میزی ویلیامز با چهره‌ای عجیب در فیلم جدیدش/ عکس

منبع: ایران آرت

165

1400/1/13

10:58


سریال داستانی در مورد شکل‌گیری گروه و تأثیر آن بر موسیقی و فرهنگ از زاویه‌ دید گیتاریست آن "استیو جونز" را روایت خواهد کرد.

ایران آرت: میزی ویلیامز که بیشتر با نقش "آریا استارک" در سریال فانتزی "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) شناخته می‌شود، در محل فیلمبرداری سریال درام "پیستول" (Pistol) به کارگردانی "دنی بویل" با روپوش پی‌وی‌سی شفاف و بوت‌های کابوی سفید دیده شد.

مینی‌سریال "پیستول" در مورد گروه "سکس پیستولز" در شمال غربی لندن در حال فیلمبرداری است و بویل منطقه‌ی سنت جانز وود را به کینگز رود چلسی دهه‌ی ۱۹۷۰ بدل کرده است. ویلیامز در این سریال نقش "جوردن" با نام واقعی "پاملا روک" را بازی می‌کند که در آن زمان ۲۰ ساله بود.

به گزارش 30نما سریال داستانی در مورد شکل‌گیری گروه و تأثیر آن بر موسیقی و فرهنگ از زاویه‌ دید گیتاریست آن "استیو جونز" را روایت خواهد کرد. نویسندگان سریال "کرگ پی‌یرس" و "فرانک کاترل بویس" خواهند بود. بویل علاوه بر کارگردانی یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال است.

BeFunky-collage (90)

بویل "توبی والاس" را برای نقش "استیو جونز"، "انسون بون"‌ را در نقش "جان لایدن"، "لوییس پارتریج " را در نقش "سید ویشس"، "جیکوب اسلیتر" را در نقش "پل کوک"، "فابین فرانکل" را در نقش "گلن متلاک"، "دیلن لوالین" را در نقش "والی نایتینگل"، "سیدنی چندلر" را در نقش "کریسی هایند"، "اما آپلتون" را در نقش "نانسی اسپانگن" و "میزی ویلیامز" را در نقش "جوردن" ستاره‌ی موسیقی پانک برگزیده است.

تاریخ پخش سریال شش اپیزودی "پیستولز" از شبکه‌ی FX مشخص نیست.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو