دانلود بازی DRAGON QUEST XI Echoes of an Elusive Age Definitive برای PS4

دانلود بازی DRAGON QUEST XI Echoes of an Elusive Age Definitive برای PS4


منبع: دانلود ها

164

1400/1/12

01:35


بازی DRAGON QUEST XI یک عنوان در سبک نقش‌آفرینی ژاپنی (JRPG) است که داستان قهرمانی را روایت می‌کند که اینبار باید در دنیایی به نام Lotozetasia به ماجراجویی بپردازد. به طور کلی بازی DRAGON QUEST XI یک عنوان خوش‌ساخت در حیطه‌های گرافیک، داستان و گیم‌پلی است. گرافیک بازی بسیار چشم‌نواز است و گشت و گذار در بازی بسیار لذت‌بخش. چیزی که این بازی را در یادها زنده نگه خواهد داشت، مدت زمان گیم‌پلی بازی است که به راحتی شما را در حدود ۷۰ ساعت سرگرم خواهد کرد.

بازی DRAGON QUEST XI وقتی که صحبت از مبارزه با دشمنان، جست‌وجو در سیاه‌چاله‌ها و پیدا کردن اشیاء با ارزش می‌شود بسیار عالی ظاهر می‌شود. طراحی محیط بسیار چشم‌نواز است که توجه را به کلی از روی شخصیت بازی دور می‌کند. بعضی نکات منفی وجود دارند ولی به تجربه بازی ضربه نمی‌زنند. پس اگر به دنبال یک بازی JRPG هستید، DRAGON QUEST XI عنوان بسیار مناسبی است.

DRAGON QUEST XI S Echoes of an Elusive Age Definitive Edition PS4-DUPLEX

Update: v1.00; ID: CUSA19120

دانلود-بازی-DRAGON-QUEST-XI-S

یوجی هوری کارگردان بازی می گوید: اساساً Dragon Quest 11 نقطه‌ی اوج [تاریخچه‌ی] سی ساله‌ی مجموعه به شمار می‌آید. ما در تیم توسعه، افرادی را داریم که زمان انتشار بازی‌های نخست Dragon Quest بسیار جوان بودند. شاید زمانی که آن‌ها برای اولین بار Dragon Quest را بازی کردند، دانش آموزانی دبستانی بوده و حتی شاید تا آن زمان متولد هم نشده بودند. بنابراین افرادی از نسل‌های مختلف دور هم جمع شده‌اند تا با مایه گذاشتن از قلب و روحشان در این کار، این مجموعه را به زندگی بازگردانند.

نسخه‌ی Definitive بازی DRAGON QUEST XI S شامل تمامی محتوای منتشر شده برای نسخه‌ی اصلی بازی است و می‌توانید سناریوهای اضافی را به همراه شخصیت‌های اضافه شده به سری داشته باشید. می‌توانید نحوه‌ی بازی خود را در این نسخه انتخاب کرده و موسیقی متن جدیدی را نیز در بازی تجربه کنید که ورژن بزرگ ارکسترال موسیقی را به‌همراه داشته است. شما می‌توانید امکان تغییر به حالت ۲D را در این نسخه داشته باشید و حالت‌های گرافیکی سه بعدی را نیز تجربه کنید. ماجراجویی حماسی با Luminary دنبال می‌شود و می‌توانید یکی از دنیاهای برگزیده را انتخاب کرده و به شکار دشمنان خود بپردازید. نیروهای تاریکی را پیدا کرده و جهان را از هرج و مرج نجات دهید.

info

The Definitive Edition includes all the content from the original release of the acclaimed DRAGON QUEST XI, and adds extra character-specific scenarios, the choice of playing with the original soundtrack or a grand orchestral version of the music, the ability to switch between 2D and 3D graphic modes, a Japanese voice-acting option, and much more!

Embark upon an epic adventure as The Luminary: the chosen one in a world that vows to hunt him down. The Luminary and his unique band of loyal companions work together to survive an onslaught of ne’er-do-wells and overthrow the dark forces that plot to plunge the world of Erdrea into chaos. Explore the massive world of DRAGON QUEST and awaken your power in this can’t-miss adventure!

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.55

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو