جلوگیری از تخریب منابع ملی توسط سودجویان

منبع: برترین ها

73

1400/1/13

08:00


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از جلوگیری از تخریب اراضی ملی در این استان طی ایام تعطیلات نوروزی توسط برخی از سودجویان خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از جلوگیری از تخریب اراضی ملی در این استان طی ایام تعطیلات نوروزی توسط برخی از سودجویان خبر داد.
 
انشاءاله کولانی صبح امروز در گفتگو با ما، اظهار کرد: مأموران منابع طبیعی شهرستان دالاهو، طی پایش نوروزی و گشت زنی به منظور جلوگیری از اقدامات غیر مجاز در عرصه‌های ملی فردی متخلف را حین تخریب در منطقه ریجاب واقع در این شهرستان شناسایی کردند.
 
وی افزود: مأموران منابع طبیعی این شهرستان از ادامه تخریب اراضی ملی جلوگیری و یک دستگاه بیل مکانیکی این فرد متخلف نیز توقیف کردند.
 
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با بیان اینکه با متخلفین تخریب و تصرف اراضی ملی بر اساس قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور حتماً برخورد قاطع صورت خواهد گرفت، گفت: مأموران منابع طبیعی این استان به صورت شبانه روزی در ایام تعطیلات نوروزی اراضی ملی را رصد کرده و گشت زنی‌های مرتب را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
 
کولانی از مردم طبیعت دوست خواست در صورت مشاهده تخریب و تصرف اراضی ملی بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها با شماره رایگان ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمانشاه تماس حاصل نمایند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو