

شرکت کنندگان باید درمورد یک پست در یک موضوع مشخص نظر دهند ، در حساب برگزار کننده مشترک شوند ، چند نفر از دوستان خود را تگ کنند.

 

 طراحی مسابقه اینستاگرامی

طراحی مسابقه اینستاگرامی

 

طراحی مسابقه استوری اینستاگرام

در مسابقه استوری اینستاگرام شرکت کنندگان باید پست مسابقه ( می تواند پست محصول یا خدمات شما باشد ) را در استوری خود منتشر کرده و ایدی پیج شما را رو استوری تگ کنند همچنین شرکت کنندگان باید پیج برگزار کننده مسابقه را فالو کرده باشند قرعه کشی استوری اینستاگرام رندوم بوده و بر مبنای فالو و استوری کردن انجام خواهد شد

 

طراحی مسابقه هشتگ برند

شرکت کنندگان برای برنده شدن در این مسابقه یک عکس یا ویدیو را با هشتگ اختصاصی شما در پیج اینستاگرام خود منتشر کرده و نظر خود را در مورد آن بیان کنند علاوه بر این باید پیج اینستاگرام برند را نیز فالو کنند

 

 شرکت در مسابقه اینستاگرامی

شرکت در مسابقه اینستاگرامی

 

برای قرعه کشی مسابقه هشتگ جالب ترین نظرات را انتخاب کرده و به طور تصادفی برنده ای را از بین آنها انتخاب می کنید

 

نحوه شرکت در مسابقه

متن توصیف مسابقه باید شامل چندین قسمت باشد:

عنوان مسابقه : اینجاست که باید به فالوورها بگویید در حال برگزاری مسابقه هستید. به عنوان مثال: “در مسابقه شرکت کنید و جوایزی را کسب کنید.”

 

• پیشنهاد ویژه : شما باید در مورد جایزه و ارزش آن صحبت می کنید. در این چند خط ، کاربران ارزیابی می کنند که آیا به مسابقه و جایزه علاقه مند هستند یا خیر.

 

• بلوک اصلی : در اینجا باید در مورد زمان مسابقه ، شرایط شرکت ، شرایط انتخاب برنده بگویید. هرچه جزئیات بیشتری درباره شرایط مسابقه و انتخاب برنده بنویسید ، سوالات احتمالی شرکت کنندگان کمتر خواهد بود.

 

عکس یا فیلم برای پست مسابقه باید نشان دهنده خود جایزه و آرم یا نام دیگر شرکت برگزار کننده مسابقه باشد. یعنی با مشاهده یک فیلم یا عکس ، کاربر باید درک کند که چه کسی مسابقه را اجرا می کند و چه چیزی بدست می آورد. نیازی به تلاش برای متناسب کردن شرایط مسابقه با عکس نیست – کافی است که در کپشن و توضیحات مسابقه در مورد آن بگویید.

 

قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی

در اینجا چند قانون وجود دارد که باید هنگام قرعه کشی و انتخاب برنده رعایت کنید

 

 قرعه کشی مسابقه هشتگ

قرعه کشی مسابقه هشتگ

 

قرعه کشی مسابقه را در زمان اعلام شده انجام دهید. منتظر نمانید تا شرکت کنندگان درباره قرعه کشی از شما سوال کنند.

 

اگر برنده مسابقه توسط هیئت داوران انتخاب شد ، این انتخاب را توجیه کنید.

 

اگر برنده مسابقه توسط سایت قرعه کشی اینستاگرام مشخص شده است، قرعه کشی را ضبط کرده و در استوری خود منتشرکنید .

 

بلافاصله پس از اعلام نتایج با برنده تماس بگیرید – انتظار نداشته باشید که آنها با شما تماس بگیرند

 

از برنده بخواهید که یک عکس از جایزه و یک نقد و بررسی ارسال کند. آنها را در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید

 

نکات مهم برای اجرای مسابقه حرفه ای و موفق

طراحی مسابقه اینستاگرامی روش خوبی برای جذب فالوورهای جدید و افزایش تعامل کاربران با حساب اینستاگرام شما خواهد بود به شرطی که هدف خود را از برگزاری مسابقه اینستاگرامی مشخص کنید و قواعد و اصول مسابقه اینستاگرامی را بدانید اگر نیاز به راهنمایی بیشتر در این زمینه دارید می توانید از مشاوره اینستاگرام سایت مارکتینگ 98 استفاده نمایید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو