بازداشت ۲ سارق در کانال کولر!

منبع: برترین ها

116

1400/1/11

16:40


جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه سارق حرفه‌ای منزل خبر داد و گفت: دو نفر از سارقان در کانال کولر دستگیر شدند.

خبرگزاری تسنیم: جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه سارق حرفه‌ای منزل خبر داد و گفت: دو نفر از سارقان در کانال کولر دستگیر شدند.

سرهنگ علیرضا ناصری‌نژاد با اشاره به بازداشت سارقان حرفه‌ای منزل، در تشریح این خبر اظهار کرد: شب گذشته مأموران کلانتری 119 مهر آباد با اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر حضور سارقان منزل در یکی از منازل خیابانهای آزادی به نشانی اعلامی اعزام شدند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد دو سارق منزل که از طریق کانال کولر قصد ورود به منزل شاکی داشتند، در کانال کولر محبوس شدند و سارق سوم نیز توسط مأموران کلانتری دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با همکاری عوامل آتش‌نشانی هر دو سارق محبوس شده از کانال کولر خارج و هر سه سارق به کلانتری منتقل شدند، افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که هر سه متهم سابقه‌دار بوده و به قصد خود مبنی بر سرقت از منزل اعتراف کردند.

به گفته وی، متهمان به پنج فقره سرقت منزل با همکاری یکدیگر اعتراف کرده و هر سه متم با تکمیل پرونده با صدور قرار قانونی توسط مراجع قضائی روانه زندان شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو