دانلود بازی KINGDOM HEARTS Melody of Memory برای کامپیوتر

دانلود بازی KINGDOM HEARTS Melody of Memory برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

96

1400/1/12

23:34


اگر از عنوان جدید یاکوزا که از یک بازی اکشن تبدیل به یک عنوان نقش آفرینی نوبتی کلاسیک شد تعجب کردید، از اینکه حالا بازی جدید سری Kingdom Hearts هم به یک بازی ریتمیک و موزیکال شده، دود از کله‌تان بیرون خواهد زد. فرنچایزی تقریبا ۲۰ ساله که تا امروز میزبان بیش از ۱۰ عنوان بوده و در اکثر مواقع یک بازی اکشن-نقش آفرینی را به تصویر کشیده است. بازی Kingdom Hearts Melody Of Memory در واقع مروری موسیقایی بر خاطرات تمام ۲۰ سالی است که این فرنچایز برایمان فراهم کرده است. یعنی چه؟ یعنی اینکه بازی از مرحله اول نسخه یک شروع می‌شود و ما را تا نسخه سوم که یکی دو سال پیش عرضه شد همراه می‌کند و ما لحظات کلیدی و مهم بازی را در مراحلی آهنگین مرور می‌کنیم.

KINGDOM HEARTS Melody of Memory PC-CODEX

دانلود-بازی-KINGDOM-HEARTS-Melody-of-Memory

بگذارید همین ابتدای راه بگویم که برای غرق شدن در دنیای موزیکال Kingdom Hearts Melody Of Memory لزوما نباید طرفدار این سری باشید و الزامی وجود ندارد که عناوین قبلی را تجربه کرده باشید. در واقع عنوان جدید این سری برای هواداران یک حس نوستالژیک جذاب را به همراه یک گیم‌پلی دوست داشتنی عرضه می‌کند و برای تازه‌وارد‌ترها با سری نیز یک خلاصه جمع و جور آهنگین است. بازی برای هر دو قشر مواردی در چنته دارد تا راضی‌کننده عمل کند و در این راه موفق می‌شود.

شاید در نگاه اول، بازی یک اثر موبایلی به نظر برسد و انصافا هم می‌توان ادعا کرد که Kingdom Hearts Melody Of Memory امکان عرضه روی گوشی‌های هوشمند را هم داشت. چرا که نه گرافیک خارق‌العاده‌ای ارائه می‌کند و نه آنقدری دنیای پهناوری دارد. اما با کمی وقت دادن به بازی و پیشروی در مدت زمان تقریبا ۱۰ ساعته برای اتمام آن، متوجه می‌شوید که فشردن دکمه‌های کنترلر برای رد کردن مراحل، جذاب‌ترین بخش گیم‌پلی آن است و این مساله در گوشی‌های هوشمند نمی‌تواند آنطور که باید، پیاده سازی شود. اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر اثر، بیش از ۱۴۰ آهنگ از دنیای بازی‌های کینگدام هارتز را در این عنوان قرار داده و برای هر یک سه درجه سختی نیز در نظر گرفته تا بازی مانند اکثر عناوین ژاپنی، تکرارپذیر و طولانی باشد. مراحل فرعی در بازی وجود دارند که برای پایان بردن بازی الزامی وجود ندارد آنها را تجربه کنید اما آنقدری جذاب هستند که نتوانید از آنها دل بکنید.

همانطور که گفته شد، بازی از مرحله نخست این سری شروع می‌شود و کم کم ما را به تک تک دنیاها می‌برد. همانجور که احتمالا می‌دانید، سری بازی کینگدام هارتز با مشارکت دیزنی ساخته شده و از همین رو اکثر مراحل بازی (تقریبا ۹۹ درصد آنها!) اقتباسی است از انیمیشن‌های معروف این کمپانی. شما می‌توانید به دنیای زیر آبها سر بزنید و با پری دریایی ملاقات کنید و یا به شهر هالووین بروید با جک اسکلته روبرو شوید. آگرابای علادین، شهر داستان اسباب بازی‌ها، روستای انیمیشن گیسوکمند، کاخ دیو و دلبر، جنگل تارزان، داخل شکم یک نهنگ در پینوکیو، ماجراجویی در یونان با هرکول، روبرو شدن با شهر مدرن Big Hero 6، همراهی با سرزمین Neverland پیتر پن و گشت و گذار در سرزمین عجایب آلیس تنها چند مرحله دوست داشتنی از جهان پهناور این سری را تشکیل می‌دهند.

منبع توضیحات: ویجیاتو

info

Experience the music of KINGDOM HEARTS like never before! Melody of Memory is a rhythm action game featuring 20+ characters, 140+ music tracks, and online VS multiplayer mode. Explore the music and memories from the KINGDOM HEARTS series.

Featuring many characters from the KINGDOM HEARTS Series as playable characters. In some stages, Disney characters will appear as guest members to lend you a hand. With tracks from both the KINGDOM HEARTS series and Disney, relive the music of this series with over 140 featured tracks. Battle solo or team up with a friend as you join Sora, Donald, and Goofy to battle the Heartless.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 8.1 / 10 64-bit

Processor: AMD A8-5500 / Intel® Celeron™ G1610

Memory: 8 GB RAM

Storage: 15GB

Graphics: AMD Radeon™ R7 260X / NVIDIA® GeForce® GTX 750

Other: 60 FPS @ 1280×720

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® 8.1 / 10 64-bit

Processor: AMD A10-5700 / Intel® Core™ i3-3210

Memory: 8 GB RAM

Storage: 15GB

Graphics: AMD Radeon™ R9 270X / NVIDIA® GeForce® GTX 760

Other: 60 FPS @ 1920×1080

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) کرک فیکس بازی را حتما استفاده کنید! فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو