بیوگرافی نیک جوناس و همسرش + عکس

منبع: زیبامون

457

1400/1/12

13:36


در این بخش از زیبامون با بیوگرافی نیک جوناس و همسرش آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

بیوگرافی نیک جوناس و همسرش + عکس

اگه به موسیقی خارجی علاقه مند باشید احتمالا خواننده های خارجی رو به خوبی می شناسید و نام نیک جوناس (Nick Jonas) هم در لیست خواننده های خارجی و مورد علاقه شما وجود داره!

اگه قصد دارید با بیوگرافی نیک جوناس ، این خواننده معروف و جوان آشنا بشید حتما در ادامه با زیبامون دات کام همراه بمانید و اطلاعات دقیق و جالبی رو در رابطه با سن و سال نیک جوناس ، فعالیت هایی که در زمینه موسیقی داشته کسب کنید و همچنین با همسر نیک جوناس آشنا بشید و جدیدترین عکس های او به همراه همسرش رو ببینید و لذت ببرید!

 

بیوگرافی نیک جوناس

نیکلاس جری جوناس (Nicholas Jerry Jonas) که با نام نیک جوناس شناخته شده هست در تاریخ 16 سپتامبر 1992 در تگزاس متولد شده است. نیک جوناس از دوران کودکی به تئاتر علاقه مند بود و کار خودش رو هم از همان دوران کودکی در زمینه تئاتر شروع کرد و سپس در دوران نوجوانی یک قرار داد برای ضبط صدا به او پیشنهاد داده شد و اولین تک آهنگ خودش رو در سال 2002 منتشر کرد و بسیار مورد توجه کلمبیا رکوردز (Columbia Records) قرار گرفت!

 

عکس نیک جوناس

 

او بعد از انتشار این تک اهنگ یک گروه موسیقی با برادران خود یعنی جو جوناس و کوین جوناس به نام گروه موسیقی برادران جوناس تشکیل داد و فعالیت خودشون رو به شکل گروهی در زمینه موسیقی آغاز کردند.

 

برادران جوناس

 

این گروه اولین البوم موسیقی خودشون رو تحت نظر کلمبیا رکوردز در سال 2006 منتشر کردند و بعد از ان با هالییود رکوردز قرارداد بستند و دومین آلبوم خودشون رو در سال 2007 منتشر کردند و این آلبوم به یک رکورد مهم برای انها تبدیل شد!

گروه موسیقی برادران جوناس در مدت زمانی کوتاهی به یکی از چهره های برجسته در کانال دیزنی تبدیل شدند و از طریق این شبکه طرفداران خیلی زیادی هم پیدا کردند و سپس در فیلم موزیکال تلویزیونی به نام Camp Rock در سال 2008 حضور پیدا کرده و به دنبال آن در سال 2010 نیز در فیلم Camp Rock 2: The Final Jam نیز ظاهر شدند.

 

تصویر نیک جوناس

 

سومین آلبوم موسیقی برادران جوناس به نام A Little Bit Longer که در سال 2008 منتشر شد موفقیت تجاری و محبوبیت بیشتری رو برای این گروه موسیقی به وجود آورد ؛ به گونه ای که آهنگ پنجم از این آلبوم به نام Burnin' Up جز 5 اهنگ برتر در لیست Billboard Hot 100 قرار گرفت.

بعد از سال 2010 نیک جوناس تمرکز خودش رو بر روی بازیگری قرار داد و فعالیت خودش رو در زمینه بازیگری ادامه داد. گروه موسیقی برادران نیک جوناس هم بعد از این ماجرا در سال 2013 به طور کامل از بین رفت.

در سال 2017 ، نیک جوناس در فیلم کمدی ماجراجویی به نام Jumanji: Welcome to the Jungle بازی کرد و این فیلم به عنوان پنجمین فیلم پر درآمد سال شناخته شد.

در اوایل سال 2019، گروه موسیقی برادران جوناس مجددا آلبوم موسیقی به نام Happiness Begins منتشر کردند و سومین آلبوم استودیویی انفرادی نیک جوناس به نام Spaceman در 12 مارس 2021 منتشر شد.

 

حتما بخوانید: 15 سلبریتی تاثیر گذار در دنیای فشن و مد + عکس

 

قد نیک جوناس 

قد نیک جوناس 170 سانتی متر یا 1.7 متر هست.

 

لیست اهنگ نیک جوناس

 

  1. آهنگ Chains
  2. آهنگ Jealous
  3. آهنگ Teacher
  4. آهنگ Warning
  5. آهنگ Wilderness
  6. آهنگ Numb
  7. آهنگ Take over
  8. آهنگ Pressure
  9. آهنگ I want you
  10. آهنگ Avalanche
  11. آهنگ Nothing will be better
  12. آهنگ Santa Barbara
  13. آهنگ Closer
  14. آهنگ Levels
  15. آهنگ Code Area

 

روابط عاشقانه نیک جوناس

نیک جوناس از ژوئن 2006 تا دسامبر 2007 رابطه عاشقانه با مایلی سایرس داشت. بعدها در سال 2008 رابطه نیک جوناس و سلنا گومز بسیار پر رنگ شد. بعد از این رابطه، نیک جوناس در سال 2011 با خواننده استرالیایی به نام دلتا گودرم وارد رابطه عاشقانه شد اما این دو در فوریه 2012 از هم جدا شدند.

نیک جوناس در سال 2013 با اولیویا کولپو ، تأثیرگذار مد وارد رابطه شد اما بعد از گذشت 2 سال در 2015 رابطه خودشون رو تموم کردند!

نیک جوناس در تاریخ 18 ژوئیه 2018 در یونان از پریانکا چوپرا بازیگر و خواننده هندی خواستگاری کرد و این زوج جشن نامزدی خود شون رو در در 18 آگوست 2018 در بمبئی برگزار کردند.

 

حتما بخوانید: سلبریتی هایی که بیشترین تعداد فرزند را دارند!

 

همسر نیک جوناس (نیک جوناس و همسرش)

نیک جوناس در سال 2018 رابطه عاشقانه ای با پریانکا چوپرا بازیگر و مدل هندی شروع کرد و این رابطه خیلی زود به ازدواج رسید و در ماه دسامبر 2018 ازدواج کردند. اولین چیزی که در رابطه با ازدواج نیک و پریانکا،  این دو سلبریتی معروف بسیار داغ و جنجالی شد، اختلاف سنی 11 ساله اونها هست.

پریانکا چوپرا (Priyanka Chopra) بازیگر ، خواننده و مدل هندی هست که در تاریخ 18 ژوئیهٔ 1982 متولد شده و جز چهره های سرشناس و معروف بالیوود محسوب میشه.

 

عکس زیبا از پریانکا چوپرا

 

پریانکا در سال 2000 به عنوان دختر شایسته جهان انتخاب شد و به خاطر بازی در فیلم هندی اعتراض در سال 2004 ، برنده بهترین بازیگر نقش منفی از جشنواره فیلم فیر شد.

او در سال 2008 و با بازی در فیلم هایی مثل دوستانا و فشن ثابت کرد که یکی از بهترین بازیگران در سینمای هند هست. پریانکا چوپرا به دلیل بازی بی نظیر و چشمگیری که در فیلم فشن داشت تونست جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنواره فیلم فیر و دیگر جشنواره های بالیوود دریافت کنه.

پریانکرا چوپرا در زمینه خوانندگی هم فعالیت داشته و اولین آهنگ او به نام "شهر من" با همراهی ویلیام جیمز آدامز جونیور بوده و دومین آهنگ او به نام "بیگانه" رو با همراهی پیت بول خواننده است. 

 

پریانکا چوپرا

 

پریانکا چوپرا دارای چهره ای زیبا و دلنشین و اندامی متناسب هست و قد او در حدود 169 سانتی متر هست و علاوه بر فعالیت های درخشانی که در بالیوود داشته در هالیوود هم مشغول فعالیت هست و حضور در سریال کوانتیکو (Quantico) و فیلم گارد ساحلی (Baywatch) از جمله فیلم و سریال های معروف او در هالیوود هستند. او در زمینه نویسندگی برای روزنامه و مدلینگ برای برندهای معروف دنیا هم فعالیت داره و یکی از گران قیمت ترین و معروف ترین هنرپیشه های بالیوود هم محسوب میشه.

جالبه بدونید پریانکا چوپرا به تازگی کتابی از خاطرات خودش رو به عنوان Priyanka Chopra Jonas هم منتشر کرده است.

 

کتاب پریانکا چوپرا

 

حتما بخوانید: عکس عروسی بازیگران ایرانی و همسرانشان جدید

 

جدیدترین عکس های نیک جوناس و همسرش

 

استایل شیک پریانکا چوپرا با لباس خاص و دامن مشکی

استایل شیک پریانکا چوپرا با لباس خاص و دامن مشکی

 

فتوشات پریانکا چوپرا با لباس قرمز بری مجله ماری کلر

فتوشات پریانکا چوپرا با لباس قرمز بری مجله ماری کلر

 

عکس جذاب از نیک جوناس با کت آبی و عینک آفتابی

عکس جذاب از نیک جوناس با کت آبی و عینک آفتابی

 

عکس خاص از نیک جوناس

عکس خاص از نیک جوناس

 

عکس پریانکا چوپرا برای تبلیغ محصولات مراقبت از مو

عکس پریانکا چوپرا برای تبلیغ محصولات مراقبت از مو

 

پریانکا چوپرا و نیک جوناس در جشن هالی 2021

پریانکا چوپرا و نیک جوناس در جشن هالی

 

پریانکا چوپرا و نیک جوناس در جشن سال نو 2021

پریانکا چوپرا و نیک جوناس در جشن سال نو 2021

 

استایل کژوال پریانکا چوپرا

استایل کژوال پریانکا چوپرا

 

عکس پریانکا چوپرا با کتابش

پریانکا چوپرا و کتابش

 

عکس نیک جوناس و پریانکا چوپرا در ماشین

عکس نیک جوناس و پریانکا چوپرا در ماشین

 

استتیل شیک و جذاب نیک جوناس و پریانکا چوپرا

استتیل شیک و جذاب نیک جوناس و پریانکا چوپرا

 

عکس خاص و جذاب از نیک و پریانکا

عکس خاص و جذاب از نیک و پریانکا

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو