رامسر از شهرهای گردشگری و توریستی ایران محسوب می‌شود که مسافران بسیاری درطول سال به آن سفر می‌کنند. این شهر از زیباترین شهرهای توریستی و با قرار گرفتن در کنار جاذبه‌های طبیعی، جنگل‌های سبز و دریا، به عروس شهرهای ایران یا نگین مازندارن شناخته شده است. آب‌وهوای این شهر در فصل تابستان گرم و شرجی و بالعکس در زمستان هوایی سرد دارد. حتما قبل از سفر با موضوعات مهمی مانند پیداکردن و رزرو هتل رامسر با قیمت مناسب، بهترین زمان سفر و جاذبه‌های گردشگری رامسر مواجه خواهید شد. درادامه با علی بابا همراه باشید تا با دانستن اطلاعات مفید و جامع پیش از سفر به رامسر آشنا شوید.

جاذبه‌های گردشگری رامسر

رامسر به‌ واسطه برخورداربودن طبیعتی زیبا و چشم‌اندازهای بکر، هر مسافری را به خودش جذب می‌کند؛ این شهر یکی از نقاط معروف و پربازدید شمالی به‌حساب می‌آید. از نقاط دیدنی و تفریحی رامسر که موردتوجه مسافران قرار گرفته می‌توان موارد زیر را نام برد.

• دریاچه قو (نزدیک به روستای جواهرده)

• تله کابین (بزرگ‌ترین تله کابین ایران)

• روستای جواهرده با زیبایی خیره کننده

• بوستان جنگلی صفارود (نام دیگر آن آب معدن است)

• جنگل دالخانی (ملقب به دالان بهشت)

• منطقه ییلاقی گرسماسر

• غار یاغی لوکا

• غار گرگر لوکا

• دهستان جنت رودبار (از محبوب‌ترین مناطق گردشگری)

• آب گرم سادات محله (آب گرم آن اثر درمانی دارد)

• آبشار سیاسرت رامسر

• سد میجران

• قلعه مارکوه ( از مناطق تاریخی کشور)

• موزه مردم‌شناسی شمال

• موزه تاریخ طبیعی (دارای گونه‌های زیستی مانند صدف، گیاهان، سنگ، حشرات، پرندگان و جانوران)

• موزه عاج رامسر (اولین موزه عاج در خاورمیانه)

• کاخ مرمر رامسر (متعلق به دوران پهلوی)

• هتل قدیم رامسر (از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های ایران متعلق به دوران پهلوی)

بهترین زمان سفر به رامسر

همان‌طورکه در بخش‌های قبلی گفته‌ایم، رامسر آب‌وهوایی گرم و مرطوب و در زمستان آب‌وهوایی سرد دارد. اگر در روزهای تابستانی به‌دلیل گرما و شرجی‌بودن هوا قصد سفر ندارید، بهترین زمان مسافرت به رامسر در فصل پاییز و بهار است. پس اگر فقط به قصد تفریح به رامسر می‌روید، روزهای پاییز و بهاری بهترین فصل برای مسافرت هستند و بیش‌ترین تعداد سفرها در بهار انجام می‌شود. پس قبل از اتمام بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و هتل یک یا دو ماه پیش از تاریخ حرکت‌تان از سایت یا اپلیکیشن علی بابا بلیط و هتل موردنظرتان را به‌صورت آنلاین بررسی و انتخاب کنید.

رزرو هتل رامسر

زمان سفر یکی از عوامل مهمی است که سفر شما را به‌یادماندنی‌تر و خیال شما را آسوده می‌کند. پیداکردن اقامتگاه مناسب و بهترین هتل های رامسر بدون اطلاعات قبلی کار سختی است؛ به‌خصوص مسافرت در ایام شلوغ که ظرفیت‌های هتل از چند هفته قبل محدود یا تکمیل می‌شود. پس اگر تاریخ سفرتان را تعیین کرده‌اید، برای اینکه استرس پیداکردن هتل در رامسر را نداشته باشید، از یک ماه قبل هتل موردنظرتان را رزرو کرده تا سفری لذت‌بخش و بدون دردسر را با عزیزانتان سپری کنید. لازم به‌ذکر است در فصل‌هایی که مسافران کم‌تری به رامسر می‌روند، هزینه اقامت در هتل‌ها مناسب‌تر خواهد بود.

بهترین هتل های رامسر

در این مقاله پنج مورد از بهترین هتل‌های رامسر با قیمت مناسب را ارائه کرده‌ایم؛ هزینه اقامتگاه‌ها براساس موقعیت هتل، خدمات رفاهی و تفریحی، منوی غذایی و پارکینگ اختصاصی از موضوعات مهمی است که مسافران به آن توجه می‌کنند. به علی بابا مراجعه کرده و با بررسی کامل بین هتل‌ها انتخاب نهایی‌تان را رزرو کنید.

هتل متل پارسیان

1_ هتل متل پارسیان خزر

متل پارسیان خزر از بهترین هتل های رامسر با قیمت مناسب به‌حساب می‌آید که در سال 1395 موردبازسازی قرار گرفته است. این هتل 22 واحد اقامتی جداگانه و اختصاصی در یک محوطه نزدیک به هم دارد. از مزایای هتل پارسیان خزر فاصله 100 متری به دریای خزر، نزدیکی به مکان‌های تاریخی و گردشگری مانند کاخ مرمر و تله‌کابین رامسر است.

آدرس: رامسر بلوار شهید باهنر

هتل مهتاب رامسر

هتل مهتاب در مکانی خوش آب‌وهوا بر فراز کوه‌های سرسبز جواهرده قرار گرفته و فاصله زمانی آن تا رامسر 40 دقیقه است. فضای اقامتی این هتل چشم‌انداز زیبایی دارد، همچنین رستوران هتل مهتاب در بام آن ساخته شده که اقامت را برای مسافران لذت‌بخش و آرامش‌بخش خواهد کرد.

آدرس: رامسر، ییلاق جواهرده

هتل اسکان

هتل آپارتمان اسکان 14 واحد اقامتی در پنج طبقه دارد؛ اگر مایل هستید هزینه سفرتان را کم‌تر کرده یا خودتان آشپزی کنید، سوئیت‌های این اقامتگاه به‌صورت جداگانه آشپزخانه برای پخت‌وپز غذا دارند. فاصله هتل اسکان تا موزه کاخ رامسر شش و تا جنگل صفارود 9 کیلومتر است.

آدرس: بلوار لیدو ساحل 9

هتل آپارتمان کوثر

هتل سه ستاره کوثر در سال 1378 در سه طبقه با 117 اتاق ساخته شد و به‌دلیل رفاه و امکانات بیش‌تر برای ارائه به مسافران در سال 1388 موردبازسازی قرار گرفت. این هتل با چشم‌اندازی دیدنی و دسترسی اختصاصی به ساحل موردپسند مسافران واقع شده، همچنین نزدیک به کاخ مرمر و تله کابین رامسر است.

آدرس: بلوار باهنر، جفت پلاژ شهرداری

هتل آپارتمان نیستان

هتل سه ستاره نیستان یکی دیگر از اقامتگاه‌های رامسر با امکانات رفاهی و هزینه‌ای قابل‌قبول است. این هتل در سه طبقه با منظره‌ایی دیدنی از دریا و کوه در موقعیتی چشم‌نواز از شهر رامسر قرار دارد. بعضی از خدمات رفاهی نیستان نظیر کافی‌شاپ، چای‌خانه سنتی، فست‌فود و آلاچیق چادری در پشت‌بام هتل است که از نظر مسافران این ویژگی محصربه‌فرد به‌شمار می‌رود.

آدرس: رامسر بلوار معلم، چهارصد دستگاه، یاس 11