سارافون برای افراد چاق در انواع مدل های شیک و جذاب

سارافون برای افراد چاق در انواع مدل های شیک و جذاب


منبع: آرگا

440

1400/1/13

12:04


سارافون از انواع لباس های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و امروزه سارافون ها در انواع سایزهای بزرگ و کوچک و متوسط دوخته می شوند و خانم ها با هر سایزی می توانند از بین آن ها ، سارافون با طرح و رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید. در ادامه این مطلب با انواع مدل های سارافون برای افراد چاق آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل های سارافون برای افراد چاق

سارافون ها به دلیل محبوبیتی که دارند در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و بهتر است شما با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین آن ها طرحی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

سارافون خاص زنانه

طرح سارافون برای خانم های چاق

خانم های چاق در زمان های گذشته برای انتخاب طرح و رنگ لباس های خود دچار مشکل می شدند زیرا لباس ها و سارافون های سایز بزرگ در تعداد مدل هایی محدود طراحی می شدند ولی امروزه متخصصان مد و زیبایی لباس ها برای افراد چاق را در انواع طرح و رنگ های بی نظیر و خاص طراحی می کنند و این معضل بزرگ برای خانم های سایز بزرگ حل شده است و می توانند به راحتی لباس ها با تن پوش و رنگی متفاوت را برای پوشیدن انتخاب نمایند.

سارافون برای خانم های چاق در انواع طرح های سارافون مجلسی و سارافون اسپرت و ساده موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید از سارافون در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است چند طرح سارافون در کمد لباس تان داشته باشید تا بتوانید در صورت نیاز به طرح دلخواه خود دسترسی داشته باشید.

برای دوخت سارافون های سایز بزرگ اغلب از پارچه های کشی استفاده می شود همچنین سارافون های مجلسی نیز در انواع طرح های حریر و گیپور و … موجود می باشند.

سارافون های مخصوص خانم های چاق در انواع طرح های بلند و کوتاه موجود می باشند و شما می توانید با توجه به اندازه قد و استایل خود از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب کنید.

 

مدل سارافون ساده

طرح سارافون برای خانم های چاق

 

سارافون شیک برای افراد چاق

سارافون شیک و خاص زنانه

 

سارافون مخصوص خانم های چاق

سارافون برای افراد چاق

سارافون طرحدار

 

ست کردن سارافون با سایر لباس ها و اکسسوری ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما سارافون را به همراه زیر سارافونی شیک و مناسبی بپوشید همچنین می توانید در پوشش خود از ساپورت و دامن یا شلوار استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که بهتر است برای کمتر به نظر رسیدن چاقی فرم اندام تان از اکسسوری هایی شیک و بی نظیر استفاده نمایید تا توجه بقیه افراد به اکسسوری های شما جلب شوند و کمتر نقاط ضعف اندام تان جلب توجه کند.

سارافون ها در انواع مدل های طرح دار و ساده موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید استایل و اندام تان متناسب تر به نظر برسد بهتر است از سارافون ساده در پوشش خود استفاده نمایید. سارافون های طرح دار و گلدار برای خانم های خیلی چاق مناسب نمی باشند از این رو بهتر است شما از این طرح ها در پوشش خود کمتر استفاده کنید.

سارافون زیبا و طرحدار

سارافون ساده

سارافون زیبا برای افراد چاق

سارافون حریر

سارافون زیبا برای افراد چاق

سارافون زرد

سارافون طرح دار برای خانم های چاق

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع طرح های سارافون برای خانم های چاق جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید سارافونی خوش دوخت و خوشرنگ را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو