دانلود نسخه هک‌شده بازی Contra Anniversary Collection برای PS4

دانلود نسخه هک‌شده بازی Contra Anniversary Collection برای PS4


منبع: دانلود ها

419

1400/1/12

01:03


کالکشن Anniversary شامل تمامی ۱۰بازی قدیمی از مجموعه ی Contra می شود که به مناسبت پنجاهمین سالگرد تأسیس کونامی منتشر شده است. همان‌طور که در لیست مشاهده می‌شود (لیست بازی ها در ادامه مطلب آمده است)، نسخه‌های مختلفی از اولین بازی کنترا برای علاقمندان در نظر گرفته شده است. نسخه NES بازی دارای بخش‌های اضافه‌ای نسبت به نسخه اصلی خواهد بود و نسخه Famicom هم بهبودهای گرافیکی نسبت به نسخه NES دارد.

Contra Anniversary Collection PS4

ID: CUSA15488; Update v1.01; BACKPORT

دانلود-بازی-Contra-Anniversary-Collection

از دیگر بازی‌های جالب لیست می‌توان به Hard Corps اشاره کرد که اولین نسخه کنترا برای کنسولی از سگا بود و به بازیکن قابلیت انتخاب از بین چهار شخصیت را می‌داد؛ اثر زیبایی که در بعضی بخش‌ها انتخاب‌هایی را هم پیش پای بازیکن می‌گذاشت و شاخه‌های مختلفی از مراحل برای آن طراحی شده بود. این نسخه برای اولین بار قرار است برای پلتفرمی به جز سگا جنسیس عرضه شود.

از دیگر آثار جالب این لیست هم می‌توان به Operation C اشاره کرد که اولین نسخه از این مجموعه برای کنسول‌های دستی بود و همچنین اولین نسخه‌ای که سلاح جذاب Homing Gun را معرفی کرد. در میان بازی‌های این مجموعه، نام Probotector هم به چشم می‌خورد که ترکیبی است از Protector و Robot. بازی‌ Probotector نسخه‌ای از کنترا بود که برای اروپا تولید شد و در آن‌ به جای حضور شخصیت‌های انسانی بیل و لنس، شاهد حضور دو ربات به نام‌های RD008 و RC011 بودیم و خیلی از دشمنان هم حالت رباتیک پیدا کرده بودند.

info

The Contra Anniversary Collection brings this classic Run and Gun franchise back to modern platforms and a new generation of players.

Grab power ups and blast your way through waves of menacing enemies and bosses that will put your reaction skills to the test. Also included is a digital Bonus Book with tons of concept documents and sketches, the official chronology of the franchise, an exclusive interview with the veteran producer of the series, and more!

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55 (or at least 5.05 for backport)

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.55

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو