دانلود فیلم آموزش The Complete SQL Injections

منبع: دانلود ها

62

1400/1/12

11:49


Udemy – The Complete SQL Injections

فیلم-آموزش-The-Complete-SQL-Injections

در فیلم اموزش The Complete SQL Injections یاد خواهید گرفت که تکنیک تزریق SQL شامل چه مراحلی است و چگونه می‌توانید حملات موفقی با استفاده از این تکنیک داشته باشید. شما می‌توانید در این تکنیک، از حملات مبتنی بر داده استفاده کرده و از عبارات مخرب SQL در این زمینه استفاده کنید. می‌توانید محتوای پایگاه داده را روی سرور قربانی ریخته و از این طریق یک حمله موفق داشته باشید. این موضوع در سال ۲۰۲۰ مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و حملات تزریق SQL هنوز هم در برنامه‌های تولیدی راه پیدا می‌کند و به مهاجم این اجازه را می‌دهد تا درصد موفقیت بالا رود. این دوره برای مبتدیان بسیار عالی خواهد بود.

دلیل این امر هم آن است که شما از هیچ کدام از دانش SQL به تنهایی لازم نخواهد بود که بهره برداری کرده و بنابراین کار ساده‌تری خواهید داشت. حتی اگر یک برنامه نویس بی تجربه باشید، می‌توانید از این روش استفاده کرده و چالش‌های زیادی را روی سرور مقابل ایجاد کنید. این دوره را می‌توانید به‌عنوان مرجع مورد استفاده قرار داده و چگونگی شناسایی و حمله‌ی آسیب پذیر را نیز فرا بگیرید. این دوره به‌صورت گام به گام به شما کمک می‌کند که شناسایی و حمله‌ی موفق به سیستم‌های آسیب پذیر SQLi را فرا گرفته و از تکنیک‌های فیلتر نیز به‌خوبی استفاده کنید.

در فیلم آموزش The Complete SQL Injections می‌توانید دور زدن فایروال‌های WAF را نیز فرا گرفته و جلوی هکرها را بگیرید. سرانجام در انتهای دوره نیز با سیستم ایمن سازی آشنا خواهید شد و می‌توانید برخی از منابع حمله به SQLi را نیز اموزش ببینید. دوره شامل نحوه نفوذ به پایگاه داده بوده و بخش مهمی از حملات به این سیستم‌ها را بررسی می‌کند. روش‌ها تقریبا یکسان است و شما از طریق تکنیک تزریق SQL می‌توانید چنین حملاتی را انجام دهید. به تنهایی این حملات قابل انجام است و شما نیازی به نیروهای پشتیبان در این راستا نخواهید داشت. می‌توانید برنامه‌های تولیدی خود را به این سیستم مجهز کرده و تست‌های لازم را انجام دهید.

فیلم-آموزش-The-Complete-SQL-Injections

info

SQL injection is a code injection technique, used to attack data-driven applications, in which malicious SQL statements are inserted into an entry field for execution (e.g. to dump the database contents to the attacker).
Injection attacks have been #1 on the Open Web Application Security Project (OWASP) Top Ten list for years. Even in 2020, SQL injection (SQLi) attacks are still finding their way into production applications and allow an attacker to wreak havoc.

The course is excellent for the beginner as it takes you from no knowledge of SQL to finding SQLi on your own and exploiting them. Even if you are an experienced pentester, this course will serve as a great reference when you run into a challenging SQLi. This course will walk you step-by-step on how to identify and attack in-band and inferential SQLi vulnerabilities, how to exfiltrate information from a database, how you can bypass web application firewalls (WAF) and filtering techniques used in an attempt to stop hackers. Finally, the course concludes by teaching you the 100% full proof method of securing source code from SQLi attacks.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فیلم آموزشی با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو