بهترین ادکلن و عطر برای فصل بهار | زنانه و مردانه

منبع: زیبامون

191

1400/1/13

11:06


در این بخش از زیبامون با تعدادی از بهترین عطر و ادکلن بهاری برای خانم ها و آقایان آشنا خواهید شد.

بهترین ادکلن و عطر برای فصل بهار | زنانه و مردانه

فصل بهار شروع شده و بهتره عطر و ادکلنی که استفاده می کنید رو هم بهاری کرده تا طراوت و تازگی این فصل رو به بهترین شکل ممکن احساس کنید. استفاده از عطر و ادکلن های بهاری با رایحه های شگفت انگیز و خاصی که دارند به شما این امکان رو میدن تا در روزهای بهاری سرحال و شاداب تر از همیشه باشید و یکی از بهترین انتخاب ها برای شروع فصل جدید از زندگی محسوب میشن.

ما در این بخش از زیبامون دات کام تعدادی از بهترین عطر و ادکلن بهاری زنانه و مردانه رو با جزئیات کامل و روایحی که در تهیه و تولید آنها مورد استفاده قرار گرفته معرفی کردیم تا بتونید متناسب با علاقه مندی خودتون ، بهترین و مناسب ترین عطر و ادکلن زنانه و مردانه را برای فصل بهار انتخاب کرده و در این فصل از سال مورد استفاده قرار بدید.

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید اینترنتی عطر

 

بهترین عطر مردانه برای بهار

 

1. عطر مردانه بهاری BLEU DE CHANEL COLOGNE

این عطر مردانه برای اولین بار در سال 2010 توسط عطر ساز فرانسوی به نام Jacques Polge طراحی و تولید و سپس به بازار ارائه شد و تونست خیلی زود به یکی از عطرهای مردانه برتر تبدیل بشه.

این عطر مردانه بهاری دارای رایحه ای تازه ، مرکباتی و اغوا کننده هست و از ترکیبات همچون گریپ فروت ، لیمو ، فلفل صورتی ، نعناع ، جوز هندی ، یاس ، زنجبیل ، چوب سدر ، Vetiver ، کندر ، چوب صندل ، پاچولی و Labdanum در تهیه و تولید آن استفاده شده است.

 

BLEU DE CHANEL COLOGNE

 

2. عطر مردانه بهاری DOLCE & GABBANA LIGHT BLUE

اگه به دنبال عطری بهاری با رایحه دریا ، نمک ، آفتاب و مرکبات هستید عطر LIGHT BLUE از برند دولچه و گابانا میتونه انتخاب مناسبی برای شما باشه. این عطر مردانه بهاری دارای رایحه ای سبک و ملایم از سیب و اقیانوس هست و میتونه یاد آور روزهای خوشی که در ساحل و باغ گذراندید باشه.

این عطر مردانه بسیار نرم و ملایم هست و به هیچ عنوان احساس آزار رو در دیگران به وجود نمیاره. از ترکیباتی که در تولید این عطر مردانه مورد استفاده قرار گرفته میتونیم به ماندارین سیسیلی ، گریپ فروت ، برگاموت ، سرو کوهی ، سیب ، اقاقیای برزیلی ، رزماری ، فلفل و مشک Oakmoss اشاره کرد.

 

DOLCE & GABBANA LIGHT BLUE

 

3. عطر مردانه بهاری TOM FORD NEROLI PORTOFINO

بدون عطر تام فورد هیچ لیستی کامل نخواهد بود! این عطر مردانه بهاری از نوعی روغن معطر به نام نرولی (Neroli) که از گلهای پرتقال تقطیر شده ، تولید میشه و دارای رایحه ای تازه ، تمیز و شیرین هست.

این عطر مردانه اگرچه در لیست عطرهای گران قیمت قرار داره اما به دلیل رایحه فوق العاده خاص و جذابی که داره ارزش امتحان کردن رو هم خواهد داشت. برای تولید این عطر مردانه بهاری و خاص از ترکیباتی همچون روغن نرولی تونس ، ترنج ، لیمو ، ماندارین ، اسطوخودوس ، گل مارتل ، رزماری ، پرتقال تلخ ، شکوفه پرتقال آفریقایی ، یاس ، نرولی ، پیتوسپوروم (Pittosporum) ، کهربا ، دانه Ambrette و Angelica استفاده شده است.

 

 TOM FORD NEROLI PORTOFINO

 

حتما بخوانید: آشنایی با تفاوت ادوکلن با ادوپرفیوم و ادوتویلت

 

4. عطر مردانه بهاری VERSACE MAN EAU FRAÎCHE

اگه به دنبال یک عطر مردانه ملایم و سبک و باطراوت هستید ، عطر EAU FRAÎCHE از برند ورساچه میتونه گزینه مناسبی برای شما باشه. این عطر ماندگاری خیلی بالایی نداره و بهتره برای حفظ رایحه این عطر، بعد از دوش گرفتن بر روی پوست استفاده بشه. 

از ترکیبات به کار رفته در این عطر مردانه میشه به ترنج ، لیمو ، گل رز ، کارامبولا (میوه ستاره ای) ، سیب سبز ، Calone ، ترخون ، فلفل ، خربزه ، Ambroxan (عطر مشکی و چوبی بسیار ملایم و نرم) و چوب درخت سرو اشاره کرد.

 

VERSACE MAN EAU FRAÎCHE

 

5. عطر مردانه بهاری HERMÈS TERRE D’HERMÈS

اگه از طرفداران عطر مردانه با رایحه شیرین ، تند و فلفلی هستید عطر TERRE D’HERMÈS از برند هرمس همان چیزی هست که به دنبال آن هستید. از روایح به کار رفته در این عطر مردانه جذاب میشه به ترکیباتی همچون گریپ فروت ، پرتقال ، سنگ چخماق ، فلفل ، فلفل دلمه ای صورتی ، برگ های شمعدانی ، پاچولی و Baies Rose اشاره کرد.

 

HERMÈS TERRE D’HERMÈS

 

6. بهترین ادلکن برای بهار PRADA L’HOMME WATER SPLASH

اگه قصد دارید از یک ادکلن سبک و ملایم برای روزهای بهاری و تابستانی استفاده کنید این واتر اسپلش از برند پرادا رو حتما در لیست انتخاب های خودتون قرار بدید. این ادلکن بهاری مردانه دارای رایحه میوه ای ظریف ، کمی تلخ ، مرکباتی و طراوت بخش هست و از ترکیباتی همچون نرولی ، برگ ماندارین ، هل ، زنجبیل ، زنبق ، کهربا ، چوب صندل و چوب سدر در تهیه و تولید آن استفاده شده است.

 

PRADA L’HOMME WATER SPLASH

 

حتما بخوانید: نکات خرید ادکلن مردانه + معرفی بهترین عطر و ادکلن برای آقایان

 

بهترین عطر زنانه برای بهار

 

1. ادکلن مناسب فصل بهار زنانه - Marc Jacobs Daisy Spring Eau de Toilette Spray

این عطر عصاره بهار رو در یک بطری شیشه ای که با گلهای شیشه ای محصور شده به تصویر می کشه. در این عطر زنانه از قدرت تسکین دهنده رایحه چای سبز و ماتچا و فلفل صورتی استفاده شده و یک عطر بهاری فوق العاده خوشبو و جذاب رو برای خانم ها به وجود اورده که تضمین می کنیم شما هم تمایل دارید در رایحه بی نظیر این عطر بهاری غرق شوید!

 

Marc Jacobs Daisy Spring Eau de Toilette Spray

 

2. ادکلن بهاری زنانه با رایحه گل - Gucci Flora Lavender Gorgeous Gardenia Eau de Toilette

هیچ چیزی به اندازه یک ادکلن بهاری با رایحه گل نمیتونه احساس شادابی و طراوت رو در روزهای بهاری برای شما تداعی کنه. این ادکلن بهاری زنانه دارای ترکیبی سر سبز از گل یاسمن (gardenia) ، frangipani و نعناع هندی هست و یکی از عطرهای دلپذیر و جذاب زنانه برند گوچی محسوب میشه که در یک بطری کوچک به رنگ گلهای اسطوخودوس ارائه شده است!

 

Gucci Flora Lavender Gorgeous Gardenia Eau de Toilette

 

3. عطر بهاری زنانه لاکچری - Viktor & Rolf Flowerbomb Mariage

این عطر زنانه لوکس از برند Viktor & Rolf ترکیبی شگفت انگیز از گلهای بهاری مثل فریزیا ، یاسمن سامبا ، گل رز ، گیاه ارکیده ، Cattleya ، شکوفه پرتقال ، گل یاس ، گل سرخ ، وانیل ، ترنج ، چای ، Indian osmanthus ، مشک و نعناع هندی هست که عطر و بویی بی نظیر و لاکچری رو برای این عطر زنانه ایجاد کرده اند.

 

Viktor & Rolf Flowerbomb Mariage

 

حتما بخوانید: افزایش ماندگاری عطر و ادکلن در تابستان + نکات کاربردی

 

4. عطر بهاری و جذاب زنانه - Chris Collins Sweet Taboo Extrait de Parfum

اگه به دنبال یک عطر فوق العاده جذاب و خاص هستید این عطر زنانه که سرشار از روایحی همچون دارچین تند ، وانیل گرم و عطر و بوی جسورانه از قهوه هست میتونه انتخاب خیلی مناسبی برای شما باشه. جالبه بدونید این عطر برای استفاده از در تمام طول سال مناسب هست و میتونه جز انتخاب های خیلی مناسب برای مواقعی باشه که قرار ملاقات عاشقانه ای دارید!

 

 Chris Collins Sweet Taboo Extrait de Parfum

 

5. عطر بهاری زنانه - Gucci Bloom Eau de Parfum Rollerball

اگه به عطر بهاری زنانه با رایحه گلها علاقه مند هستید حتما این عطر رولی و کوچک از برند گوچی رو امتحان کنید. این عطر زنانه دارای رایحه ای دلپذیر از گلهای مختلف همچون یاسمن ، عصاره غنچه های یاسمن ، tuberose ، زنبق و پیچ امین الدوله هست و برای استفاده در روزهای بهاری میتونه انتخاب خیلی مناسبی باشه. 

استفاده از این عطر کوچک بسیار ساده هست ؛ فقط کافیه این عطر رو بر روی نقاط نبض خود بچرخونید تا رایحه بهاری و گلی این عطر در فضا بپیچه و احساس خوبی رو برای شما به وجود بیاره.

 

 Gucci Bloom Eau de Parfum Rollerball

 

6. ادکلن مخصوص بهار و تابستان زنانه - Dolce & Gabbana The Only One

این ادکلن مخصوص بهار و تابستان زنانه از برند دولچه و گابانا دارای رایحه ای شیرین و خاص از گلهای بهاری ، کاپ کیک و قهوه هست و عطر و بویی فوق العاده خاص و اعتیاد اور رو به همراه داره.

در تولید این عطر زنانه از روایحی همچون بنفشه ، ترنج ، پرتقال ، قهوه ، گلابی ، زنبق ، کارامل ، وانیل و نعناع هندی استفاده شده است.

 

Dolce & Gabbana The Only One

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید و معرفی بهترین بادی اسپلش ویکتوریا سکرت 2020

 

سخن آخر

اگرچه انتخاب عطر و ادکلن زنانه و مردانه امری کاملا سلیقه ای هست اما میشه با توجه به عطرهایی که مخصوص هر فصل از سال طراحی و تولید میشن ، عطر و ادکلن خودمون رو تغییر بدیم و در هر فصل از سال رایحه ای خاص و جذاب رو مورد استفاده قرار بدیم. شما از چه عطرهایی برای فصل بهار استفاده می کنید؟

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو