بهترین سایت ها در زمینه خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی

منبع: گهر

213

1400/1/12

12:30


امروزه نقش اینترنت در زندگی همه ما آنقدر زیاد شده است که بسیاری از ما نمی توانیم بدون وجود اینترنت زندگی کنیم. از کارهای روزمره مثل خرید انواع وسایل و خوراکی ها و پرداخت قبوض مختلف گرفته تا تحصیل به شکل مجازی و از راه دور، ارتباطات مهم ویدئو کنفرانس و امضای اسناد، همگی از طریق اینترنت انجام می شوند. بدیهی است که در این میان نقش اینترنت در بخش گردشگری و سفر نیز قابل توجه باشد. امروزه بسیاری از گردشگران به راحتی از طریق اینترنت بلیط خود را خریداری می کنند، با خیال راحت سوار هواپیما می شوند و حتی در حال استراحت قبل از پرواز، هتل مورد نظر خود و حتی پرواز برگشت را نیز رزرو می کنند. اما امروزه آنقدر تعداد فروشگاه های اینترنتی خدمات و آژانس های مسافرتی افزایش پیدا کرده است که پیدا کردن سایت های معتبر کمی سخت به نظر می رسد. چه در داخل کشور زندگی می کنید و چه خارج از آن و اگر به دنبال سایت های های معتبر خرید بلیط هواپیما داخلی یا خارجی هستید، با ما همراه باشید تا با تعدادی از این سایت ها آشنا شویم.

بهترین سایت ها در زمینه خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی, جدید 1400 -گهر

کایاک (Kayak.com)

این سایت در اصل یک موتور جستجوی مسافرتی محسوب می شود. سایت Kayak.com از سال از ۲۰ سال پیش و پس از مشکلات فراوان قبل از آغاز به کار اولیه، دوباره راه اندازی شد. کاربران از طریق این سایت و اپلیکیشن آن می‌توانند اقدام به خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و حتی اتومبیل کنند.

در کایاک شما می توانید مسیر های مختلف را بررسی کرده و بهترین و ارزان ترین بلیط را انتخاب کنید. پس ازآنکه بلیط خود را انتخاب کردید، به سایت فروشنده آن بلیط ارجاع داده می شوید تا سایر مراحل خرید را نیز انجام دهید. یک از قابلیت های دیگر در این سایت، بخش مشاوره آن است که به شما امکان می دهد بدانید که اکنون باید کدام بلیط را در چه زمانی بخرید و یا نیاز است که اندکی منتظر بمانید.

اکس پدیا (Expedia.com)

برترین سایت خدمات توریستی و خرید بلیط هواپیما آنلاین جهان است که در سی کشور در دنیا فعالیت می نماید. عمده فروش اکس پدیا بصورت اینترنتی و آنلاین در سایت و اپلیکیشن اکس پدیا انجام می شود.

 Expedia.com از قدیمی ترین و پر اعتبار ترین سایت های خرید بلیط است که از ۱۹۹۰ میلادی در حال خدمت به مسافران و گردشگران مختلف در سراسر دنیاست. این شرکت به عنوان قسمتی از شرکت مایکروسافت فعالیتش را آغاز نمود. از مهم ترین مزایای این سایت می توان به پاداش های ارایه شده پس از خرید از این سایت اشاره کرد. این سایت علاوه بر امکان خرید بلیط، خدمات دیگری همچون رزرو هتل، رزرو پرواز، هتل، اجاره ماشین، کروز و … را ارایه می دهد.

اکسپدیا همچنین برای بیش از ۱۰۰۰۰ شریک نظیر هواپیمایی‌ها و هتل‌ها، برندهای مصرفی و وب سایت‌های دارای ترافیک بالا از طریق شبکه وابسته به اکس پدیا رزرواسیون مسافرتی فراهم می‌کند.

بهترین سایت ها در زمینه خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی, جدید 1400 -گهر

رسپینا (respina24.ir)

این سایت ایرانی که در حدود ۱۰ سال سابقه فروش بلیط هواپیما را دارد، امروز توانسته است خود را در بین بزرگان صنعت گردشگری تثبیت کند. این شرکت پیش از آغاز به کار فروشگاه اینترنتی خدمات مسافرتی خود، به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی با سابقه محسوب می شد. Respina24.ir امروزه انواع خدمات مسافرتی از قبیل امکان خرید انواع بلیط هواپیمای داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس و قطار، رزرو تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و رزرو هتل در داخل و خارج از کشور را برای گردشگران محیا کرده است. بیمه مسافرتی و قابلیت استرداد آنلاین وجه را هم باید به فهرست خدمات رسپینا اضافه کرد. اما قابلیت جالبی که این آژانس مسافرتی در اپلیکیشن خود ایجاد کرده است، امکان خرید شارژ سیم کارت از آن است. تخفیف های مناسبتی و بسیاری ویژگی های مثبت دیگر این سایت فروش خدمات مسافرتی است.

با رسپینا روی زمین نمی مانید! این شعار رسپینا است و به معنای این است که در هر زمان و مکان می توانید از خدمات این سایت استفاده نمایید و سفر خود را آغاز کنید.

بهترین سایت ها در زمینه خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی, جدید 1400 -گهر

سایت چیپوایر (Cheapoair.com)

از سایت های شناخته شده در این زمینه است. کافی است در صفحه اصلی سایت، فرودگاه مبدا، فرودگاه مقصد و تاریخ رفت و برگشت خود را مشخص کنید پس از آن یک لیست کامل از پروازهای ایرلاین های مختلف به شما نمایش داده می شود که می توانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. تمرکز اصلی Cheapoair.com بر بلیط هواپیما است،‌ ولی با این حال بسته تور و سایر خدمات گردشگری را نیز ارائه می‌دهد. این وب‌سایت، ‌به مخاطبینش کمک می‌کند تا با جست‌ وجوی حساب‌ شده‌ بین بانک‌های اطلاعاتی، قیمت‌های تخفیف خورده برای هر سفر را جست‌وجو کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو